OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kettupilli gallup
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kettupilli gallup
GHJ
10%
 10%  [ 12 ]
Nordik Predator
71%
 71%  [ 86 ]
Nordik Predator- crying bird
7%
 7%  [ 9 ]
muu, mikä?
10%
 10%  [ 13 ]
Ääniä yhteensä : 120

Kirjoittaja Viesti
mikko81
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 3285
Paikkakunta: Heinola

LähetäLähetetty: 25.11.2010 17:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan varmasti... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mika h
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 896

LähetäLähetetty: 25.11.2010 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muistakaas että ruotsalaiset neuvoo siinä videolla tuulen suuntaan asettumusen väärin Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RealExtreme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 3283
Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella

LähetäLähetetty: 25.11.2010 22:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saman videon kyttääminen ei paljon ketun pillitystaitoa kehitä, vaan on ajan hukkaa. Jos videoista haluaa jotakin oppia, on levyä asemassa vaihdettava käytännössä kokoajan. Tärkeää on katsoa eri pillittäjien ja tekijöiden pätkiä ja omaksua niistä erityispiirteitä ja eroavaisuuksia omaan toimintaan, verrata, kääntää, vääntää..

Petoja oppii pillittämään VAIN pillittämällä ja jos jokin menee toistuvasti vikaan on se taktiikka lopetettava niskalaukauksella välittömästi.

Crit`R Call Standard ja maailma pelastuuuuuuuu........(ekomiehen sanoin)

ps. Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
JoonasL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Kes 2008
Viestejä: 766

LähetäLähetetty: 25.11.2010 23:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun ja pistää kettuhomman toimimaan nordikilla Cool . Kaikki tilanteet tähän mennessä np:llä (muistaakseni 8 kettuhollia) omalla kohdalla. Niin ja sitäpaitsi nordik on Ruotsalainen, siellä on moni asia paremmin Smile niinku madeleine..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Toppu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2009
Viestejä: 707
Paikkakunta: Kaksoissola

LähetäLähetetty: 26.11.2010 09:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RealExtreme kirjoitti:
Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn

JoonasL kirjoitti:
Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun

pyllys mä oon niitä pitänykki mut ikinä en o kettua nähny.. missä lienee vika Confused
_________________
Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metsuri2
Vieras





LähetäLähetetty: 26.11.2010 09:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo ruotsalainen video on toistaiseksi ainoa jota voi katsoa hermostumatta. Mulla oli taannoin myös noita amerikkalaisia kojoottivideoita, mutta alkoi ärsyttämään se Jenkkien ylimielinen asenne siihen touhuun.
Takaisin alkuun
Mäkkäri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Kes 2010
Viestejä: 265
Paikkakunta: Seinäjoki

LähetäLähetetty: 26.11.2010 13:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo taitolaji, toimii kun osaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JoonasL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Kes 2008
Viestejä: 766

LähetäLähetetty: 26.11.2010 13:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toppu kirjoitti:
RealExtreme kirjoitti:
Niin ja nordikin voitte työntää pyllyyn

JoonasL kirjoitti:
Mun mielestä crit`r pillin voi laittaa jonkun mukavan pojan peppuun

pyllys mä oon niitä pitänykki mut ikinä en o kettua nähny.. missä lienee vika Confused


Sulla on ollut väärän merkkinen pilli, latvialainen peenis-kettupilli on suunniteltu tuonne osastoon. Täytyy varmaan panostaa huominen päivä ketunpillitykseen, saa nähdä miten käy.
_________________
live jasmin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RealExtreme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hel 2008
Viestejä: 3283
Paikkakunta: Häilyvä raja hyvän & pahan alueella

LähetäLähetetty: 26.11.2010 14:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse uskaltaisin väittää että nuo ruotsalaishemmot ei tiedä läheskään niin paljon petojen pyynnistä pillittäen kuin jenkit. Jenkkien videot ovat melko kaupallisuuden raiskaamia, mutta hyvällä suodatuksella sieltä löytyy melko paljon käyttökelpoista informaatiota, jota sitten kukin voi soveltaa omaan käytäntöönsä. Lisäksi on syytä hankkia pillitysmateriaalia muualtakin päin maailmaa, kuten saksasta, britanniasta ja australiasta.

Norskien Clausenilla on myös pätkää, joka voisi olla tutustumisen arvoinen, mutta ainakin viime vuosien videomatsku on tuolta jannulta ollut melko löyhää kamaa. Hyvin tehtyjä mutta löyhiä ja kasvottomia. Saman informaation kerää aktiivinen metsästä kokemuksen kautta ja saa vielä enemmän. Niin ja pienemmällä rahalla.

