OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tracker Hunter ja erilaiset GPS modulit

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Decator
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 9

LähetäLähetetty: 27.02.2010 19:14    Viestin aihe: Tracker Hunter ja erilaiset GPS modulit Vastaa lainaamalla viestiä

Olenko ymmärtänyt oikein, että esim. Trackerin panta tulee jo valmiiksi asennettuna. Siis sim kortti valmiina, vai voiko sen itse asentaa.

Entä voiko sen pannan ominaisuuksia itse muutella/konfiguroida.

Onko kukaan kokeillut siinä live palvelussa käyttää esim samfinderin paikanninta.

Samoja palikoita kuin samfinder löytyy netistä hintaluokkaa 100€. Olisikohan se mahdollista liittää Hunterin Live palveluun?
Miten avoin tuo palvelu oikein on?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 28.02.2010 11:29    Viestin aihe: Re: Tracker Hunter ja erilaiset GPS modulit Vastaa lainaamalla viestiä

Decator kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että esim. Trackerin panta tulee jo valmiiksi asennettuna. Siis sim kortti valmiina, vai voiko sen itse asentaa.


Yleensä panta tulee ilman SIM-korttia. Asiantunteva myyjä laittaa pannan asiakkaalle valmiiksi ja tekee tarvittavat asetukset. Toki jos asiakas itse haluaa, niin noita ei tehdä.

Jos pannan ostaa Soneran kuukausimaksupaketissa, niin silloin ehtona on Soneran liittymä joka on jo valmiina pannassa.

Decator kirjoitti:
Entä voiko sen pannan ominaisuuksia itse muutella/konfiguroida.


Voi, konfiguroinnit tehdään Tracker Hunter -ohjelmasta käsin.

Decator kirjoitti:
Onko kukaan kokeillut siinä live palvelussa käyttää esim samfinderin paikanninta.

Samoja palikoita kuin samfinder löytyy netistä hintaluokkaa 100€. Olisikohan se mahdollista liittää Hunterin Live palveluun?
Miten avoin tuo palvelu oikein on?


Tracker Live -palvelun kanssa toimivat seuraavat laitteet: Tracker G400, Tracker 310ia, Tracker 310i ja Pointer Magnum -koirapannat sekä Tracker P200 henkilöpaikannin. Muut eivät toimi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com