Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Over&Under ***
Liittynyt: 23 Syy 2004 Viestejä: 395
|
Lähetetty: 15.05.2006 14:49 Viestin aihe: Metsästäjille suunnattu "faktapohjainen" mainonta. |
|
|
Ei aivan liity aiheeseen, mutta siinä siivotessani lukaaliani, osui käteeni Jahti lehden numero 3/96. Nykyäänhän nuo metsästysliitännäiset "ilmaisjakelulehdet" sisältävät mainoksia tiettävästi monikertaisen määrän vanhaan aikaan verrattuna, mutta osattiin sitä nähtävästi ennenkin pissiä metsästäjää silmään, ja voimalla..
Ko. lehtihän on ilmestynyt juuri lyijynkieltolain voimaanastumisen alla, joten korvaavat haulimateriaalit olivat ajankohtainen myyntiartikkeli.
En ole varma, mutta olikohan niin, että sinkki oli yleisin/ainoa haulimateriaali, mitä maahantuojat saivat Suomeen kätevästi tuotua?
Kuitenkin, eräällä sivulla oli oheinen sinkkipatimainos.. Siinä oli riittävästi "faktaa" Perttu Peruserämiehelle, jotta ostopäätös mitä tod. näköisemmin syntyi sen luettuaan..
Vaikka kuva synnyttääkin mitä suurinta hilpeyttä tänä päivänä, herättää se myös tavallistakin suuremman skeptikon itsessäni.. Onhan totta, ettei kukaan tee ostopäätöksiään minkään tuotteen kohdalla tuollaisten "etu/haitta" luetteloiden perusteella, mutta kyllä ne omalla kohdallani ainakin toisinaan saattavat ostopäätökseen vaikuttaa..
Tämä muistutuksena metsämiehille ja muillekin mainonnan sudenkuopista.. _________________ jepjep... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|