OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Politiikon puheeseen uskomisen vaikeus
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 19.05.2020 13:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän äänestäminen ole vaikuttanut tässä maassa monee kymmeneen vuoteen mitään, Ihan sama sdp tai kokkareet, niin vaan kreikka tuki lähti(lue Saksan pankki).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5182
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 19.05.2020 13:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:

Minä olen äänestänyt aina yksityisen sektorin yrittäjätaustaista miesehdokasta. Aina miestä. Ei koskaan naista. Olen konzervatiivi.


Ja lopputulos on nykyinen. Olisit äänestänyt paremmin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12195

LähetäLähetetty: 19.05.2020 14:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Eihän äänestäminen ole vaikuttanut tässä maassa monee kymmeneen vuoteen mitään, Ihan sama sdp tai kokkareet, niin vaan kreikka tuki lähti(lue Saksan pankki).

Mietippä vaan niinpäin, että jos kukaan ei ois äänestänyt keskustaoikeistoa kolmeen kymmeneen vuoteen, vaan olisi kaikki äänet menneet vihreille ja vasemmistolel tuon ajan. Niin olisiko yhtään laillista pyssyä millä harrastaa, tai metsästettäisiinkö missään mitään.

Että vaikka tuntuu sille ettei äänestämisellä vaikuta mihinkään, niin äänestämättä jättämisellä voi kyllä vaikuttaa. Että älä jätä äänestämättä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
setteriforever
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tou 2015
Viestejä: 1428

LähetäLähetetty: 19.05.2020 14:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ollari: No sen keskustan siitä voi jättää pois. Aselait on kiristyneet aina kun keskusta on ollut päättämässä asioista. Sinällään olet oikeassa että jotakin se oikean laidan äänestäminen on auttanut, mutta on se vekev paljon myös oikeassa. Se on lähes ihan sama kuka siellä on. Loppujen lopuksi. EU:ssa se demokratiavaje vasta onkin...Ja silti olen sitä mieltä että siihen liittyminen oli ainoa viisas teko 90-luvulla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 19.05.2020 14:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joopa, EU:ssa se vasta munaton porukka onkin, sinne on pesitty vain ansio mielessä. Mitäänhän ei aikaan oo saatu, 1 inisee vastaan ni se kaataa kaiken. pakolaisongelmat raja ongelmat, kaikki koronasta lähtien kusee. Rahaa palaa helkutisti ja lisää parutaan pohjattomaan kaivoon. nytkin on jo monta tulessa, saksa ja ranska nyt vielä yhdessä alkaa vaatia lisää rahaa tähän uuteen ahaa ideaansa, 500miljardia, vielä ei oo vanhoistakaan sovittu. EU on aika sonta kunnossa. Pudotetaan ukkojen määrä puoleen ja palkat puoleen, sit katotaan mitä jengii sinne tulee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 19.05.2020 14:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ollari kirjoitti:
vekev kirjoitti:
Eihän äänestäminen ole vaikuttanut tässä maassa monee kymmeneen vuoteen mitään, Ihan sama sdp tai kokkareet, niin vaan kreikka tuki lähti(lue Saksan pankki).

Mietippä vaan niinpäin, että jos kukaan ei ois äänestänyt keskustaoikeistoa kolmeen kymmeneen vuoteen, vaan olisi kaikki äänet menneet vihreille ja vasemmistolel tuon ajan. Niin olisiko yhtään laillista pyssyä millä harrastaa, tai metsästettäisiinkö missään mitään.

Että vaikka tuntuu sille ettei äänestämisellä vaikuta mihinkään, niin äänestämättä jättämisellä voi kyllä vaikuttaa. Että älä jätä äänestämättä.
Ei vihreet saa ikinä yksinvaltiutta, se on varma, kun piipertäjän on pääkaupnki seudulla pilvee ja viinii litkivää maailman parantajaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12195

LähetäLähetetty: 19.05.2020 17:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Ei vihreet saa ikinä yksinvaltiutta, se on varma, kun piipertäjän on pääkaupnki seudulla pilvee ja viinii litkivää maailman parantajaa.
Ei tietenkään saa, koska muutkin äänestää. Mutta siinäpä se onkin, pitää äänestää. Kyllä äänestämällä ja äänestämättä jättämisellä vaikutetaan, oikeasti.

Mutta se, jos pettyy oman äänensä vaikutukseen, on sitten ehkäpä oman itsensä yliarvottamista. Täällä on kuitenkin jokainen meistä vain yksi noin neljästä miljoonasta äänioikeutetusta. Joista sitten vaaleista riippuen joku 40-80% (?) käyttää ääntään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 19.05.2020 19:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:

Minä olen äänestänyt aina yksityisen sektorin yrittäjätaustaista miesehdokasta. Aina miestä. Ei koskaan naista. Olen konzervatiivi.


Ja lopputulos on nykyinen. Olisit äänestänyt paremmin.

