Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
eno elmeri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.06.2006 19:01 Viestin aihe: pse deer hunter |
|
|
kokemuksia ja mielipiteitä kyseisestä jousesta, hyviä ja huonoja puolia? olen harkinnut ostaa kyseisen jousen ensimmäiseksi taljaksi. taljoista ei sen kummempaa kokemusta ole, omistan yhden pitkäjousen ja yhden vastakaaren, sen vuoksi ampuisin mielelläni ilman laukaisulaitetta, deer hunter sopisi pituuden puolesta sormilaukaisuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mannek87 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.06.2006 20:19 Viestin aihe: on |
|
|
Minulla on ollut nyt noin vuoden verran eikä ole ollut valittamista. Alussa ammuin ilman laukaisulaitetta ja onnistuu kyllä joskin ennen sormien tottumista sormet meinas kipeytyä. Ensimmäinen jousi minulle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mvvm Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.06.2006 18:13 Viestin aihe: |
|
|
mulla on ollu tuo deer hunter kohta kolme vuotta hyvä jousi harrastukseen aloitukseen mutta eikös nyrkki sääntö ole että
alle nelkyt tuumanen jousi ei sovi sormi laukaukseen
(korjatkaa jos olen väärässä) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eno elmeri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.06.2006 21:52 Viestin aihe: |
|
|
Kävin ostamassa deer hunter:n. ensivaikutelmat on hyvät. omasta mielestä soveltuu hyvin sormilaukaisuun, tosin jouduin ostamaan sormilaukaisuun soveltuvan nuolihyllyn. oman käsityksen mukaan lyhyissä jousissa tulee niin jyrkkä "jännekulma" ettei sormet ja noki mahdu siihen, omasta mielestä deer hunter:n mahtuu hyvin. Ostamani deer hunter oli joku uusi malli, mitäköhän eroa vanhempiin malleihin? pedy archery:n ESKO ei osannut kertoa mitä eroa vanhempiin, mut hinta oli 60e kalliimpi, tulikohan maksettua tyhjästä.....vertailin pse archeryn sivuilla 05 ja 06 mallia, painossa oli pikkusen eroa, muuta en huomannut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riistarosvo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.06.2006 09:14 Viestin aihe: |
|
|
Heitothan tossa hunterissa on aika alhaset se on vähä sellanen 80 luvun jousi mutta ihan hyvä jousi ensimmäiseksi aseeksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|