OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Villi Pohjola/Ilomantsi 7652

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Metso79
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 22
Paikkakunta: Pohjois-Savo

LähetäLähetetty: 26.09.2004 12:46    Viestin aihe: Villi Pohjola/Ilomantsi 7652 Vastaa lainaamalla viestiä

Onko tänä syksynä kukaan käynyt Ilomantsi 7652 alueella lintu tai jänismetsällä? Oliko mikälaisia havaitoja linnuista&jäniksistä?
_________________
Baikal ij-27 & Tikka m558
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 26.09.2004 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muutaman kerran olen alueella käynyt ja sanottava on, että parempiakin syksyjä on joukkoon mahtunut. Isommat kanat selvästi harvemmassa kuin esim. viime syksynä ja pyyt tuntuu kadonneen totaalisesti ainakin minun kulkemillani reiteillä.
Omat havaintoni ovat yhden miehen hiljaista kulkemista ilman koiraa.

Samoilla alueilla olen kulkenut puolenkymmentä vuotta peräkkäin, joten antaisko tämä nyt jotain suuntaa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com