OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hanhet lisääntyneet hyvin?!!

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tero21
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 454
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 30.08.2004 15:20    Viestin aihe: Hanhet lisääntyneet hyvin?!! Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs itse olen huomannut että melkein joka jahti reissu on nähnyt hanhia usempia Rolling Eyes esim. metsähanhia olen nähnyt tänä syksynä paljon enemmän kuin edellisinä.. tiedän myös paikan jossa oli kolmella merihanhella pesä... mites muualla ? viime viikolla tilasin hanhilutkun ja tässä innolla odottelen että posti äijä tuo lapun jossa lukee noudettava kiireen vilkkaa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
koilliskaira
***


Liittynyt: 17 Maa 2004
Viestejä: 1717
Paikkakunta: Ivalo

LähetäLähetetty: 30.08.2004 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

täällä sallan perällä hanhet ei ainakaan ole kummemmin lisääntyneet. tokkaantuneet olivat jo ennen pyyntiä. joten paljon oli tyhjiä rimpiä ja sit jossakin sellasia isoja tokkia. 50-60 jne. Mutta vähemmän havaintoja kuin muina vuosina. huomattavasti! oon sentää jo yli viikon ollu yhtäsoittoa metässä. kotona välillä käyny vaatteita váihtamas ja evästä hakemas. ja yhen tilanteen oon saanu. reppuun tuli 1 metsuri. että en voi kyllä kehua hanhikannan kovin paisuneen. Joutsenia olisin jo varmaan 20 saanut. Twisted Evil
niitä on paljon!
_________________
Ne on saamamiehet ja pyytömiehet erikseen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Tero21
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 454
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 30.08.2004 22:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

en tiedä mut itse olen nähnyt enemmän hanhia kymmenen päivän aikana ku viime syksynä yhteensä. jos ei lasketa viimesimpiä isoja muutto parvia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tliekola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 19 Maa 2004
Viestejä: 13
Paikkakunta: Pudasjärvi

LähetäLähetetty: 09.09.2004 15:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainakin omille metsästys maille on jostakin käsittämättömästä syystä tänä syksynä hanhet viihtyneet. 20.8. - 7.9. on ollut alueella jatkuu liikettä (eilisestä ei vielä tietoa). Jos ei ole nähnyt niin kuulo havaintoja on riittänyt. Hyvä vuosi hanhilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tero21
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 454
Paikkakunta: Tornio

LähetäLähetetty: 09.09.2004 20:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jep! nyt täälläkin päin alkaa näkymään muuttoparvia Smile edelliset olleet 3-20kpl parvia nyt toista sataa parhaillaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Koilliskairalle
Vieras





LähetäLähetetty: 10.09.2004 09:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten on maalintuja näkynyt Sallassa? Kiinnostaa siksi, kun tulen metsälle Naruskan tasolle ja siitä ylöspäin.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com