OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Huonoimpia ostoksiani.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16690

LähetäLähetetty: 18.10.2013 10:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erturo kirjoitti:
Kärkkäisen Sniper asereppu kesti yhden reissun, ennen kuin olkain repesi irti, painoa oli ehkä 6-8kg. Lisäksi hihnat luistaa klipseistä läpi, eli ei pysy tiukalla.

Huonolaatuisin reppu mitä olen koskaan nähnyt.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d606851%26langId%3d-11&fromSearch=true


Minä en yleensä hehkuta minkään asian puolesta, mutta tässä aserepuissa olen kyllä niin eberlen kannattaja, kuin olla ja voi.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SharkOne
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Elo 2013
Viestejä: 51
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 22.10.2013 12:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Linnustuskauden alussa katkesi alkuperäinen, Haglöfs-varsikengän nauha ja ostin perätukusta uudet tilalle. Nyt viime reissulla katkesi taas nauha ja yllätys olikin suuri, ettei katkennut nauha ollut toinen alkuperäinen vaan uusi, kolme viikkoa kävelty nauha. Uudet nauhat hankinkin jo muualta viimeiselle viikolle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AtteL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2008
Viestejä: 1643
Paikkakunta: Valkeala

LähetäLähetetty: 22.10.2013 13:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

SharkOne kirjoitti:
Linnustuskauden alussa katkesi alkuperäinen, Haglöfs-varsikengän nauha ja ostin perätukusta uudet tilalle. Nyt viime reissulla katkesi taas nauha ja yllätys olikin suuri, ettei katkennut nauha ollut toinen alkuperäinen vaan uusi, kolme viikkoa kävelty nauha. Uudet nauhat hankinkin jo muualta viimeiselle viikolle.


"ostin perätukusta " "katkesi" "yllätys olikin suuri"

Totta puhuen, et varmaan yllättynyt... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
AtteL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2008
Viestejä: 1643
Paikkakunta: Valkeala

LähetäLähetetty: 22.10.2013 13:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiinassa valmistettu Tasco 6-24 tähtäin jossa 16x jälkeen kuva sumeni entisestään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
astalo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Lok 2004
Viestejä: 6040

LähetäLähetetty: 22.10.2013 17:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AtteL kirjoitti:
Kiinassa valmistettu Tasco 6-24 tähtäin jossa 16x jälkeen kuva sumeni entisestään.


Mulla oli jokunen vuosi sitten samanlainen,aivan kuin sumussa olisi ampunut Laughing
_________________
https://lh6.googleusercontent.com/qp8jw-mbgVKEMxuPG20QYhmMFyHL25UgazsBDS7xzTs=w247-h232-p-no
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
(K)Aave
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2010
Viestejä: 199

LähetäLähetetty: 22.10.2013 19:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

astalo kirjoitti:
AtteL kirjoitti:
Kiinassa valmistettu Tasco 6-24 tähtäin jossa 16x jälkeen kuva sumeni entisestään.


Mulla oli jokunen vuosi sitten samanlainen,aivan kuin sumussa olisi ampunut Laughing


Mulla kanssa tasco 4-16x40 ja kuva melko sumunen tuolla 16:sta. Käytänkin aurinkoisella päivällä fiilistelyyn sumuisesta aamusta nevalla..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 22.10.2013 19:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Erturo kirjoitti:
Kärkkäisen Sniper asereppu kesti yhden reissun, ennen kuin olkain repesi irti, painoa oli ehkä 6-8kg. Lisäksi hihnat luistaa klipseistä läpi, eli ei pysy tiukalla.

Huonolaatuisin reppu mitä olen koskaan nähnyt.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d606851%26langId%3d-11&fromSearch=true


Minä en yleensä hehkuta minkään asian puolesta, mutta tässä aserepuissa olen kyllä niin eberlen kannattaja, kuin olla ja voi.


