Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
patupattura Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.01.2014 00:14 Viestin aihe: |
|
|
Itse en ammu samalla piipulla moly ja tavan luoteja.
Paljon ammuttu moly/kupari kertymä isotöinen putsata jopa timanttitahnalla.
Kiillotus vanhoilla villasukilla tai pyyhkeellä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JukkaI Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.04.2014 15:35 Viestin aihe: |
|
|
Tosiaan valmiit setit eivät paljoa maksa. Itsellä molyn kanssa vaivaa sotkuisuus. Kun ne luodit on molytty, niin eipä paljon tee mieli koskea:
Luulen keksineeni aika hyvän keinon. Tuollainen muutaman euron siivilä johon pistää reiän keskelle:
Tuon kun ruuvaa siihen molypurkin päälle ja laittaa kannen kiinnin, nin saa parin minuutin päristyksellä puhtaita luoteja joissa jopa reiät ovat tyhjiä!
Olen niin innokas molyveivaaja, että jauhe pääsi loppumaan. Testasin ebayn: tarjontaa ja sieltä jauhetta sai edullisesti ja nopeasti. _________________ Jos väittelet idiootin kanssa, varmista ettei hän tee samoin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TolkullinenMuheltaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Mar 2009 Viestejä: 969 Paikkakunta: P-pohjanmaan
|
Lähetetty: 03.04.2014 17:44 Viestin aihe: |
|
|
JukkaI kirjoitti: | Olen niin innokas molyveivaaja, että jauhe pääsi loppumaan. Testasin ebayn: tarjontaa ja sieltä jauhetta sai edullisesti ja nopeasti. |
Kova on kyllä sälli mölyään tai sitte oli snadi purkki lähtöjään. Laitas ebayn linkkiä kehiin niin tilataan varalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JukkaI Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|