OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

22 LR lopetuspatruunat
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Kokeet ja testit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 12.08.2019 13:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harvoinhan nuo elukat on muovipullon takana piikossa tositilanteessa, jos on, niin ottaa sen muovitonkan pois ja ampuu sitten.

Sitten kun tuo Quiet ammutaan pistoolista, tippuu ja valmiiksi alhainen 216 m/s lähtönopeus vieläkin pienemmäksi.

Itse suosin enemmän tuota Segmented Subsoniccia niin pistooli- kuin kiväärikäytössä. Avautuu riistassa niillä matkoilla joihin on järkevää osunnan perusteella ampua.
_________________
Kuolema tulee mustalla autolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kolopesijä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2006
Viestejä: 2274
Paikkakunta: itä-suomi

LähetäLähetetty: 12.08.2019 14:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harvoin on vedellä täytetty tölkkikään kupeessa ja hajatelmani on, että ei se elukan lihaksissa tai rasvakudoksessakaan yhtään paremmin ainakaan aukea.
Lisävirittelyä tarvii testata, nopeampi versio vaikutti kyllä virittämättä valmiilta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pudejovicky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Elo 2011
Viestejä: 1433
Paikkakunta: Syrjäinen

LähetäLähetetty: 12.08.2019 14:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse ajattelin, että kevyemmässä vastuksessa aukeaa varmaan helpommin ja kun on vettä enemmän, niin tuolla saatavalla energialla ei mossahda, vaan luoti kaatuu.
En tiedä onko kauhean huono, jos kylkeen laittaessa kaatuu ja läpäisee enemmän ja aivoon ampuessa aukeaa räpsäkästi. Ja eihän tuota tosiaan tiedä miten se lopun viimeksi elukassa aukeaa tai on aukeamatta, mutta hyvin nuo on itellä toimineet, varsinkin kun olen kohtuu allerginen kaikelle muulle kuin pienelle takajalan värinälle.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JapiTre
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Lok 2012
Viestejä: 2090
Paikkakunta: Häme

LähetäLähetetty: 12.08.2019 14:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on ihan se ja sama mikä klöntti menee siitä supin otsaluusta sisään ja yltää aivoihin. Lopputulos on sama.
Oon kokeillut kaikkea teräväkärkisestä flobertista high velocityyn, reijällä, segmentoituvalla tai pyöreäpäisellä ja lopputulos on ollut aina elukan pikainen exodus.
Nykyään on mukana pistoolikotelossa jotain halppispaukkuja, mitä nyt sillä hetkellä sattunut paukkulaatikosta löytymään.
Hitaimmat ei lataa Rugeria, mutta silläkään ei ole mitään merkitystä loukkuhommissa, kun kiire ei ole mihinkään.
_________________
V*tuttaa, sano kettu pihlajanmarjoista...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kolopesijä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2006
Viestejä: 2274
Paikkakunta: itä-suomi

LähetäLähetetty: 12.08.2019 14:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aivoihin ammuttaessa ihan se ja sama, mutta kun on hiukan muutakin jahtia, kuin loukussa kököttävän elukan lopettaminen ja sen mukanaan tuomat huikeat ongelmat ja kalustovaatimukset. Itse olen allergisin keskijalan värinälle..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pudejovicky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Elo 2011
Viestejä: 1433
Paikkakunta: Syrjäinen

LähetäLähetetty: 12.08.2019 17:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Very Happy keskijalan värinästä minä kyllä tykkään, melkein parhautta Very Happy Naisväki sitä välillä laittaa väräjämään.
En ole tuota Quiettia käyttäny muuten kuin lopetuspaukkuna, en oo edes kokeillu käyntiä pitkäpiippusesta.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Kokeet ja testit Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Sivu 19 Yht. 19

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com