Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
rännimies Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.12.2016 11:52 Viestin aihe: Varustelekan särmä sarkapuku metsästys käytössä |
|
|
Onko kukaan kokeillut tai onko muuten käytössä kyseinen kampe? minkalainen tuote mahtaa olla verrattuna esim armeijan ylijäämä sarkapukuihin siihen kotimaiseen verrattuna? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Comax Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Mar 2007 Viestejä: 635 Paikkakunta: Rovaniemi, Finland
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Teemu- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.12.2016 15:16 Viestin aihe: |
|
|
Ihan hyvä kampe ja näin pakkaskelillä tulee pidettyä aika usein. Armeijan pukuun verrattuna kangas ohuempaa. Itelle housut hiukan liian pitkät, joten sinällään hyvä leikkaus ei istu ihan viimosen päälle. Takki on kyllä varsin onnistunut. Taskut on hyvät ja korkea kaulus suojaa hyvin. Ihan kelpo sarkavaate.
Edit: Mulla tosiaan edellisvuoden malli ja äkkiä katottuna tossa uudessa takissa ainakin enemmän tuota vahvikekangasta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RaakaRane Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.12.2016 16:18 Viestin aihe: |
|
|
Minä en haaveile sarkapuvusta. Syy on se että siinä missä minä metsästelen on tosi pitkäa aukeat monelta suuntaa ja todellä kylmä viima. Eli puvun on pakko olla tuulenpitävä. Sarka+kalvo, liekö sellaista toimivaa asua olemassa.
Mutta näkyy tuota tulevan toimeen ilman sarkaakin. Mut 20v sitten kun mulla oli komia mehtämerkkinen sarkapuku niin kyllä rymytessä koin hartioille sulavan lumen ongelmaksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Valto. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.12.2020 17:10 Viestin aihe: |
|
|
Onko tästä uudesta Särmän woolshell puvusta kellään kokemuksia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.12.2020 10:16 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on arkikäytössä tuo Särmän woolshell-takki. Erinomainen takki välikauden touhuihin, pitää tuulen ja on hiljainen. Huppu tarpeeksi iso ja korkea kaulus. Otti heti nollakelistä ylöspäin ykköstäkin paikan. Alle pitää kyllä pukea, ohut se on.
Ei voi kun suositella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|