Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tönöttäjä Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peura-esari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.07.2012 16:15 Viestin aihe: |
|
|
Tuota 62 st mallia oon vähän hiplannut, siinä tosiaan mukana se karkea kartta, kyllä sillä auttavasti pärjää.. Ja kyllähän niitä karttoja netistä saa, kun vaan osaa etsiä.. _________________ Nenäpunkki- mikä ihana tekosyy... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Esaah Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.07.2012 17:41 Viestin aihe: |
|
|
62s kulkenu mukana jo tovin välillä ihan työhommissakin. Tuossa 62-sarjassa on se custommaps ominaisuus eli pohjalle saa periaatteessa minkä tahansa kartan. Ja nyt kun on enemmän aiheeseen perehtynyt niin ei loppupeleissä ole kovinkaan kummoinen homma laittaa niitä omia karttoja. Olen pitänyt niin suunnistuskarttoja kuin peruskarttojakin pohjana. Voin suositella.
Ja semmonen lisäys vielä, että tässä 62-sarjassa on edeltäjäänsä huomattavasti parempi antenni, jolla saa suht tarkan sijainnin autosta ja jopa talon sisältäkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.07.2012 13:27 Viestin aihe: |
|
|
Garminin 62 sarja on paikannustarkkuudeltaan (jostain syystä) parempi kuin kosketusnäytölliset mallit. Myös hanskat kourassa helppo käyttää! _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tönöttäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.07.2012 19:27 Viestin aihe: |
|
|
Peura-esari kirjoitti: | Tuota 62 st mallia oon vähän hiplannut, siinä tosiaan mukana se karkea kartta, kyllä sillä auttavasti pärjää.. Ja kyllähän niitä karttoja netistä saa, kun vaan osaa etsiä.. |
No niin kävimpä hypistelemässä erätukussa tota 62st mallia ja tosiaan oli karkee karttapohja. Kattelin ihan tuttuja mettämaita siitä ja en sillä lähtis vieraille maille seikkailee. Kyllä se vaatii kunnon maastokartan ettei tulis ylläreitä matkaan ja ne karttapalasethan maksaa jo toisen koneen hinnan...
Pitää vielä tuumailla... _________________ https://www.youtube.com/watch?v=A5RgSgQ6BUU |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|