OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hirviekinokokki vai susiekinokokki?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12164

LähetäLähetetty: 15.10.2021 18:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sawaho voit perustaa oman ketjun ihan mua varten, missä saat analysoida mua sydämesi kyllyydestä, kun kerran sulla on siihen intoa. Vaihdetaan näitä positiivisia mielipiteitä toisistamme ennemmin jossain muualla. Jätän tämän ketjun saastuttamisen mokomalla sikseen.

Onkai sillä ekinokokin lajilla merkitystä silloin, jos pelottelet mansikan viljelyksen loppumisella, eikö? Onko hirvi (tai susi-) ekinokokki ja siten suden runsaus uhka marjan viljelykselle? Ota vielä huomioon itse avaamasi ketjun otsikko, jotenkin jää mulle siitä mielikuva, että se ekinokokin laji liittyisi tähän keskusteluun ainakin jollain tavoin.


Viimeinen muokkaaja, Ollari pvm 15.10.2021 18:54, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12164

LähetäLähetetty: 15.10.2021 18:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuplan poisto.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sawaho
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Hel 2021
Viestejä: 582
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 16.10.2021 21:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oe Voe! Olen kauhiast pahoillani, ku mää ite metästelin ulkomailla, hienot kelit ja mukavaa porukkaa ja unohrin Ollari pollari pojun, joka pureskeli kynsiään koko viikon vänkäämisen puutteesta. Kiva kun jaksoit sinnitellä, joten voimme ilomielin jatkaa nuhjaamista, paitsi jos on taas jahtia (uusi reissu). Ollari pollari pojun lääkitys on selvästi auttanut, sillä en havainnut viikon selailuissa pojun pullisteluja ja viisasteluja muiden keskustelijoiden kommentteihin. Se on hienoa ja tavoite näin saavutettu Laughing Laughing . Yritän tietysti vielä psyykata tarvittaessa, jos mahassa nipistelee, päälaki kutisee ja takamusta raavituttaa, vaihdetaan vaikkapa lääkitystä. Auttaa auttaa Wink
_________________
Etsi raittiin ilman rajaa, se on mennyt metsään..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com