Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
juhatapio Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Elo 2005 Viestejä: 2803 Paikkakunta: eteläpohjanmaa
|
Lähetetty: 03.10.2005 22:06 Viestin aihe: |
|
|
No joo, ollaan tuon tikkamiehen kaa justiisa sammoissa aatoksissa en vaa kehannu suorraan kysyä että mihkä on mettämiehet joutunu ku puhuttaan vaa tutkista ja keepeeässistä ja piippipannoista ja vaikka mistä, aijat sitte oon jo tippunu kärryiltä mutta kuiteski aina sillon tällön pääsen lintuvelliin puhaltelleen kun meen tuonne lakialle tuon seisontaneuvoksen kanssa nauttimmaan ulukoilimasta, mulla on vähä sama homma ku koiralla ja tikkamiehellä että tiijämmä ja tunnemma paikat, missä on riekot, peltopyyt, missä rusakot makkaa tavallisesti, tiijän syksyiset muuttosorsien sulapaikat mistä ne tavottaa ja löytää, tunnemma fasaanipusikot ja paikat ja tiiämmä missä ne kulloinkin viihtyy,mulla on aina tuo mettästys perustunu paikkatuntemukseen ja luonnossa oon kulkenu silmät auki ja koittanu havaannoida kaikenlaasia asioita ja samanlailla oon koittanu muksujaniki opettaa , autua tuohon hommaan oon senverta tarvinnu että lakian tai riekkorämmeen reunaan oon ajanu ja siitä sitte ollaan lähetty koittaan, millon huonommalla millon paremmalla menestyksellä mutta aina on terve väsy ku on kotio tultu!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kurvari1 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.10.2005 21:56 Viestin aihe: |
|
|
Meillä ainakin täällä kaenuun synkissä korvissa ja loputtomissa vitelikoissa on aivan turha lähteä ketesajon perään kävelemään jos se reilusti lähtee vaihtamaan vaaralta-toiselle. Tai saahan siellä kävellä ja raittiista ilmasta nauttia, mutta saaliista tai ajon kuuluville saamisesta ei ole pelkoa ennen lyhyen alkutaven päivän jo pimettyä.
Johtunekko siitä että täällä taitaa olla vähemmän petoja ja niillä isommat reviirit kun siellä etelässä jumalanseläntakana.
Auton törkeä käyttö latvalinnustuksessa (tiestäminen) on sitten jo mielestäni eri asia. Sitä en ymmärrä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|