OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Taljajousipaketteja, aloittelija hakee kommentteja

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jousimetsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
mpva
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 23 Elo 2006
Viestejä: 17
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: 23.08.2006 22:56    Viestin aihe: Taljajousipaketteja, aloittelija hakee kommentteja Vastaa lainaamalla viestiä

Hirvee kuume päästä hypistelee ja ampuu taljalla Smile
Eli olen aloittelija, ampunut pitkäjousella muutama vuosi sitten, mutta taljat rupes kiinnostaa paljon, mutta mikä näistä jousista on "paras", hinta-laatu-suhdetta tietysti silmälläpitäen. Tilaan varmaankin USA:sta. www.huntersfriend.com todennäköisesti.

Jousi ei saa olla kovin hankala ja tietysti hyvä hinta-laatu-suhde pitää olla. Tälläi 50-70 paunaa, 29-30 vetopituus, nopeus noin 300, tuossa ainakin tärkeimmät. Alussa ammun tauluja, mutta sit kun ampuminen sujuu hyvin nii metsästämään pitää lähtee. Eli haluan ampua kunnon metsästysjousella alusta lähtien.

Ensimmäisenä huomasin Reflex Highlanderin:
http://www.huntersfriend.com/2006-Reflex-Highlander/hoyt-highlander-compound-bow.htm paketti $555
Olen kuullut hyvää, mutta sopiiko aloittelijalle? Käyttökokemuksia?

PSE:tä tässä ihan sopivan hintainen, minkälainen on?
http://www.huntersfriend.com/2006-PSE-Nova-SU-Pkg/Nova-Synergy-Bow-Package.htm $479

Parkerista en ole kuullut vielä mitään, kokemuksia?
http://www.huntersfriend.com/2005_Parker_Bow/huntermagpkg.htm $547

Löyty myös martin jaguar samassa hintaluokassa
http://www.huntersfriend.com/2005-Martin-Jaguar/jaguar-compound-bow-package.htm $499