OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Franz Zodia Drillinki?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
-AK-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Huh 2004
Viestejä: 457
Paikkakunta: Salo/Pöytyä

LähetäLähetetty: 12.02.2006 19:23    Viestin aihe: Franz Zodia Drillinki? Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kenelläkään kokemusta/tietoa Franz Zodia drillingeistä tai osaisiko kukaan neuvoa sivustoa mistä löytyisi tietoa kyseisestä merkistä/aseesta?

Itse en löytänyt googlettamallakaan oikeastaan mitään tietoa kyseisestä aseesta, ainakaan englanniksi tai suomeksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 12.02.2006 19:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Franz Sodia:n (Z?) tekemät drillingit ovat kotoisin Ferlachista, paikka on tunnettu hienosta käsityöstään ja sieltä tulevat drillingit ovat yleensä ykkösluokan aseita..

Saanko udella millainen ase on kiikarissa ja mihin hintaan?

http://www.waffen-sodia.at/index.asp?cat=jungjaeger

Tuolta jotakin historiikkia auf deutsch..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
-AK-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Huh 2004
Viestejä: 457
Paikkakunta: Salo/Pöytyä

LähetäLähetetty: 12.02.2006 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Merilinnustajalle kiitokset pikaisesta vastauksesta.Ei ihme, että ei oikein löytynyt tietoa kun aseen nimikin oli kirjoitettu väärin(luin aseen nimen eräästä aseliikkeen ilmoituksesta).

Ase on Franz Sodia Drillinki 12/70-7*57 R vasurin tukilla + Zeiss koukkujalka ja vasurin tukki hintaan 3580 euroa.Tarkempaa tietoa kyseisestä aseesta ei vielä ole, mutta ei tässä vielä mitään kauppojakaan olla edes suunniteltu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jahtireppu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2005
Viestejä: 3238

LähetäLähetetty: 12.02.2006 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jahas -AK-, missä tommonen drillinki on myytävänä, uskallatko kertoa? Olis mulle oikea luotipiipun kaliiperi ja vielä vasuri! Uutta oon kaavaillu, mutta käytettykin kiinnostaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-AK-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Huh 2004
Viestejä: 457
Paikkakunta: Salo/Pöytyä

LähetäLähetetty: 12.02.2006 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jahtireppu kirjoitti:
Jahas -AK-, missä tommonen drillinki on myytävänä, uskallatko kertoa? Olis mulle oikea luotipiipun kaliiperi ja vielä vasuri! Uutta oon kaavaillu, mutta käytettykin kiinnostaa.

No voin kai mä sen kertoakkin, ei mulla taida siihen kuitenkaan vielä varaa ollakkaan, elikkäs Ase-Amilla on(jos vielä on) sellainen myynnissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Morningstar
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Tam 2006
Viestejä: 49
Paikkakunta: Häme/Uusimaa/E-K

LähetäLähetetty: 12.02.2006 22:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sodiaa on liikkeellä yleensä kahden etunimen alla: Anton Sodia on se kunnon vanhan ajan aseseppämestari, jonka töillä Sodian hyvä nimi on rakennettu. Nuorempaa polvea edustaa sitten Franz Sodia, joka on lähinnä markkinointitoimintaa pyörittänyt tyyppi. Franz Sodia on teettänyt aseita useammalla Ferlachin asesepällä ja niitä on sitten kaupiteltu Sodian nimellä. Yleensä niistä löytyy kyllä aseen tehneen sepänkin nimi piipuista tai muualta. Hyviä aseita löytyy molempien nimikkeellä.
Näistä uusimmista Sodioista en sitten tiedäkään, mitä tekevät itse ja mitä teettävät missäkin tai ketä ovat ylipäätään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Torhammer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Syy 2005
Viestejä: 259
Paikkakunta: P-Savo

LähetäLähetetty: 12.02.2006 22:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.fenno-arms.fi/index2.html Tuolla näkyy olevan pari Sodiaa, tosin luodikoita. Hintaa sen verran että metsään ei uskalla viedä...
_________________
Tavi eli sinisorsa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com