Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20523 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 14.11.2006 11:51 Viestin aihe: |
|
|
Itse näkisin suurimpana riskinä kyllä sen, että jos kasaat luvattoman haaskan ja maanomistaja äityy pahalla päälle (Vesi saastutettu lammesta, josta hän ajatteli myydä pari mökkitonttia) --> Voi seurasta lähtö tulla ns. leppäkeihäs-tyyliin…
Massiivinen haaska on kuitenkin aina melkoinen rakennelma, erityisesti jos sen kyhää vesistöön. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Evis Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.11.2006 14:09 Viestin aihe: |
|
|
Itse pidin haaskaa jäällä yhden talven, mutta nyt se on taas pellolla. Syitä oli muutama. Ensinnäkin merenrannalla oli ihan helkutin kylmä, kun tuuli puhalsi sopivalta suunnalta. Toinen oli kimmoke vaara. En uskaltanut kiväärillä sinne ampua, ja haulikolla oli pakko mennä kivenkoloon palelemaan jotta matka oli kohtuullinen.
Hyviä puolia oli valoisuus. Luminen tasainen jää ei vaatinut kovin kummoista valaistusta kun vielä näki.
Mutta turvallisuus ja mukavuuden halu voitti ja taas kytätään pellonreunassa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ipp3l1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2006 12:57 Viestin aihe: |
|
|
Kalahaaska lähilammella tuskin saastuttaa lampea sen enempää kuin jäälle jätetyt pilkkiahvenetkaan. Ja onhan minulla metsästysoikeus alueella, joten jos jäälle todellakin "unohtuu" pari pilkkikalaa niin tokihan siitä voin ketun posauttaa jos tulee nuuskimaan. Kyttäyskopin rakentaminen muodostunee ongelmaksi, jo siksikin kun lammelle on perhanan vaikea rahdata koppia ja toisekseen ei oikein kauheasti huvita koppia rakentaa _________________ -I.K |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|