Suomessa on minun lisäkseni äänestänyt suunnilleen kolme (3) miljoonaa muutakin äänioikeutettua...olen äänestänyt kaikissa eduskunta- ja kunnallisvaaleissa saatuani äänioikeuden.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5182
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 19.05.2020 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:
Tumpeelo kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:

Minä olen äänestänyt aina yksityisen sektorin yrittäjätaustaista miesehdokasta. Aina miestä. Ei koskaan naista. Olen konzervatiivi.


Ja lopputulos on nykyinen. Olisit äänestänyt paremmin.

Suomessa on minun lisäkseni äänestänyt suunnilleen kolme (3) miljoonaa muutakin äänioikeutettua...olen äänestänyt kaikissa eduskunta- ja kunnallisvaaleissa saatuani äänioikeuden.



No nyt kun sä vihdoin tuon tajuat, varmaan samalla ymmärrät että miten idiootimaista sun on syyttää erelle.netin krjoittajia vallitsevasta tilanteesta ja päivä toisensa jälkeen vaatia meitä lopettamaan akkasektorin tukeminen.

Vai tajuatko?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NEHunting
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Syy 2009
Viestejä: 2632

LähetäLähetetty: 19.05.2020 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:
Tumpeelo kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:

Minä olen äänestänyt aina yksityisen sektorin yrittäjätaustaista miesehdokasta. Aina miestä. Ei koskaan naista. Olen konzervatiivi.


Ja lopputulos on nykyinen. Olisit äänestänyt paremmin.

Suomessa on minun lisäkseni äänestänyt suunnilleen kolme (3) miljoonaa muutakin äänioikeutettua...olen äänestänyt kaikissa eduskunta- ja kunnallisvaaleissa saatuani äänioikeuden.


Kumpaa äänestit valtuuston ittees vai Lennarttia? Laughing Tosta edellisestä vois päätellä että Lennarttia jos kerta miäs ehtokas eikä ämmää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 20.05.2020 07:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ollari kirjoitti:
vekev kirjoitti:
Ei vihreet saa ikinä yksinvaltiutta, se on varma, kun piipertäjän on pääkaupnki seudulla pilvee ja viinii litkivää maailman parantajaa.
Ei tietenkään saa, koska muutkin äänestää. Mutta siinäpä se onkin, pitää äänestää. Kyllä äänestämällä ja äänestämättä jättämisellä vaikutetaan, oikeasti.

Mutta se, jos pettyy oman äänensä vaikutukseen, on sitten ehkäpä oman itsensä yliarvottamista. Täällä on kuitenkin jokainen meistä vain yksi noin neljästä miljoonasta äänioikeutetusta. Joista sitten vaaleista riippuen joku 40-80% (?) käyttää ääntään.


Joo mut kun ne tajuais vaihtaa nää äänestettävät, ettei noi vuodesta toiseen siellä istuvat "väyryset" olis aina vain omia taskuja ja kaverien etuja ajelemassa.

Siinä on se pointti miksi mikään ei muutu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12195

LähetäLähetetty: 20.05.2020 07:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Ollari kirjoitti:
vekev kirjoitti:
Ei vihreet saa ikinä yksinvaltiutta, se on varma, kun piipertäjän on pääkaupnki seudulla pilvee ja viinii litkivää maailman parantajaa.
Ei tietenkään saa, koska muutkin äänestää. Mutta siinäpä se onkin, pitää äänestää. Kyllä äänestämällä ja äänestämättä jättämisellä vaikutetaan, oikeasti.

Mutta se, jos pettyy oman äänensä vaikutukseen, on sitten ehkäpä oman itsensä yliarvottamista. Täällä on kuitenkin jokainen meistä vain yksi noin neljästä miljoonasta äänioikeutetusta. Joista sitten vaaleista riippuen joku 40-80% (?) käyttää ääntään.


Joo mut kun ne tajuais vaihtaa nää äänestettävät, ettei noi vuodesta toiseen siellä istuvat "väyryset" olis aina vain omia taskuja ja kaverien etuja ajelemassa.

Siinä on se pointti miksi mikään ei muutu.
No se on kyllä taivahan tosi, voidaan äänestää vain heitä keitä ehdolla on. Sitten joku sanonut niinkin, että kansa saa sellaiset edustajat jotka se ansaitsee. En tiedä onko aivan totta, mutta pointtia siinäkin.

Mutta älä hellevetissä jätä äänestämättä, se on puoli ääntä vihervasemmistolle nimittäin se. Ja jos keskustaoikeisto ei osaa mitään muuttaa, niin vihervasemmisto kyllä osaa. Sitä muutosta me vain ei kestetä.


Viimeinen muokkaaja, Ollari pvm 20.05.2020 07:44, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 20.05.2020 07:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tumpeelo kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
Tumpeelo kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:

Minä olen äänestänyt aina yksityisen sektorin yrittäjätaustaista miesehdokasta. Aina miestä. Ei koskaan naista. Olen konzervatiivi.


Ja lopputulos on nykyinen. Olisit äänestänyt paremmin.

Suomessa on minun lisäkseni äänestänyt suunnilleen kolme (3) miljoonaa muutakin äänioikeutettua...olen äänestänyt kaikissa eduskunta- ja kunnallisvaaleissa saatuani äänioikeuden.



