| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Keittäjä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.04.2008 16:40 Viestin aihe: |
|
|
Kuka !&%¤#"! urpo laittaa lihakeittoon sisäfilettä????? _________________ Jäitä poltellessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 06.04.2008 16:45 Viestin aihe: |
|
|
Siihen pihvin paistoon muutenkaan kannata paljo voita laittaa kun se laktoosi palaa siinä kuumalla pannulla ruokaöljy enempiparempi.sitten vielä noista hemmetin pippuurisekotuksista niin vaihdetaan se tuoreeseen mustapippuriin myllystä niin alakaa onnistua. _________________ Jäitä poltellessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 06.04.2008 16:55 Viestin aihe: |
|
|
Jos jollaki on jotain kysyttävää ruoan valmistuksesta niin mielelläni vastaan oon tehny nyt ammatikseni 11 vuotta ruokaa ja jotain oon metsästysreissuitakin kattilaan saanu. ei millään pahalla mut osa ohjeista ja resepteistä on aika hanur.. veikeitä. _________________ Jäitä poltellessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.04.2008 01:58 Viestin aihe: |
|
|
| Keittäjä kirjoitti: | | Jos jollaki on jotain kysyttävää ruoan valmistuksesta niin mielelläni vastaan oon tehny nyt ammatikseni 11 vuotta ruokaa ja jotain oon metsästysreissuitakin kattilaan saanu. ei millään pahalla mut osa ohjeista ja resepteistä on aika hanur.. veikeitä. |
Ei millään pahalla, mutta asioita voi tehdä väärinkin jopa 11 vuotta  _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 07.04.2008 08:23 Viestin aihe: |
|
|
No enpä uskosi. luulis homman niin perseelleen mennessä asiakkaittenkin häipyneen. _________________ Jäitä poltellessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
susihiisi Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Lok 2006 Viestejä: 1396 Paikkakunta: Työvoimapula
|
Lähetetty: 07.04.2008 11:28 Viestin aihe: |
|
|
| Keittäjä kirjoitti: | | No enpä uskosi. luulis homman niin perseelleen mennessä asiakkaittenkin häipyneen. |
Eukolle ja sukulaisille olen syöttänyt. Eivät vaan helevetti mihinkään häviä.  _________________ Joka sialle joulu koittaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 07.04.2008 11:39 Viestin aihe: |
|
|
Kokkeile sushiisi jos laittasit arsenikkia vielä päälle mausteeks, niin kait ne siitä häviää. Anopille ei kannata kokkeilla, se on niin sitkeä tapaus että siihen ei tepsi syanidikään, tullee vaan äkäsemmäks.
Nimim. PERKKKELE |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aris60 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.04.2008 13:38 Viestin aihe: Keittäjälle pyyntö... |
|
|
Pistähän semmoinen reseptiehdotus pöydälle, jonka pääsemme testaamaan.
Ja toi "voi" mistä pojat edellä puhuu on luonnollisesti kirkastettua voita. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.04.2008 01:30 Viestin aihe: |
|
|
Kirkastettu voi= sulatetusta voista kuoritaan laktoosi pinnalta pois
Siinä on voin maku, erinomainen paisto-ominaisuus ja sitä mustaa töhnää, joka maistuu pahalle, ei jää pannun pohjalle eikä ruokaan. _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jussio Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.04.2008 03:57 Viestin aihe: |
|
|
| Itseasiassa kirkastuksesssa ei-rasva vajoaa pohjalle, pinta on sitä kirkastettua voita. Karvakourat myyvät samaa kamaa kauppanimellä ghee, siis etnisistä kaupoista. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Antti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.04.2008 15:33 Viestin aihe: |
|
|
Noista perunavaihtoehdoista, kun fileen kanssa tuli puhe, niin ihan helvetin maistuvan perunalisukkeen, saa, kun pilkkoo pyöreään syvään uunivuokaan pottuja pieniksi kuutioiksi, kuten pyttipannussa. Iskee joukkoon öljyä, rosmariinia, timjamia ja yrttisuolaa. Mausteihia siis maun mukaan, itse laitan melko runsaasti.
Uunissa 200-225asteessa tunti-puoltoista välillä vähän sekoittaen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|