OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tähtäin haulikkoon...

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ta'em
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

LähetäLähetetty: 16.11.2006 08:33    Viestin aihe: Tähtäin haulikkoon... Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kellään kokemuksia noista RD holopunapistetähtäimistä haulikkoon ja kivääreihin, joita erätukku kaupittelee? Tekeekö sillä mitään? Kyselen tässä nyt ihan pelkästä mielenkiinnosta. Onko siitä millaista hyötyä? et näkeekö sillä paremmin ottaa ennakot yms. Question Kertokaapas kokemuksia..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sande=Erämies
***


Liittynyt: 07 Elo 2006
Viestejä: 1355
Paikkakunta: Satakunta

LähetäLähetetty: 16.11.2006 11:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei minulla sellaista ole,mutta en sellaista ostaisikaan jos sinulla on väritähtäin haulikossasi niin sillä pärjää, jos ei ole niin osta!
_________________
Tontissa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
sauernisti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 404
Paikkakunta: Lounais-Suomi

LähetäLähetetty: 16.11.2006 12:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sandelta valitettavan informaatioinflaation kärsinyt viesti.

Punapisteistä ylipäätään: Jokusen olen nähnyt asennettuna, pääasiassa slug-haulikoihin sekä innokkaille haaskakyttääville. En ole päässyt itse kokeilemaan, mutta mitä olen näiden omistajia jututtanut niin perus päivämetsästykseen haulein ei oikeen sovellu. Viksummat jatkakoon
_________________
Piú avanti da sempre
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vortex
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Hei 2004
Viestejä: 6885
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 16.11.2006 13:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni on pumpun päällä Hakkon holo-tähtäin ja olen todennut sen erittäin toimivaksi. Tähtääminen on todella nopeaa ja seuraaminen helppoa. Myös normaalissa päivämetsästyksessä (sorsa-, hanhi- ja jänismetsällä) olen tähtäintä käyttänyt ja todennut sen erittäin hyväksi. Minkä takia tuttusi ovat holoa moittineet?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sauernisti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 404
Paikkakunta: Lounais-Suomi

LähetäLähetetty: 16.11.2006 17:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ovat ennakon ottoa valitelleet, lentäville nopeille linnuille erityisesti. Häiritsee hommaa kuulema vaan. Joskus harkitsin moista mutta jätin sitten sikseen. Toisaalta nykyään löytyy rinnakkaispiippuinenkin kaapista, joten sen voisi pitää lintupössykkänä, jos innostuisi taas.

Mitenkä nopeasti tuollaisen käyttöön sitten tottuu? Vaatinee jokusen paffilaatikon kiekkopatruunaa..?
_________________
Piú avanti da sempre
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vortex
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Hei 2004
Viestejä: 6885
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 16.11.2006 17:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainakin minä totuin ehkä 20 patruunan jälkeen.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com