OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

SAUNALAHTI

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
koopee
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Huh 2004
Viestejä: 19
Paikkakunta: keski-suomi

LähetäLähetetty: 01.11.2005 11:36    Viestin aihe: SAUNALAHTI Vastaa lainaamalla viestiä

Saunalahti yritti kusettaa oikein kunnolla koira gps:n käytöstä.liittymä oli huom. oli tekstari jonka perusmaksuihin sisältyy 1000 kpl teksti viestejä.No mulla tuli linnustuskaudella n.1100 kpl niitä ja sitten tuli yli 80 € lasku,no maksoin sen kun laskut olen oppinut maksamaan eräpäivänä,mutta kyllä se sen verran vaivasi että soitin saunalahden aspaan ja siellä myönnettiin virhe.Sitävastoin ei tiedetty että kuinka sen virheen hyvittäisivät kun vaihdoin liittymät soneraan.Jos joskus gps:n laitatte niin miettikää tarkkaan mitä operaattoria käytätte jo pelkän kuuluvuudenkin kannalta unohtamatta saunalahden laskutuksen toimivuutta. Evil or Very Mad Twisted Evil Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
A-P
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Lok 2004
Viestejä: 543

LähetäLähetetty: 03.11.2005 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mikäpä siinä oli hätänä kun kerran myönsivät virheen tapahtuneen....

on niitä laskutus virheitä ollut soneralla ja dna:llakin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Loikka
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 948
Paikkakunta: Kotimaa

LähetäLähetetty: 03.11.2005 23:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin...

Aika mustavalkoista ajattelua... Itse olen toisaalta jäävi ottamaan kantaa minkään operaattorin toimintaan, mutta ihme poru on syntynyt laskutusviirheestä joka on myönnetty...

Kysymys olisi mielestäni ihan toinen jos kyseistä virhettä ei oltaisi myönnetty.

Kuuluvuudesta sen verran että jokaisella operaattorilla joilla on oma verkko kuuluvuus vaihtelee. Toisaalla kuuluu toinen ja toisaalla toinen. Jos niikseen tulee, lupaan löytää jokaiselle suomalaiselle operaattorille katveen.

Kannattaa selvittää se operaattori joka toimii omalla jahtimaillaan ja valita kyseinen. Nykyään liittymän vaihtaminen on kuitenkin niin helppoa että kuukaudessa saa saman numeron varmuudella siirrettyä toiselle jos vaan osaa itse ilmoittaa oikeat tiedot myyjälle...

Ps. Suomessa on yli 5 miljoonaa gsm-liittymää joten varmasti joku lasku menee joka kuukausi pieleen se on vaan valitettava tosiasia. Niin pitkään kun asiat on selvitettävissä ja oikastua ei ole mielestäni aihetta "huolestua".
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com