OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Perhon ja Ähtarin valtionmaat

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Antonov
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Jou 2004
Viestejä: 779

LähetäLähetetty: 28.01.2006 17:48    Viestin aihe: Perhon ja Ähtarin valtionmaat Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kokemuksia Perhon ja Ähtärin seudun valtionmaista kanalintukohteina. Mahdollisesti ensisyksyn jahtikohteita pystykorvalle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
T-T
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 218
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.02.2006 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En tiedä muuta kuin, että isän kanssa olen metsä-porasen alueella käyty syksyisin metsällä, kun isä on ko. seuran jäsen. Lintua tuntuu olevan aivan mahdottomasti, joten luultavasti saat myös noilta mainitsemiltasi alueilta haukkuja koirallesi. Viime syksyn yhden aamun metsästysreissu oli kyllä aivan ihmeellinen teeriä laskimme n.80, 7koppeloa ja 3ukkometsoa, mutta kaikki saivat jäädä elämään rauhaiseloa.
_________________
Tikka nakuttaa kuin akat, mutta minä en.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2005
Viestejä: 129

LähetäLähetetty: 03.02.2006 21:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo mä olin kaverin kanssa viime metsästyskaudella ähtärin liepeillä valtion mailla metällä. kyllä sielä lintyja näky ihan hyvin kumpikin saatiin yhet teeret.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com