OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jousen tilaaminen amerikasta
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
nuuskapeke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Tou 2007
Viestejä: 663
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 01.03.2008 13:52    Viestin aihe: Jousen tilaaminen amerikasta Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs olen nyt katsellut näitä jousia ja olen päättänyt tilata vastaavan jousen:

http://www.huntersfriend.com/2006-Alpine-New-Frontier/Alpine-Frontier-Package.htm

Sitä ajattelin kysyä teiltä jotka olette tuolta tilanneet, elikkäs miten tilaus tulisi suorittaa? miten laittaa tilaus, ei mielellään puhelimitse, miten maksaa? ym.

Kertokaapa vaiheittain tuosta tilauksesta ku en itse oikein tajunnut.
JA mikä on PEEPS SIGHT? en ite tajunnut mikä se on niin viisammat voi kertoo mikä se on ja mitä siitä on hyötyä?
_________________
Taivaaseen mennään katselemaan maisemia, helvettiin mennään seuran takia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
TeemuP
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Elo 2006
Viestejä: 74
Paikkakunta: Raisio

LähetäLähetetty: 01.03.2008 15:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuolta Huntersfriendistä ja muualtakin ulkomailta tilaamisesta löytyy juttua tältäkin palstalta hakua käyttäen. Kannattaa hekea ja lukea huolella.

Itse tilasin reilu vuosi sitten sieltä Bowtech paketin kaikkine tarpeineen ja homma homma pelasi todella hienosti ja luotettavasti. Kaverit siellä tuntuvat olevan erittäin palveluhalukkaita ja ammattitaitoisia.

Hunterfriendillä ei voi valitettavasti maksaa luottokortilla, vaan maksu suoritetaan suoraan heidän tililleen, mutta ei sekään kovin kummoinen operaatio ole.

Eli lähetät sinne postia siitä mitä haluat tilata, vastauksena saat sähköpostia missä on tarvittavat tiedot maksamiseen, näiden tietojen avulla voit sitten maksaa vaikkapa verkkopankissa tai sitten menemällä ihan pankkisi kontoriin.

Peep sight on jousen jänteeseen tuleva "takatähtäin", eli rinkula jonka läpi katsomalla tähtäys suoritetaan taljajousessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Osmodraama
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hel 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: Haapavesi

LähetäLähetetty: 02.03.2008 13:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen myös tilaamassa tuolta hunterfriendsistä ja olen laittanut jo s-postia
kyseiselle firmalle ja vastaukset ovat tulleet nopeasti. Palvelu on ystävällistä ja maksun suoritan tilisiirrolla omalta koneelta verkkopankin avulla.

Varovainen aina kannattaa ulkomaan tilauksien kanssa mutta kyllä tuolta juttujen perusteella tavara tulee perille, joten rohkeasti vain tilaamaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Osmodraama
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hel 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: Haapavesi

LähetäLähetetty: 08.03.2008 11:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten muuten tuon tullin kanssa?
Eli kun tuolta USA:sta olette tavaraa tillaneet niin kuinka homma hoituu tullin osalta? Kun paketti saapuu suomeen niin jääkö se tulliin josta se on itse tullattava vai tuleeko paketti lähimpään postiin vai kuinka?

Kertokaa kokemuksenne ja tietämyksenne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
DARTON
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tou 2004
Viestejä: 350

LähetäLähetetty: 10.03.2008 12:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaksi vaihtoehtoa.

1) Jää tulliin ja joudut itse käydä tullaamassa.

