OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Erätukun lumipuku
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pone
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 01 Elo 2007
Viestejä: 26

LähetäLähetetty: 28.12.2007 12:12    Viestin aihe: Erätukun lumipuku Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kellään kokemusta Erätukun lumipuvusta ? Onko miten äänetön ja kastuuko se helposti räntäsateessa ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 28.12.2007 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erätukun tuotteethan on tunnetusti huippulaatua. Testattu ääriolosuhteissa ryhmällä, johon kuuluu vain professoreita, astronautteja sekä huippukirurgeja. Niin tälläsen ryhmän testaaman lumipuvun on pakko olla huippulaatua ja vieläpä edulliseen hintaan. Kaupanpäälle tulee tod.näk. hellehattua, sandaalit ja hikinauha.


Buy cheap, buy twice.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
poikateeri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Mar 2007
Viestejä: 912

LähetäLähetetty: 28.12.2007 14:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä sain joulupukilta.

Hyvä on, ei kastu vaikka makaa pitempään lumikinoksessa.

Kestää kylmää hyvin. (Itse kelkkailin -21 asteen pakkasella, eikä mitään hätää.)


EI kahise ja on hyvä!

OSTA!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
guide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2005
Viestejä: 2103

LähetäLähetetty: 28.12.2007 15:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Poikateeri- kelkkaillu varmaan vähän pohjoisempana kun noin kylmää nyt joulun jälkeen ollut Smile

Mut ihan käypänen ja hintansa veroinen asu. Ei kahise häiritsevästi ja ainakin nyt parin pesun jälkeen vielä räntäsateet pitää ulkopuolella.Ei paluuta entisiin ohuihin muiden vaatteiden päälle puettaviin asuihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
duster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Hel 2005
Viestejä: 641

LähetäLähetetty: 28.12.2007 16:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On tuo mullakin tämän syksyä ollut ja hyvin on toiminut. Yksikin päivä satoi koko päivän räntää ja tuuli ja vesi tippui puista päälle metsässä kahlatessa. Ei tullut vesi eikä tuuli läpi. Kyllä minä pointsit annan tälle puvulle. Ei kahise pahemmin. Pakkasissa en oo vielä päässyt testaamaan, kun ei niitä oo pahemmin ollut. Ensviikolla sitten. Kaveriks on tulossa kotikutoinen lumikamo- pipo 7-veljeksen villalangasta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vonkamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1471
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 28.12.2007 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ole ikinä tilannut !&%¤# tuotteita, enkä tilaakkaan mitä olen muiden juttuja kuullut. Ja olen kaikkia muitakin valistanut jättämättä tilaamatta. Ostin semmosen ohuen takin ja housut, huimat 19 eur, välttää ainakin mulle.
_________________
Sako Finnlight aito Suomalainen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 28.12.2007 20:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vonkamies kirjoitti:
En ole ikinä tilannut !&%¤# tuotteita, enkä tilaakkaan mitä olen muiden juttuja kuullut.

Onko jossakin haukuttu camoa tai lumicamoa? Ei minulla ole ainakaan pistänyt silmään, että näitä kukaan sellaisen hankkinut olisi suohon ollut sotkemassa. Nuo puvut ovat aivan eri maailmasta, kuin Äly-Tex tai ensimmäinen Air-Tex.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
a.paaaho
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Lok 2005
Viestejä: 237
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 29.12.2007 10:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Tuli tuosta mieleen että erätukku myy myymälässään oulussa noita ensimmäisiä kalvokenkiä erittäin hyvin vettä hylkivinä hintaan 29e.

Aika ihmeellinen muutenkin niillä tuo hinnottelu kun netti hintoihin lisää kympin tai kaksi niin siinä on myymälän hinta tuotteelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20239
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 29.12.2007 13:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsekin olen vähän silloin tällöin harkinnut tuota Erätukun lumipukua, kun täällä Lounais-Suomessa tuo lumipeitteinen aika on niin tuhottoman pitkä Smile.

Täytyy varmaan myymälässä käydä käpistelemässä, ainakin kuvissa tuo kuosi näyttää asialliselta. Ainakin jos vertaa sitä nykyiseen kokovalkoiseen lumipukuun.



Osaako joku sanoa, onko tuossa puvussa paksukin toppaus (jos vertaa normi airtexinaattor-pukuun) vai käykö jonkinmoisena ”kuoriasuna”?

Ajattelin vaan, että jos Erätukku iskee nuo keväällä supertyrkkyyn. Listahintahan taitaa olla 100e hujakoissa, joka nyt ei mikään ihan ilmainen ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
guide
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2005
Viestejä: 2103

LähetäLähetetty: 29.12.2007 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puku ainoastaan näyttää topatulta mutta ihan ohut kuoriasu se on verkkovuorineen. Vaatii siten alle lämpökerroksen pakkasilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fspitz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1291
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 29.12.2007 14:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perätukun lumicamo naytti olevan 199€ lapun alla syksyllä. Ovat näköjään muuttaneet hinnoittelua.
_________________
Minkä sanoin sen voin myös perua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fygy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Huh 2007
Viestejä: 935
Paikkakunta: Ryttylä

LähetäLähetetty: 29.12.2007 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mä maksoin ainakin ennen joulua 90e tosta erätukun lumikamosta ei ollu pahahinta enään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 29.12.2007 22:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli toisten kamojen mukana, joten hintapolitiikkaan en puutu. Tuote lyhyen käyttökokemuksen perusteella asiallinen, samoin kun tämä varsinainen camoasu. En ole vielä paljonkann moitteensijaa löytänyt! Twisted Evil Testi on käynnissä, mutta ne mun testit on aika pitkäkestoisia johtuen vähäisistä käyttökerroista! Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
poikateeri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Mar 2007
Viestejä: 912

LähetäLähetetty: 30.12.2007 22:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

guide kirjoitti:
Puku ainoastaan näyttää topatulta mutta ihan ohut kuoriasu se on verkkovuorineen. Vaatii siten alle lämpökerroksen pakkasilla.


Itseasiassa ei edes tarvi -20 asteen pakkasella edes työntää tavaraa paljoa alle. On lämmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vortex
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Hei 2004
Viestejä: 6885
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 31.12.2007 11:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

poikateeri kirjoitti:
Itseasiassa ei edes tarvi -20 asteen pakkasella edes työntää tavaraa paljoa alle. On lämmin.

Kyllä varmasti, jos juokset koko ajan!
Kyttää pari, kolme tuntia paikallasi ja kerro kuinka lämmin on.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 1 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com