OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koira GPS Minun Sonera palvelun pikkunetti lopetettu

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 26.08.2012 12:52    Viestin aihe: Koira GPS Minun Sonera palvelun pikkunetti lopetettu Vastaa lainaamalla viestiä

Taitaa puhelin liittymien hinnat nousta pikkuhiljaa, niin että ehkä parempi siirtyä garmin astroon vai kuinka.

Minun Sonera myynti lopetettu ja samalla "pikkunetti" lopetettu
Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta vinkkejä,ehdotuksia, mitkä SONERAN liittymät mahtanee nyt olla edulliset vähäpuheiselle, mutta paljon koira GPS:ää käyttävälle ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 26.08.2012 14:42    Viestin aihe: Re: Koira GPS Minun Sonera palvelun pikkunetti lopetettu Vastaa lainaamalla viestiä

odottaja kirjoitti:
Taitaa puhelin liittymien hinnat nousta pikkuhiljaa, niin että ehkä parempi siirtyä garmin astroon vai kuinka.

Minun Sonera myynti lopetettu ja samalla "pikkunetti" lopetettu
Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta vinkkejä,ehdotuksia, mitkä SONERAN liittymät mahtanee nyt olla edulliset vähäpuheiselle, mutta paljon koira GPS:ää käyttävälle ?


Tracker SIM. Käyttää Soneraa ja DNA:ta, kumpi sattuu olemaan parempi.

https://www.trackerhunter.com/fi/phpbbforum/viewtopic.php?f=9&t=789
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
artok
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2009
Viestejä: 322

LähetäLähetetty: 31.08.2012 20:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dna:lla on pikkunettiä vielä tarjolla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 31.08.2012 23:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Soneran tarjoamauudistus 8.8.2012 alkaen ei ottanut huomioon liittymien metsästyskäyttöä käytännössä lainkaan. Sopivasti ja sattuneesta syystä tiedän, että korjaus asiaan tulee viimeistään ensi kaudelle.

Tällä hetkellä itse käyttelen Soneran valikoimasta koirahommissa Starttia - hinta on 9.90 kuussa - toisin sanoen maksan noin neljäkymppiä paikannuksista tällä kaudella syyspuolella - tuossa on kuitenkin myös puhetta leivottuna liittymään eli tarvittaessa jos oma liittymä tilttaa niin simmi ulos pannasta ja puhelimeen ja soittamaan se asia mikä on pakko hoitaa. Itse en ole jaksanu niin sentin päälle venytellä noita liittymiä kun omalla aluella Sonera kuitenkin kuuluu pirun hyvin, ja tuon verran menee jahtihommissa jo eväisiin viikossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 01.09.2012 07:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lepinkäinen kirjoitti:
korjaus asiaan tulee viimeistään ensi kaudelle. .


Ei välttämättä VIIMEISTÄÄN ensi kaudelle vaan jo pian tälle kaudelle.

Nyt kaikki sonera palveluun "joukkovoimalla" kyselemään ja antamaan palautetta.

Soittakaa, jättäkää soittopyyntö, sähköpostia, niin metsästyskäyttökin on huomiotu ja palvelu käytössä yllättävän pian.

Soneralla sanoivat, että palveluun on jäänyt "aukko" Oman osani olen tehnyt ja rivien välistä kuulin Wink Smile

Palvelun aloittamisen nopeus ja etenkin aloitus on meidän maksavien asiakkaiden aktiivisuudesta ja palautteesta kiinni, " Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ketustelija
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 115

LähetäLähetetty: 01.09.2012 20:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Telialta löytyy hyvä ratkaisu ja käyttää Soneran verkkoa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 01.09.2012 23:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

öööö, tarkoitat varmaan TeleFinlandia. Sieltä löýtyy kyllä, ja Soneran verkko käytössä kyllä. Kyseessähän on Soneran tytäryhtiö vähemmillä palveluilla ja suppeammalla asiakaspalvelulla Soneraan verrattuna varustettuna.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PepeK
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Mar 2011
Viestejä: 836

LähetäLähetetty: 02.09.2012 12:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saunalahdelta löytyy myös ihan varta vasten koiragepsihommiin sopiva liittymä: http://saunalahti.fi/gsm/tracker.php
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JuuPPa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2005
Viestejä: 233
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 02.09.2012 17:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

DNA Prolta perusliittymä 3,90e /kk sisältää rajattoman datan 512kbit/s ja 3000min dna-dna puheluita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 26.11.2012 14:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koirien hommat metsässä tältä syksyä ohi.

Sanoin kaikki, eli kolme Soneran liitymää irti, ja tein Soneralle selväksi minkä takia ?

Soneralta sanoivat, että he ovat saaneet paljon äkäisiä puheluja asiaan liittyen.

No... Ensi syksynä mennään uusin liittymin ja ehkä uusin puhelimin ja jaksaa taas räplätä Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 28.12.2012 15:20    Viestin aihe: Tracker SIM - liittymiä Ultrapointtiin Vastaa lainaamalla viestiä

Kysynpä varmuuden vuoksi, sillä parempi kysyä kuin katua. Smile
Olen harkinnut kahteen ultrapointin pantaan ja puhelimeeni Tracker SIM - liittymiä, jotka ovat prepaid tyyppisiä.

Toimiiko kyseiset liittymät samoin ultrapointin pannoilla ja onnistuuko pannassa olevan saldon lukeminen, ilman Sim- kortin irroitusta ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com