OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pienoiskiväärin tukin malli

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 13.11.2004 17:47    Viestin aihe: Pienoiskiväärin tukin malli Vastaa lainaamalla viestiä

Joopa joo, nyt projekti olis siinä vaiheessa että Mäkiseltä on tilattu 560/22mm piippu P94 S:n aktioon ja pitäis ruveta väsäämään tukkia vanerista. Löytyykö netistä kuvia/malleja pienoiskiväärin tukeista? Tai jos jollakulla on itsellä mielestään onnistunut malli niin kuvia kehiin. Kiinnostais nähdä millanen tukki ton Koheltajan P94S:ssä on.
Takaisin alkuun
Koheltaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5501

LähetäLähetetty: 13.11.2004 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koheltajan piekkarin tukki on kuvauskelvoton siitä syystä että se on edelleenkin keskeneräinen eli viimeistely puuttuu ja minähän en keskeneräisiä täitä laita kenenkään arvosteltavaksi Wink

Jos peukaloreikätukki kiinnosta niin siitä saattaisi kuvan saada jahka kerkeän kaverilla käydä kuvaamassa sen ja jos vielä jotenkin osaan laittaa sen nettiin niin hyvä on... Itselle on tarkoitus piekkariin tehdä tämä peukaloreikätukki koska nykyisessä "pikku" Jalosessa se on kiinni ja samanlainen tukki tulee "isoon" Jaloseen joten pakko se kai on laittaa piekkariinkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 13.11.2004 18:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pistä tulemaan mun sähköpostiin se kuva vaan. Ootko kuullu sanontaa: "Hulluille ja herroille ei pidä koskaan näyttää puolivalmista" no mä en tunnusta olevani kumpikaan Wink
Takaisin alkuun
Koheltaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5501

LähetäLähetetty: 13.11.2004 19:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos sulla ei ole kiire sen kanssa niin käyn jossain vaiheessa kuvaamassa molemmat tukit niin sitten on molemmista kuvia jakeluun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 13.11.2004 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok. Ainahan mulla on kiire silloin kun on mielenkiintoinen projekti meneillään, mutta olkoon menneeksi Wink
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 13.11.2004 21:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok. Ainahan mulla on kiire silloin kun on mielenkiintoinen projekti meneillään, mutta olkoon menneeksi Wink
Takaisin alkuun
Koheltaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 5501

LähetäLähetetty: 13.11.2004 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saattaa olla että huomenissa naapuri tulee kuvaamaan romppeita joten laita mulle sun postiosoite niin saan sulle kuvat jos osaan lähettää ne eteenpäin...

koheltaja@kolumbus.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com