OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

.22 pistoolin takavarikon kesto?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 31.03.2006 11:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Snake 73 kyllä kertoo ensimmäisessä persoonassa. Tuo Gorbamikälie aloitti jutun tutulle tapahtuneena kommelluksena.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 31.03.2006 16:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo...munkin yhellä tutulla on vähän alkkoholi ongelmaa, mut mä olen pystyny kyl sitä aika hyvin jelppimään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gorba suuriseikkailija
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2005
Viestejä: 399

LähetäLähetetty: 31.03.2006 19:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Joo...munkin yhellä tutulla on vähän alkkoholi ongelmaa, mut mä olen pystyny kyl sitä aika hyvin jelppimään.


Olisitko ystävällinen, ja ottaisit ilmaa juttujesi alle että voit liitää vuittuun topiccini alta Question Question Ellei sitten varastosta satu löytymään jotain viisaampaa jutuntynkää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuhna
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2004
Viestejä: 2871

LähetäLähetetty: 31.03.2006 20:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin...sit on yks toinenkin kaveri. Silt muija lähti toisen miähen perään, mut sain mä senkii rauhottuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
snake73



Liittynyt: 30 Maa 2006
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 01.04.2006 02:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuhna kirjoitti:
Niin...sit on yks toinenkin kaveri. Silt muija lähti toisen miähen perään, mut sain mä senkii rauhottuu.



Herrajumala mitä juttuja! Eihän täs oo mitää järkee!!!! Evil or Very Mad Eikö tää foorumi oo sitä varten että keskustellaan asiallisesi jostain aiheesta mutta kai se on vähä vaikeampaa joillekkin jolla ei oo elämää!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com