Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
UKKOMETTO Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Kes 2004 Viestejä: 566 Paikkakunta: Kiertolainen Lapista.
|
Lähetetty: 02.11.2007 20:56 Viestin aihe: Epätodellinen eräkeittiö valmistaa... |
|
|
Päätimpä pistää tässä melekein reaaliaikasen eräkeittiön omaan topikkiin (pahoitteluni repe).
Hmm...kurkistus pakkaseen, mitäkähän sitä?!?. Aijjoo nakkuteertä. Se on somaa.
Heh, joo. Ei ollut UKKOMETTOlla minigrippiä, niin piti sillon aikanaan nopiasti tehä paketointi. Aika miehekäs sellanen.
Näppärästi lihapitoinen materiaali irti luista ja homma käyntiin. Kaveriksi suppilovahaveroa. Erikoisen hyvä sieni. Mausteena: Peppermix, erikoisriistamauste, suola aromilla ja iliman. Konjakkia liekitykseen. HEHE! Onpas pieni pullo. Nii-in, ei mulla kestä pullot kaapissa pitkään, eikä pääkään huomista, jos olisin isomman ostanu.
Kurkistus uuniin, lohkikset tirisee jo. Nyt on aika toimia.
Mitä sitten niihin suppilovahaveroihin? Tässä jotain. sipulit kuullotukseen, vahaverot messiin ja kyllä tet tiijätte loput. Mustaa pekkaa makua antamaan...
Paljon sitä voita paistamisiin, ei riitä tuo, eikä tuo, vaan tämä. Vähäksi jää, perhanan nykymaailma.
Nopiasti ruskistus kuumalla pellillä molemmin puoilin. Teeri sen jälkeen liekeissä ja pikkaseksi toviksi uuniin, kunnes lohkikset on ready. Kanttii muistaa nakata paistorasvat mukaan.
Kun kerran oman topikinki laitoin tänään, niin pitikin katata sitten kunnolla. Siinäpä se koko hoito. Teeri, suppilot, lohkikset ja karpalohyytelö. Viiniksi otin vanhaakin vanhemman tutun Yellow tailin shiraz. Oikein maittava viini ja enpä voi muutaku suositella kyseistä aussi viiniä. Sopi tällekki.
Eipä tämän kummempia... _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:01 Viestin aihe: |
|
|
Oliko irstaan makuista? Hyvältä ainakin näyttää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
UKKOMETTO Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:07 Viestin aihe: |
|
|
Heh, irstas on paras. Ei vaites, onnas kyllä. Eipä sitä enää nykyste tuhiloi... _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Minusta nuo palaneessa voissa käristetyt täkät olisivat olleet valmiita jo pannun jälkeen, mutta tietysti jos tykkää welldonesta...
Mutta simppeliä perussettiä ja niin hyvä! _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:11 Viestin aihe: Re: Epätodellinen eräkeittiö valmistaa... |
|
|
UKKOMETTO kirjoitti: | (pahoitteluni repe). |
Mitä pahaa mä nyt oon muka tehny? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
UKKOMETTO Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Rastinsahi kirjoitti: | Minusta nuo palaneessa voissa käristetyt täkät olisivat olleet valmiita jo pannun jälkeen, mutta tietysti jos tykkää welldonesta...
Mutta simppeliä perussettiä ja niin hyvä! |
Jep, mut toi oli meetiumia, ei se welldonea ei. Se tyyliin piipahti uunissa, vähän keräs itteensä. Hitto ku en ottanu leikatusta palasta kuvaa, mutta silloin oli aivan eri asiat mielesä _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
UKKOMETTO Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:16 Viestin aihe: Re: Epätodellinen eräkeittiö valmistaa... |
|
|
Repesorsa kirjoitti: | UKKOMETTO kirjoitti: | (pahoitteluni repe). |
Mitä pahaa mä nyt oon muka tehny? |
Et mitään, mä vaan diiggaan sun tyylistä kuopata topikit, ku tämänki ois muualle voinu laittaa. _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tetri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 21:51 Viestin aihe: |
|
|
Jos toi olis ollut -97 (ei viini), niin olisi ollut otsikkonsa arvoinen...
No eipä tosissaan, ainahan yhdet teeren virtuaalitäkät illassa maistuu! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
UKKOMETTO Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 22:10 Viestin aihe: |
|
|
tetri kirjoitti: | Jos toi olis ollut -97 (ei viini), niin olisi ollut otsikkonsa arvoinen...
No eipä tosissaan, ainahan yhdet teeren virtuaalitäkät illassa maistuu! |
Täkät ja känät, kirjain sinne tänne. Totta, perus ruokaa, mutta aattelin repässä. Olen aika otettu jo näin monesta kommentista. _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tetri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 22:29 Viestin aihe: |
|
|
UKKOMETTO kirjoitti: | Täkät ja känät, kirjain sinne tänne. | Sorry...aattelinkin jo, jotta mihin sitä fiskarssia oli tarvittu. Herkulliselta yhtä kaikki näytti! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
UKKOMETTO Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2007 22:40 Viestin aihe: |
|
|
tetri kirjoitti: | UKKOMETTO kirjoitti: | Täkät ja känät, kirjain sinne tänne. | Sorry...aattelinkin jo, jotta mihin sitä fiskarssia oli tarvittu. Herkulliselta yhtä kaikki näytti! |
Höh, No pilikkomiseen tietysti. _________________ Jossain niitten on oltava!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|