OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Auto metsästys
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
juhatapio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Elo 2005
Viestejä: 2803
Paikkakunta: eteläpohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.10.2005 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No joo, ollaan tuon tikkamiehen kaa justiisa sammoissa aatoksissa en vaa kehannu suorraan kysyä että mihkä on mettämiehet joutunu ku puhuttaan vaa tutkista ja keepeeässistä ja piippipannoista ja vaikka mistä, aijat sitte oon jo tippunu kärryiltä mutta kuiteski aina sillon tällön pääsen lintuvelliin puhaltelleen kun meen tuonne lakialle tuon seisontaneuvoksen kanssa nauttimmaan ulukoilimasta, mulla on vähä sama homma ku koiralla ja tikkamiehellä että tiijämmä ja tunnemma paikat, missä on riekot, peltopyyt, missä rusakot makkaa tavallisesti, tiijän syksyiset muuttosorsien sulapaikat mistä ne tavottaa ja löytää, tunnemma fasaanipusikot ja paikat ja tiiämmä missä ne kulloinkin viihtyy,mulla on aina tuo mettästys perustunu paikkatuntemukseen ja luonnossa oon kulkenu silmät auki ja koittanu havaannoida kaikenlaasia asioita ja samanlailla oon koittanu muksujaniki opettaa , autua tuohon hommaan oon senverta tarvinnu että lakian tai riekkorämmeen reunaan oon ajanu ja siitä sitte ollaan lähetty koittaan, millon huonommalla millon paremmalla menestyksellä mutta aina on terve väsy ku on kotio tultu!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kurvari1
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Huh 2005
Viestejä: 35

LähetäLähetetty: 04.10.2005 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä ainakin täällä kaenuun synkissä korvissa ja loputtomissa vitelikoissa on aivan turha lähteä ketesajon perään kävelemään jos se reilusti lähtee vaihtamaan vaaralta-toiselle. Tai saahan siellä kävellä ja raittiista ilmasta nauttia, mutta saaliista tai ajon kuuluville saamisesta ei ole pelkoa ennen lyhyen alkutaven päivän jo pimettyä.
Johtunekko siitä että täällä taitaa olla vähemmän petoja ja niillä isommat reviirit kun siellä etelässä jumalanseläntakana.

Auton törkeä käyttö latvalinnustuksessa (tiestäminen) on sitten jo mielestäni eri asia. Sitä en ymmärrä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com