Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
egi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.08.2005 07:48 Viestin aihe: Piippuja Valmetin 412:seen |
|
|
Mistähän kannattaisi kysellä haulikkorihlapiippuja valmetin 412:seen uusia/vanhoja , rihlan cal. 6,5*55? Onko käsitystä mitä maksavat? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sämpy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.08.2005 08:15 Viestin aihe: |
|
|
Meillä oli aikonaan Valmetin 412 haulikkorihla enkä pidä sitä mitenkään erityisen onnistuneena konstruktiona lähinnä siksi, että luotipiippu on pakotuksissa ja etutukki tulee siihen samaan helaan kiinni, jolla luotipiippua väännetään. Mäkisen Erkki tekee piippuja joissa luotipiippu on päällä, eikä välissä ole "vääntöhelaa". Hintaa reilu 600E. Näistä minäkin haluaisin kuulla kokemuksia. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vouti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 16.08.2005 11:05 Viestin aihe: |
|
|
uusi rihlapiippu maksaa elorannan myyntihinnaston mukaan 690 e riippumatta kaliberista.kannattaa kysyä tarjouksia useata liikkeestä jos uudet piiput meinaat ostaa _________________ En minä !&%¤#"!,minä vaan kannustan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masa731
|
Lähetetty: 28.08.2005 17:48 Viestin aihe: kajaanista löytyy |
|
|
Niitä rihlapiippuja kannatta tosiaan kysellä monesta paikkaa mutta ota huomiioon että ne kannatta sitten sovittaa kans omaan aseeseen asesepällä niin istuvat varmasti. Kajaanilainen aseseppä myy ja sovittaa itse niitä kannattaa soittaa. Tais olla Korhonen se seppä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|