OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Pitkäjousten vertailua
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jouset, teräaseet ja työkalut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
millhill
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Tam 2006
Viestejä: 8

LähetäLähetetty: 24.04.2006 12:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

toni b kirjoitti:
tottahan toki voit kierittää kahvan ympärille mm.nahkahihnaa,tms. tiedän käyttäneen ohutta solumuovin tapaista kengän pohjallistakin.
ite laitoin juur,vasta tulleeseen jouseeni n puol senttii leveää nahkaremmiä,kädensijalle ja nuolen ohituskohdalle.
onko kahvassa sormen päille syvennys?
olen nähnyt joissain falcoissa tämäntapaisen ratkaisun.
sellaisen kahvan kohdalla joutuu soveltamaan.

noihin erimallisiin kahvoihin voi ajan kanssa tottua.joskus se vaatii jousikädeltä uuden pito tavan,eli kohdan kämmenestä mihin kahvan tukee.ampumalla löytyy....


Tämä kuulostaa hyvältä ja tarpeeksi helpolta vaihtoehdolta minun taitoni huomioon ottaen. Ja kyllä siinä kahvassa on se syvennys sormenpäille. Se juuri tuntuu varsin epämukavalta käteen. Kai koitan sitten vain saada sitä nahkaremmiä kierrettyä siihen päälle. Katsotaan kuinka käy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
toni b
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Syy 2005
Viestejä: 241

LähetäLähetetty: 24.04.2006 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mä taasen ajattelisin että ura täytyisi täyttää jollain,vaikka siihen ja käteen hyvin istuva puupalanen.jonka sitten varmistaisi kiinni tällä nahkaremmillä.

nahka ilman jotain tukevaa takana,voi jättää jousen sormienpäiden osalta `ilmaan`,ja remmi saattaa venyä nopeasti,jos sormienpäiltä tulee puristusta. voisin kuvitella,että mun ampuma(ote)tavallaini jousesta tulisi epästabiilimpi.

ehkä jousen kaupannu myyjä osais kanssa sanoa jotain,jos näitä tilanteita on tullut mahollisesti ennenkin eteen? tai sitten falcollekin voi lähettää varmaankin suoraan sähkö postia,ja kattoa mitä he suosittaisivat?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jouset, teräaseet ja työkalut Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com