OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Trackerin kartat - kysymys!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Repetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 886
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 18.12.2011 23:40    Viestin aihe: Trackerin kartat - kysymys! Vastaa lainaamalla viestiä

Olen nyt kuukauden päivät opiskellut Tracker Hunter T3 ohjelman ja G500 pannan käyttöä.

Kokemuksissa on vain kaksi miinusta. Ensinnäkin antennin suojus katkesi ja putosi metsään. Nyt olen sen paikallisessa huollossa korjauttanut (Telemaailma, Joensuu) ja vedättänyt sen ylös toiselta laidalda ja panetuttanut nippusiteellä kiinni pantaan. Toimii jopa paremmin kuin alkuperäinen.

Toinen "ärsyttävä" ominaisuus ovat Trackerin kartat. Itse olen käyttänyt UP: tä ja Easy Gota aiemmin. Niissä kartat ovat 1:10000 ja ne ovat paljon selkeämmät.

Trackerin 1.20 000 kartat tilarajoilla ovat mielestäni melko vaikeaselkoista syheröä.
Kysymys: Voiko Trackeriin saada 1.10 000 mittakaavaisia karttoja mistään ? Edes omalle vakituiselle metsästysalueelle (n. 5000 ha).
_________________
Parasta elämässä on itse elämä! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
iinu
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 24 Tou 2011
Viestejä: 36

LähetäLähetetty: 19.12.2011 00:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Navigatorissa on selkeät maastokartat useissa eri mittakaavoissa


(c) Trackerin ohjekirja

Luulis notta sitä saa suurennettua niinkun saa ultrapointissakin (Kartta lähennä / Kartta loitonna)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 886
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 19.12.2011 01:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä saa zuumattua, vaikka hankalaa se on kosketusnäyttöpuhelimessa.

Kartat on kuitenkin tallennettu niin huonolla resoluutiolla, että suurennettuna esim. 1:10 000 kartta menee melko lukukelvottomaksi syheröksi.

Vertaappa joskus vaikka Easy Go: n ja Trackerin karttoja.

Muuten Tracker vaikuttaa suht koht hyvältä.
_________________
Parasta elämässä on itse elämä! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
kuurna
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Tam 2010
Viestejä: 75

LähetäLähetetty: 19.12.2011 23:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on trackerissa tuhannen neliön tonteissa aika syheröä, kun taas up:lla pienempi näyttösissä puhelimissa isommat palstat hankala kattoa rajoja rullailemalla, ku ei sovi näyttöön ku on niin läheltä. Puolesa molemmissa erilaisissa alueissa... Zoomaamalla vaan pääsee trackerissa lähemmäs ja se hajottaa terävyyttä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com