No nyt kun sä vihdoin tuon tajuat, varmaan samalla ymmärrät että miten idiootimaista sun on syyttää erelle.netin krjoittajia vallitsevasta tilanteesta ja päivä toisensa jälkeen vaatia meitä lopettamaan akkasektorin tukeminen.

Vai tajuatko?

En ole syyttänyt yhtäkään eraänettimme kirjoittajaa Suomeen aiheutetusta kansantalouden katastrofista. Jokainen saa olla omalla kannallaan.
Olen selkeästi esittänyt, että niillä toimin, joilla Suomi yrittää saada kansantaloutensa pelaamaan ja valtion budjetin pitämään, se ei tule onnistumaan.

Minun ohjelmani oli valmis jo ajat sitten:
Vuonna 2008 esitin Suomen julkisen sektorin akkasakin palkkojen alentamista 40 % ja kaikille julkisen puolen työntekijöille työvelvoitetta.
Suomi ei siihen ryhtynyt.


Pääministeri Matti Vanhaselle kerroin, että hänen hallituksensa tulee epäonnistumaan kaikessa. Hän kuunteli minua nähdäkseni "kuulo päällä", mutta totesi asioissa olevan aina "poliittinen harkinta".
Ja niinhän siinä taas kävi, että hänen hallituksensa epäonnistui poliittisesta harkinnasta huolimatta tai nimenomaisesti sen takia.

Sellu-Suomi ei voi mitään maailman markkinasotakentillä kakkosnelosilla ja sellulla. Niillä ei kustanneta Suomen yhä paisuvaa julkisen sektorin menotaloutta. Julkistalouden tajuton alijäämä rahoitetaan velalla eikä velkaa käytetä uuden ansainnan rakentamiseen, kuten vielä 1980-luvulla tehtiin.
Nyt Suomen akkasakille syötetään velaksi otettua rahaa palkkana. Julkinen sektori on Suomessa kuluautomaatti eikä nykyisessä mittakaavassa mitenkään tarpeellinen Suomen yksityisen sektorin työmiehelle.

Huhtikuun vientikaupan tilastoa odotellessa. Kattotaan sitten, onko kaikkeen hyvään Suomessa varaa. Suomi teki tammi-maaliskuussa vientikaupassaan 1300 miljoonaa tappiota.
Tätä ei olisi hyväksytty Mauno Koiviston pääministeriaikana.

Oletteko valmiit äänestämään ehdokasta, joka leikkaa Suomen julkisen sektorin akkasakin palkkoja 60 % nykyisestä (se on tämän hetken tarve) valtion budjetin tasapainottamiseksi?
Lisäksi on säädettävä työvelvoite julkiselle sketorille.

Mikäli ohjelma ei kelpaa Suomen akkasakille, niin ottakaa Kiinasta, Intiasta, Venäjältä tai mistä tahansa työhaluista akkaporukkaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 20.05.2020 07:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä noilla listoilla on uutta naamaa joka kerta, ihmiset vaan on tyhmiä, äänestää vaan tuttua, ei mietitä, onko se todella ajanu asiaa jota kaipaat, tai ainakin ne niin vakuuttaa aina kun ääniä kerää, rahaa niillä siihen on.

Tai sitten äänestetään puoluetta, tuttuja jotka varmasti menee läpi ja saadaan puolue valtaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumpeelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2014
Viestejä: 5182
Paikkakunta: 06/09

LähetäLähetetty: 20.05.2020 08:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:

En ole syyttänyt yhtäkään eraänettimme kirjoittajaa Suomeen aiheutetusta kansantalouden katastrofista.



Joka päivä ja joka ikisessä viestissäsi muistutat meitä ettei sellu kanna, tuemme akkasektoria ja äänestämme heille Suomalaiselle työmiehelle kuuluvat rahat.

Esim tässä kohdistat suoraan ongelman ja syyllisyyden erälle.netin kirjoittajiin:

Lainaus:
Oletteko valmiit äänestämään ehdokasta, joka leikkaa Suomen julkisen sektorin akkasakin palkkoja 60 % nykyisestä

Mikäli ohjelma ei kelpaa Suomen akkasakille, niin ottakaa Kiinasta, Intiasta, Venäjältä tai mistä tahansa työhaluista akkaporukkaa.




Kovaa puhetta mieheltä joka itse on ollut rakentamassa yhteiskunnasta nykyisen kaltaista velkarahoitettua sosiaalihuoltoautomaattia, ja vielä kehtaa leuhkia sillä että on tuntenut sen ajan päättäjiä. Jos kerta tunsit, niin olisit sitten tehnyt asian eteen oikeasti jotain etkä valehtelisi jälkiviisaana kuinka olisit tehnyt ja kuinka muka sanoit tehneesi. On passkanpuhujia ja toteuttajia ja sä olet niitä ensimmäisenä mainittuja.


Viimeinen muokkaaja, Tumpeelo pvm 20.05.2020 08:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 37, 38, 39  Seuraava
Sivu 9 Yht. 39

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com