Jumittelu ja yhden jumalan nimeen vannominen on vaan niin perseestä, jopa niin syvältä perseestä että se kurkkii hampaiden takaa.

Nordikkia pitää taas moittia samaan hengen vetoon. No !&%¤# se on. Se on tuote, eikä yhtään enempää. Jos haluaa pillityssopasta kerätä kaikki kikkareet, on syytä hankkia työväline mikä lisää variointimahdollisuuksia omistajansa kekseliäisyyden äärirajoille saakka.

Ketun pillitys on kekseliäisyyttä, kokeilua, uskallusta...ja HELEVETIN kovaa työtä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Metsuri2
Vieras





LähetäLähetetty: 26.11.2010 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo tuo Clausen on kans hyviä videoita tehny.
Mua ärsyttää noissa amerikkalaisissa jahtivideoissa tuo ääliömäinen mässäily ja nauru saaliin saamisen jälkeen. En voi sulattaa sitä mitenkään.
Takaisin alkuun
Toppu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2009
Viestejä: 707
Paikkakunta: Kaksoissola

LähetäLähetetty: 26.11.2010 23:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kyllähän sitä suu vääntyy väkisinki hymyyn jos saalista saa. toisilla on vaan eri tapa ilmaista itteensä. amerikkalaiset vaan sattuu olemaan avoimempaa kansaa ku suomipojat. mut niinku RE sanoi, että ku suodattaa ja kattoo nii saa paljo oppia. ja kyselemällä eri ihmisiltä kokemuksia. varsinki tämä foorumi olis melko hieno paikka jakaa ajatuksia ja kokemuksia.

mitä pilleihin tulee nii oon viime aikoina käyttäny eniten critr'call standarttia. aluksi vannoin ghj:n nimeen ja site np:n. nyt oon pari pilliä tilannu saksasta ja ne on huippuja(ku ne kerta on uusia) ja muitaki pillejä on kyllä. mut semmosta se on, aina jotain uutta. sitte oon panostanu kaikkeen muuhun ylimääräseen niinku kuinka olla passis valmiina ja liikkumatta. osata seurata ympäristöstä parhaat paikat mistä kettu todennäkösesti tulee(aina ollu siinäki vääräs). ja oon miettiny että onko paikalla väliä siinä mieles, että tuleeko kettu mielummin siihen 50m:n päähän paremmin vai onko tämä hyvä paikka, vähä niinku sorsastukses kuvien paikka.. vai onko tämä turhaa humpuukia ja ajatusten heittoa. mitä mieltä muut on?
_________________
Panoksia, Paljo!
http://mrkonepaja.blogspot.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metsuri2
Vieras





LähetäLähetetty: 27.11.2010 09:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hymy onkin ihan eri asia ku ruma naurunräkätys. Jonkinlainen kunnioitus saalistakin kohtaan pitäisi olla. En yhtään ihmettele että metsästyksenvastustajat saavat vettä myllyynsä jos he luulevat että me kaikki ollaan tuollaisia kuin jenkit noissa videoissa.
Takaisin alkuun
deadwolf
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Elo 2008
Viestejä: 288
Paikkakunta: Alaska

LähetäLähetetty: 03.12.2010 10:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaytan Sceery outdoors:in open reed predator pillia. Toimii kelilla ku kelilla ja on tullut kettujakin mukavasti vaikka nykyaan kaytankin enemman soitinta kuin pillia
http://www.sceeryoutdoors.com/predator.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pölykeuhko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Jou 2006
Viestejä: 1903

LähetäLähetetty: 03.12.2010 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Metsuri2 kirjoitti:
Hymy onkin ihan eri asia ku ruma naurunräkätys. Jonkinlainen kunnioitus saalistakin kohtaan pitäisi olla. En yhtään ihmettele että metsästyksenvastustajat saavat vettä myllyynsä jos he luulevat että me kaikki ollaan tuollaisia kuin jenkit noissa videoissa.


Täysin samaa mieltä.Samaa pa*kaa saa katsoa(ja kuunnella)noissa kalastusfilmeissä... Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metsuri2
Vieras





LähetäLähetetty: 04.12.2010 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep. Nuo kalastusfilmit on kyllä täyttä !&%¤#
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Sivu 2 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com