OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koiran hinta/ tulokset vaikutus ostoon
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Koiran hinta/ tulokset
Paperiton 300€
4%
 4%  [ 5 ]
Rotukoira 500€
24%
 24%  [ 25 ]
AVO1 700€
17%
 17%  [ 18 ]
KVA 900€
30%
 30%  [ 31 ]
KVA&MVA 1000€
21%
 21%  [ 22 ]
Ääniä yhteensä : 101

Kirjoittaja Viesti
Forest
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Jou 2009
Viestejä: 172
Paikkakunta: Ylöjärvi

LähetäLähetetty: 17.05.2010 15:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uutta koiraa hakiessa on itselle ihan sama maksaako se 500 vai 1500 jos se on sellainen minkä haluan.Riskihän aina pennun kohdalla on tuleeko siitä mitään mutta itse olen pilannut omalla koulutuksella enemmän koiria kuin että ne ominaisuuksiensa puolesta eivät olisi toimineet.Koira on aina usean vuoden projekti ja siinä on ihan sama satanen sinne tai tänne.Itsellä järjestys on aina se että ensin katson miellyttääkö narttu jos se ok niin katsotaan isän jos se ok niin sitten koitetaan katsella millaiset kyseisten yksilöiden sisarukset ovat jos ne ok niin siirrytään pentulaatikon viereen tutkailemaan. Tämän jälkeen jos pennut vaikkuttaa normaaleilta niin asia on pihvi ja sit ruvetaan miettimään mistä kaivetaan rahat.

Itse olen käyttökoirasta valmis maksamaan 5 kertaa enemmän kuin kotisohvan kuluttajasta.Hyvistä ominaisuuksista joutuu kärsimäänSmile Itse en ymmärrä miksi tessuista sohvalle ihmiset ovat valmiita maksamaan koviakin rahoja mutta metsästäjät esim noutajasta jne,"työvälineestä" ei sitten olla valmiita maksamaan.

Kymmenisen vuotta sitten kun meillä oli muutama pentue ja ihmiset kyseli koiria niin tapana oli että sille joka kysyy ekana hintaa ei myydä,kun taas kaverille joka rupes kertoileen että mihkä käyttöön ja millasta eläintä etsii saattoi hinta olla puolet siitä.Jos tuntui hyvältä paikalta.. Silloin huomasi että ihmiset jotka tosissaan kouluttivat ja pitivät hyvin jne eivät kiinnittäneet hintaan huomiota,ei voi toki yleistää mutta melkeimpä aina:) Muutamaan paikkaan taisi lähteä pentu omien kulujen hinnalla koska tiesimme että koira menee käyttöön ja hyvään paikkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com