OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hanhet....

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
noksis



Liittynyt: 21 Elo 2005
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 21.08.2005 09:32    Viestin aihe: Hanhet.... Vastaa lainaamalla viestiä

Kuinka hanhelle tulisi pillittää???jos esimerkiksi pyynti paikkana meren ranta alue ja parvi hanhia lentää sopivaa etäisyyttä(200m-500m) ohi/yli??? eli miten hanhet ääntää maassa?? eroaako se miten ns. lento ääntelyyn?? olen yrittänyt vaikka mitä keinoja mutta ei ne tule etes ampuma etäisyydelle, passipaikka sun muut asiat varmasti piilossa/kunnossa...pilli on ostettu houkutuspillit.netistä, puinen bean goose pilli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 21.08.2005 09:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jos olet kiinnostunut niin voi suositella sinun hankkivan itsellesi muutaman Take' em tyylisen jenkkivideon missä lintujen pillitys on pääroolissa... saatavilla on myös ns. opetusvideoita missä alusta alkaen opetetaan miten tehdä... Mulla on toi H.S Duck & Goose Calling 101, sieltä saa hyvät vinkit opetteluun...
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
noksis



Liittynyt: 21 Elo 2005
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 21.08.2005 10:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo olen katsonut noita videoita jokusen mutta ei täälä
päin ole kanadalaisia niinkään vaan noita suomalaisia hanhia.. miten itse pillität??minkälaisia sarjajo sointuja
(sorsalle kvaaaaaak kvaaaak kvaaak jne..) mutta miten hanhelle???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 21.08.2005 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

noksis kirjoitti:
joo olen katsonut noita videoita jokusen mutta ei täälä
päin ole kanadalaisia niinkään vaan noita suomalaisia hanhia.. miten itse pillität??minkälaisia sarjajo sointuja
(sorsalle kvaaaaaak kvaaaak kvaaak jne..) mutta miten hanhelle???


Samanlaisia sointuja voit tarjota "suomalaisille hanhille" Smile , elikkä perusjutut, tervehdykset jne... luulin kun kirjoitit että "meren rannalla", jos meren rannoilla liikuskelet niin varmasti myös on kanadahanhia on lähettyvillä...
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
noksis



Liittynyt: 21 Elo 2005
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 21.08.2005 11:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei täällä raahen seudulla niin noita kanadalaisia näy.. minkälaisia on nämä tervehdys ym soinnut??
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
baikal mp-153



Liittynyt: 16 Elo 2005
Viestejä: 4
Paikkakunta: pyhäjoki

LähetäLähetetty: 21.08.2005 23:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

noksis kirjoitti:
ei täällä raahen seudulla niin noita kanadalaisia näy.. minkälaisia on nämä tervehdys ym soinnut??


raahenseudul on kyl pesinyt kanadanhanhia ja niitä on jo viime vuosina saatukkin...tarkkoja paikkoja en sano koska äijiä olisi heti lahdet täynnä...
_________________
teilläkö on taas ruokana jäniksen jälkiä ja kaakanoita?meillä ei baikkalin ansiosta!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com