Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
T-T Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2005 17:37 Viestin aihe: ?Hiukan Kysymyksiä Kiväärin korjauksesta? |
|
|
Onko teillä kokemusta saako tukissa olevia pieniä halkeamia peitettyä vai onko liian vaikeaa kotikonstein. Toiseksi miten on oletteko vaihtaneet itse ulosvetäjänkynttä kivääriin, että onko mahdollista tehdä itse vai pitääkö käydä viemässä kivääri asesepälle. Ja mistä noita ulosvetäjän kynsiä voisi löytyä ja jos joku neuvoisi minkälainen ulosvetäjänkynsi pitää hommata midlandiin, kun en tiedä millä lukolla tuo on(Aseseppä puhui midlandin omasta, mutta hanelläkään ei ollut varmuutta asiasta). Ainakin Ruutiukolla on kuvien perusteella mitä näin tuolla supu-kivääri topicissa vastaa aivan omaa kivääriäni.
-->http://www.eralle.net/forum/viewtopic.php?t=14450&postdays=0&postorder=asc&start=15 _________________ Tikka nakuttaa kuin akat, mutta minä en. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|