Minä taas olen tullut siihen tulokseen ettei ne mitään kummoisia ole vaikka kovasti kehutaan. Yksi hihna löysäsi ompelista ja lantiovyön iso solki on naurettava esitys, lähtee irti kun pikkaisen nykäisee vaikka tuollaiset pitäisi kestää jonku sata kiloa suoraa vetoa. Kun osaa ommella niin pysyy se kasassa ja kaupasta saa parempi laatuisia solkia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
poikamehto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Mar 2006
Viestejä: 2217
Paikkakunta: Koillismaa

LähetäLähetetty: 09.11.2013 23:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

varustelekan ne hengittävät bokserit, ei oo tehty miehille tai sitten pitäs olla etelän miehen värkki kun ei pysy vehkeet sisällä. Laughing
aiglen kumpparit... nojoo ei nuista oikeen hyvvää sanottavaa löyvy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16690

LähetäLähetetty: 09.11.2013 23:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
9.3x622 kirjoitti:
Erturo kirjoitti:
Kärkkäisen Sniper asereppu kesti yhden reissun, ennen kuin olkain repesi irti, painoa oli ehkä 6-8kg. Lisäksi hihnat luistaa klipseistä läpi, eli ei pysy tiukalla.

Huonolaatuisin reppu mitä olen koskaan nähnyt.

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d606851%26langId%3d-11&fromSearch=true

X
Minä en yleensä hehkuta minkään asian puolesta, mutta tässä aserepuissa olen kyllä niin eberlen kannattaja, kuin olla ja voi.


Minä taas olen tullut siihen tulokseen ettei ne mitään kummoisia ole vaikka kovasti kehutaan. Yksi hihna löysäsi ompelista ja lantiovyön iso solki on naurettava esitys, lähtee irti kun pikkaisen nykäisee vaikka tuollaiset pitäisi kestää jonku sata kiloa suoraa vetoa. Kun osaa ommella niin pysyy se kasassa ja kaupasta saa parempi laatuisia solkia.

Minulla ei mitään ongelmia, joten hehkutan edelleenkin.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 10.11.2013 01:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sama täällä. Eberle toimii ja kestää. Ja ainakin mun selälle ja jaloille paras kantaakin - ei aiheuta mitään ongelmaa jousellakaan ampuessa, haulikkohommat (viilekkeet) vielä kokematta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EetuP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2010
Viestejä: 219
Paikkakunta: I-Suomi

LähetäLähetetty: 10.11.2013 09:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sony Xperia älypuhelin.
En tiedä, mikä minuun meni. Ehkä kun halvalla sain.
Kaikki on niin pientä, jotta. Kyllä siitä pimeässä tai hämärässä jotain näkee, mutta auringonvalossa toivotonta. Karmeinta on kun kohmeisilla sormilla kylmässä pyyhkäisyt eivät toimi. Sisu ei ole vielä antanut periksi ostaa uutta. Kärsitään nyt vielä Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PieniValkoinenMetsästäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Syy 2012
Viestejä: 908

LähetäLähetetty: 02.02.2014 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaeltaja mettäsukset. Ruuvit on huonompia kuin wanhoissa Ikean huonekaluissa. Kiinanpojat oli laittanu soljet väärteppäin, ja joutui itse tekemään uudet. Siteet hajos lopullisesti 2km ensilenkin jälkeen. Sukset luistaa paremmin taka- kuin etuperin. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
haylone
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Mar 2012
Viestejä: 1450

LähetäLähetetty: 02.02.2014 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep.

Viimeinen muokkaaja, haylone pvm 27.12.2015 23:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MatiasS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Lok 2011
Viestejä: 669

LähetäLähetetty: 02.02.2014 18:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joku retki merkkinen makuupussi. Ostin ko oli halpa ja näppärän kokonen pakattuna niin aattelin että kämpälä mennee oikein. Erehdyin, kylmä nukkua kämpässäkin Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26283

LähetäLähetetty: 02.02.2014 19:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

haylone, olisko perusteluita, käsittääkseni toisenlaisiakin mietteitä on
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 14 Yht. 15

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com