Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
teqila Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.01.2008 19:55 Viestin aihe: kokemuksia 338lapua magnumilla linnustuksesta |
|
|
mielipiteitä luodeista,kokemuksia luotien käyttäytymisestä riistassa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
^korpatsov^ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.01.2008 20:00 Viestin aihe: |
|
|
jos itse lataat ni ihan lapuan luodeista locbase voi olla kokeilemisen arvoinen. itsellä on 338wm ja norman ratapaukulla ammuin ennen kuin latausvehkeet laitoin niin hanhessa oli ainakin siisti reikä. scenar voi olla vähä turhan poks efekti luoti linnustuksessa. ei omakohtaisia kokemuksia mutta niin luulisin _________________ Vit*uile vaan saunan takana on vielä tilaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.01.2008 21:22 Viestin aihe: |
|
|
Yks tuttu on ampunu scenulla ja nimenomaan Lapuamagilla teeren vauhdeissa reilu 900.. nätti reikä ollu vaan..
Tosin omaa kokemusta ei oo lapuasta ja linnuista sen kohteena.. jonkuverran wm:llä tullu teeriä ammuttua.. ja norman jaktmatsilla.. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
BePSiman1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.01.2008 22:46 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on kokemusta hiukan isompireikäisellä (mutta toki hitaammalla) linnustamisesta eli 9,3x62:lla. Tähän asti olen käyttänyt luotina raakasti 18,5 gramma Megaa eikä yhtään lintua ole mennyt rikki - tosin otantakin on vai parikymmentä kanalintua. Ampumamatkat on ollut n. 50-150m.
Saatuani helvetinmoisen vitutuskohtauksen karikolla n. 3-5m/s sivutuulesta 222:lla olenkin päättänyt että ensi syksynä sorsat ammutaan siinä paikassa 15gramman Normalla tai jollain muulla vastaavalla liukkaalla... _________________ sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|