OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kokemuksia eläinfysioterapeutista tai hierojasta

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jazz
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 93
Paikkakunta: Nurmo

LähetäLähetetty: 05.11.2006 22:11    Viestin aihe: Kokemuksia eläinfysioterapeutista tai hierojasta Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kellään kokemuksia? Onko auttanut, mitä kautta löytyi hyvä ja asiansa osaava, paljonko maksoi jne.

Tuo meidän ajokoira kun ei ole kunnossa, vaikkei mitään suurempaa syytä lekuri löydä siitä. Siltä meni aivan takapää alta, ja kun anaalirauhaset oli tukossa luultiin sen johtuvan siitä.
Ne leikattiin, mutta kunnossa se ei ole edelleenkään. Leikkauksesta on aikaa yli kuukausi.
Viime viikolla siltä kuvattiin lonkat- ei löytynyt syytä sieltäkään.

Liikunta ei pahenna, mutta ei myöskään auta. Ei onnu, mutta ei juokse puhtaastikkaan. Normaalia hitaampi, ja takapää on jotenkin voimattoman oloinen.
Tuli mieleen, että jos fysioterapeutti voisi tutkia onko jotain lihasperäistä häikkää.
_________________
Minä en ole metsästäjä, minä olen koiraharrastaja!Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jazz
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 93
Paikkakunta: Nurmo

LähetäLähetetty: 07.11.2006 07:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rikiä on tulossa huomenna fysioterapeutti huomenna katsomaan, toivottavasti löytäisi jotain tai sitten pitää lähteä jollekkin toiselle eläinlääkärille.
_________________
Minä en ole metsästäjä, minä olen koiraharrastaja!Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
waldo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Elo 2005
Viestejä: 72
Paikkakunta: Sahalahti

LähetäLähetetty: 09.11.2006 19:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla olis hyvä kokemus eläinrefleksologista. Meillä ajokki tuli mettäreissuilta kolmella tassulla kotio. Eläinlääkäri ei löytänyt mitään vikaa. Käski vaan pitää pari viikkoa lepoa ja sit mennä uudestaan. Ei auttanut. Näin ilmoituksen eläinkaupan ilmoitustaululla ja otin sen. Soitin ja hoitaja tuli kotio koiraa katsomaan ja hoitamaan. Hoito kestää puolituntia-tunti koirasta riippuen.
Elikkä tämä hoito oli vyöhyketerapiaa-heijastehoitoa. Meni kauttaaltaan koiran läpi. Mielenkiintoista oli katsella työskentelyä. Puolentunnin hoito maksoi 27e. Suosittelen,meillä ainakin hoito auttoi. Very Happy
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 09.11.2006 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jazz kirjoitti:
Rikiä on tulossa huomenna fysioterapeutti huomenna katsomaan, toivottavasti löytäisi jotain tai sitten pitää lähteä jollekkin toiselle eläinlääkärille.


No miten kävi?
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jazz
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 93
Paikkakunta: Nurmo

LähetäLähetetty: 10.11.2006 08:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vikaa selkärangan alueella, ei oikein osannu sanoa, että mitä. Jotain hermostollista vikaa se on, koska takapää on jotenkin voimaton ja kun fys. terapeutti venytteli Rikiä, sen toinen takajalka alkoi täristä voimakkaasti.

Eläinlääkärikin näki kuvissa yhdessä nikamassa pieniä "väkäsiä" ja saattaa olla, että Rikillä kasvaa nikamat yhteen. Jos kyse on tuosta silloittumisesta, niin kipeän vaiheen pitäisi mennä ohi, kun silloittuminen on tapahtunut.

Jos nyt halutaan selviyttää mitä siellä selkärangassa on, pitää mennä mangneettikuviin. Pitäis vaan hakea lähete lekurilta sinne.
Ja niitä tehdään Suomessa yhdessä paikassa, yli 300km matkaa sinne, mutta kai se on pakko ottaa, että tietää voiko hoitaa, ja jos voi, niin miten.
Kuulemma myös selkäytimenkasvaimet voivat aiheuttaa samantyylistä oireilua.
_________________
Minä en ole metsästäjä, minä olen koiraharrastaja!Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com