2) Kuljetusfirma hoitaa tullauksen. Sitä ennen soittavat ja kysyvät lupaa siihen. Laskuttavat tullauksen + palvelun sinulta tietenkin, mutta näin saat paketin kerralla kotiovelle saakka.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 10.03.2008 13:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viime viikon maanantaina klo 23.00 suomen aikaa lähti paketti myyjäliikkeestä USA:sta ja toimitus USPS:llä.Oli Helsinki vantaalla torstaina 14.08.Nyt odotan vain viestiä Turun tullista,milloin paketti siellä valmiina tullattavaksi,eli itse käyn tullaamassa.Mikäli huolintaliike tullaa,niin käsittääkseni oli UPS:llä luokkaa <10>20 € kulut.Suomeen paketti tulee siis todella nopeasti,mutta Suomessa kestää jollei sitten asu pääkaupunkiseudulla.Ensin Hesan tulli lähettää lähimpään tulliin jossa menee 1-2 päivää ja tuolta sitten taas lähetetään kotiin ilmoitus ja taas kuluu 1-2 päivää.Tuohon vielä vähän ruuhkaa päälle ja viikonloppua väliin,niin helposti menee Suomen päässä toista viikkoa...odottavan aika ON pitkä Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 10.03.2008 14:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siis piti olla kulut UPS:llä alta kympin ja Postilla yli 20 euroa.Jostain syystä tuli pieni vihre tuohon edelliseen viestiin Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 12.03.2008 12:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No eipä sitten paketti mennytkään automaattisesti Turun tulliin vaan tuli tänään Itellalta kirje jossa kysytään tullaako Itella vai lähetetäänkö Turun tulliin.Malttamaton kun olin,niin pyysin Itellaa tullaamaan ja jousen pitäisi tulla huomenna kotiovelle.Itella ottaa tullauksesta 21,10 € korvauksen.Jousi siis tuli Jenkeistä keskilännestä Suomeen vajaassa 3 vuorokaudessa ja Suomen päässä menee sitten se vajaa 7 vrk,mikäli tulee huomenna...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mk2
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Syy 2005
Viestejä: 810
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 12.03.2008 16:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pse mistä tilasit?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 12.03.2008 16:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ye olde archery shoppesta.Tuo paikka sijaitsee Madisonvillessä teksasissa...jos paikan nimestä tulee mieleen pikkukaupunki keskellä ei mitään,niin tarkistus netistä palajastaa mielikuvan juuri oikeaksi Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 13.03.2008 14:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin.Nyt tuli jousi ehjänä kotiin.Toimitukseen kului aikaa kaikkiaan 2,5 viikkoa,josta Suomen tullissa ja postissa viikko.Poistomyynnistä tilatulle PSE Mach 12 jouselle tuli kokonaishinnaksi n.420 € kotiovelle toimitettuna.Ainakin tämän tilauksen perusteella voin olla tyytyväinen kyseiseen liikkeeseen(www.yeoldearcheryshoppe.com)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JohnR
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2004
Viestejä: 149

LähetäLähetetty: 13.03.2008 16:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pse, minkä hintainen tuo tilaamasi jousipaketti on suomessa? Eli paljonko säästit tilaamalla USA:sta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 13.03.2008 19:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyse on pelkästä jousesta.Suomessa Pediarcheryn sivuilla PSE Mach 12 hinnaksi laitettu 1140 €.En tosin tiedä onko kyseessä tauluvärein vai maastovärein maalattu jousi.Tauluvärit kalliimpia.Ja tosiaan tuo minun jousi oli poistokorista hintaan 359 $,Kun normaalihinta tuolla n.750$.Tuosta kun äkkiä laskee 750+n.120 postit=870 $/1,5x1,25 + 21.10 postin huolinta tekee yhteensä n.750 euroa.Eli jos tuo Pediarcheryn jousi on tauluvärinen,niin normaalihinnalla säästöä olisi kertynyt n.400 € ja nyt kertyi säästöä n.700 €.Mielestäni kannatti tilata.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
stressperado
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Elo 2007
Viestejä: 35

LähetäLähetetty: 13.03.2008 23:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pse kirjoitti:
Kyse on pelkästä jousesta.Suomessa Pediarcheryn sivuilla PSE Mach 12 hinnaksi laitettu 1140 €.En tosin tiedä onko kyseessä tauluvärein vai maastovärein maalattu jousi.Tauluvärit kalliimpia.Ja tosiaan tuo minun jousi oli poistokorista hintaan 359 $,Kun normaalihinta tuolla n.750$.Tuosta kun äkkiä laskee 750+n.120 postit=870 $/1,5x1,25 + 21.10 postin huolinta tekee yhteensä n.750 euroa.Eli jos tuo Pediarcheryn jousi on tauluvärinen,niin normaalihinnalla säästöä olisi kertynyt n.400 € ja nyt kertyi säästöä n.700 €.Mielestäni kannatti tilata.

aika iso ero hinnoissa näköjään.toi jousen väritys mua on aina kummastuttanut,miks camo on edullisempi kuin jokin yksivärinen kun kuitenkin sama keppi on kyseessä.maastoväri on komeempi kuin joku pinkki...makuasia kait,pääasia että osuu Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Tou 2007
Viestejä: 1200
Paikkakunta: Halikko

LähetäLähetetty: 13.03.2008 23:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla näköjään tuli tuohon virhe,eli tarkoitus oli olla jos pediarcheryn jousi on camovärinen...silloin hinnat olisi suoraan verrannollisia.Joka tapauksessa ainakin kaliimpien jousien kohdalla tilaaminen USA:sta kannattaa.Lisäksi kun siellä on noita tarjousmyyntejä kun "vanhat" mallit myydään uusien tieltä alennuksella.Minulla tuo vanha malli tarkoittia vuosimallia 2006 ja valmistuspäivä 7.12.2006...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com