OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Halti, Sasta vai joku muu?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Rentola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Hel 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Savitaipale

LähetäLähetetty: 03.02.2008 22:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Esimerkiksi itse käyn välillä 400 km:n päässä jänisjahdissa tai syksyisin Lapissa lintujahdissa, niin kyllä silloin yksillä vermeillä mennään Cool Johan siihen pitäisi ottaa peräkärry mukaan jos pitäisi joka kelille varustautua, eli itse käytän yhtä pukua koko vuoden. Säädellään kerrroksia kelin mukaan Rolling Eyes
_________________
Aina osuu,ei vaan tiedä minne:-)


Viimeinen muokkaaja, Rentola pvm 03.02.2008 22:42, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rentola
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Hel 2006
Viestejä: 33
Paikkakunta: Savitaipale

LähetäLähetetty: 03.02.2008 22:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ii
_________________
Aina osuu,ei vaan tiedä minne:-)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Jou 2007
Viestejä: 525
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 17.05.2008 22:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eräoppaana, niin omien kuin opiskelu ystävien vuoden lähes jokapäiväisellä kokemuksella: Halti,eiei, hengittävyys aivan shithole! Mad

Esim. Sasta on hyvä valinta..

Kuoritakkina esim. Häglöfs mutta äänekäs... Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kairankiertäjä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Hei 2004
Viestejä: 589

LähetäLähetetty: 18.05.2008 13:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tinurien Kirkkoherra kirjoitti:
Sinällään tuntuu kummalta kun moni jahtimies tai -nainen ostaa yhden puvun, jolla sitten tulee pärjättyä säällä kuin säällä. On kalvo gorea tai muuta, niin kyllä lämpimällä ilmalla tai liikkuvassa jahdissa on aika helvetillinen ratkaisu vetää kalvoasu päälle, varsinkin jos ei sada.

Se on kato se kustannus kysymys... kaikki eivät vissin kehtaa kävellä elukoitten nähden halpahallin 15 euron puvun kanssa. Tai no voihan se olla niinki, että pudetissa ei olluna sitä pariakymppiä enään siihen hyvin hengittävään asusteeseen.
Itellä on kaksi kokonaista pukua, eli sasta ja jokamies. Lisäksi on sitten sadelahkeet, 2 sadetakkia (vihreä ja punainen), hagflosin kalvottomat housut (leiripöksyinä) +anorakki (hirviajan punainen) ja lahjukseksi saadut swedteam paclitehousut.
Näitä tulee yhdisteltyä sopivasti eri keleille poislukien nuo pitemmät reissut joihin tulee leirikuteiden lisäksi vain kalvopuku. Sielläkin on kuitenkin mahdollisuus nykäistä leirikuteet päällensä jos kaipaa keviämpää vaatetusta.
Jahtikenkiäkin mulla on kolmet Wink eli vaelluskumpparit (noin satakertaa paikatut), kalvokengät ja huopakumisaappaat.
Vielä kun saisi hommattua tuon pahasti kutistuneen sastan sarkatakin tilalle uuden ja net suksettomaan talviaikaan sopivat mucpuutsit, niin nuihin jänispasseihinkin olisi ihan justiinsa oikeanlainen asuste.

Saakohan niitä sarkatakkeja vielä harmaana?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jerppa



Liittynyt: 23 Lok 2007
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 25.08.2008 09:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sastan Wolf-puku alkoi itseä kiinnostaa.
Millaisia hintoja olette kyseisestä puvusta maksaneet?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 25.08.2008 15:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jerppa kirjoitti:
Sastan Wolf-puku alkoi itseä kiinnostaa.
Millaisia hintoja olette kyseisestä puvusta maksaneet?


Gore-Tex on aina laadukas, mutta ainakin alkusyksyyn liian kuuma kävelyssä. Jopa PacLitellä tarkeni oikein hyvin. Lopussa homma toimii jo paremmin. Kysy Wolfia Kuningas Aseesta Tampereelta (Armoria Tre).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Hanu_
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Jou 2007
Viestejä: 24
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 31.08.2008 02:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni woodline. Mallista ei tarkempaa tietoa. Näin alku syssystä liian lämmin. Vesi pysyy hyvin poissa, jos ei lueta mukaan kaulusta ja hihansuita. Tarkenee pakkasessakin vallan hyvin, jos on kerrasto alla. Itse olen miettinyt ohuempaa pukua aloitukseen/alkusyksyyn. Tulee kuitenkin soudeltua/käveltyä sen verran, ettei tarvitse mitään hirmu lämpöistä pistää päälle. Tauoilla sitten voi laittaa lämpimämpää päälle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
AinaOhi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2008
Viestejä: 135
Paikkakunta: 100-kunta

LähetäLähetetty: 31.08.2008 14:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erätukun Jahtijakt sen olla pitää itse olen ainakin tyytyväinen pro pukuuni ja plus ominaisuus on veden pitävyys eipä kastunu jalat vaikka vyötäröön saakka oli vettä, kätevät kahluu housut. Very Happy
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pumppu-mies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Mar 2007
Viestejä: 339

LähetäLähetetty: 31.08.2008 15:32    Viestin aihe: - Vastaa lainaamalla viestiä

Itekkin oon tykänny jahtijaktista. Mulla on se 2 vanhin asu ja sitten lumi-camo. Hyviä pukuja. Smile
_________________
TakametsienMies
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Leafs
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Maa 2006
Viestejä: 2059

LähetäLähetetty: 31.08.2008 15:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sastaa mulla, nyt olen kyllä alkanu kallistumaan gorehousujen ja tavan takin käyttöön. Hiostaa (lue ei hengitä) niin !&%¤#"! tuo goretakki että liikkuvassa jahdissa mieluummin jotakin muuta päälle.
_________________
HPPH
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 7 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com