OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mettästäjän Kulkupeli
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 234, 235, 236  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 12.05.2015 14:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta edelleen nuukalle miehelle, kahdellakin vetävällä pärjää jotenkuten, kunhan korkeutta olisi.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
euroshopperi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2008
Viestejä: 3839

LähetäLähetetty: 12.05.2015 14:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Citroen BX.
_________________
http://fi.wikipedia.org/wiki/J._V._Snellman
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bob Miller
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hei 2006
Viestejä: 443
Paikkakunta: Tavipaikat Oulun suunnalla

LähetäLähetetty: 12.05.2015 15:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:
Tapiok kirjoitti:
Ja esim. tosta kun katsoo, miten helppoa ja halpaa on Subarun 22 cm vakio maavaran lisäkorottaminen....... Wink

Laippa vaan jousijalan ja rungon väliin, ei tartte edes jousijalkaa purkaa kuten Weitecin korotuspalojen kanssa.

http://www.subtle-solutions.com/index.php?cPath=21_24_29_52


Kelvanneeko Suomessa katsastuksessa?


Kelpaa. Ainoastaan jouset tarvii TÜV-paprut näissä tarpeeksi uusissa.
_________________
Postaajana 100% pelle ja pyyntimiehenä täys vitsi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26376

LähetäLähetetty: 12.05.2015 15:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nii nämä on makukysymksi,, toki jokapaikata oon pois päässy viellä.
ja juurikin tuon melko rajoitteisenmaastokelpoisuuden vuoksi pidän nelveto lavaa lähes pelkän mettäkäytön takia. Ja korostan, en pyri rymyämään joka jessuksen kinttupolkua, hyvin pitkälti lain sallimissa,, omassa metässä sitte ilman asetta pikkasen polttopuun ajoa jne.

melko tympeää on okulla esim sellasilla kämppäteillä kolistella mihin ihan perus henkilöautotki ajaa muitta mutkitta kun on pitävä keli.

kuten sanoin neliveto on ihan ok,,, muuten olis lähteny ajat sitte taipaleelle.
ja joku sano et on edullinn,,, no niin piruvie tuntuu olevan,,, enää ei saa vaihossa juuri mitään Evil or Very Mad

crv oliski muutoin ny

mutta tyhmyydest rokotetaan.
ehkä tämäki on sitä oman kehumista ku kuulemma niin pitä tehä

oikeesti jos ei tarvi isoja tiloja ja huonoja tetä ajella Huom. teitä, menee tuo mukavasti nelikkona, ja viimetalven jopa tarkeni (nipin napin) ja uloski näki
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 12.05.2015 16:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

euroshopperi kirjoitti:
Citroen BX.


Uudempaa kaipaisin. Citikoissa taitaisi löytyä, mutta ei oikein iske.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Pohjola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2009
Viestejä: 26376

LähetäLähetetty: 12.05.2015 18:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kyllähän sitä hämhäkkiä on usein ihasteltu Embarassed .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 12.05.2015 20:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen ollut omaani varsin tyytyväinen, eli Subaru Outbackiin ja siinä aikaisemmin esillä ollut korotusjarja jo vajaa neljä vuotta. Pohja hyvä tasainen ja tukivarretkin takana hyvin muotoiltu. Maavaraa nyt noin 25 cm. Maantiellä mukava ajaa ja maastoonkin pääsee hyvin. Omassa käytössä tilat ei lopu kesken. En tosin aja samoihin paikkoihin kuin korotetulla Toyota Tercel 4x4:llä. Siinä on tosi metsäauto, halpa pitää ja ei tule suru puseroon jos tulee kosketuksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saxhill
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Huh 2014
Viestejä: 78

LähetäLähetetty: 12.05.2015 21:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mietin, jos itelle hommais näihin omiin rymistelyihin jonkun suv:n. Koeajoin cr-v, cx-5 ja rav4:n. Noista mazda oli ehdottomasti paras ajaa ja laadukkaimman oloinen. Myös varustelu oli parasta tasoa. Eikä se toisaalta hullumman näkönenkään ollut. Subaruja täälläpäin ei ole, joten sitäkin vois vielä kokeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ajava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Kes 2008
Viestejä: 1251

LähetäLähetetty: 12.05.2015 21:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aika vähän nähny myynnissä korotettuja forresteria.Tuntuis olevan kyvykäs nelikko jos pohja kulkis ilmassa.Mitähän kustantais 50mm korotus?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 12.05.2015 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saxhill kirjoitti:
Mietin, jos itelle hommais näihin omiin rymistelyihin jonkun suv:n. Koeajoin cr-v, cx-5 ja rav4:n. Noista mazda oli ehdottomasti paras ajaa ja laadukkaimman oloinen. Myös varustelu oli parasta tasoa. Eikä se toisaalta hullumman näkönenkään ollut. Subaruja täälläpäin ei ole, joten sitäkin vois vielä kokeilla.

Entä grand vitara?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saxhill
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Huh 2014
Viestejä: 78

LähetäLähetetty: 13.05.2015 00:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

takeem kirjoitti:
Saxhill kirjoitti:
Mietin, jos itelle hommais näihin omiin rymistelyihin jonkun suv:n. Koeajoin cr-v, cx-5 ja rav4:n. Noista mazda oli ehdottomasti paras ajaa ja laadukkaimman oloinen. Myös varustelu oli parasta tasoa. Eikä se toisaalta hullumman näkönenkään ollut. Subaruja täälläpäin ei ole, joten sitäkin vois vielä kokeilla.

Entä grand vitara?


Vieläkö Grand Vitara on mallistossa? Eikö se lopetettu viime vuonna? Normi Vitaraa joskus kattelin ja sen huono puoli on toi pieni 1.6 l kone ja jotenki sisusta aika muovinen. Tuli mieleen ranskalaiset autot. Autohommat on jotenki makuasioita ja Suzuki ei jostain syystä maistunut. Tosin aina ollu Vw tai Audi, mutta eipä noi Tiguan tai Yeti oikein iske ja Q5 on minusta jo ylihintainen laatuun nähden.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 13.05.2015 08:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Bob Miller kirjoitti:
RiUDE kirjoitti:
Tapiok kirjoitti:
Ja esim. tosta kun katsoo, miten helppoa ja halpaa on Subarun 22 cm vakio maavaran lisäkorottaminen....... Wink

Laippa vaan jousijalan ja rungon väliin, ei tartte edes jousijalkaa purkaa kuten Weitecin korotuspalojen kanssa.

http://www.subtle-solutions.com/index.php?cPath=21_24_29_52


Kelvanneeko Suomessa katsastuksessa?


Kelpaa. Ainoastaan jouset tarvii TÜV-paprut näissä tarpeeksi uusissa.


Noilla saa vaikka ihan perus Imprezaan halvalla kohtuullisen maavaran. Jos yli tuuman nostaa, niin joutuu sitten investoimaan pariin muuhunkin halpaan osaan jotta saa pyöränkulmat säädettyä kohdalleen. Erittäin helppo toimenpide.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 13.05.2015 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo tuuman korotus on vetonivelillekin vielä ihan ok. Laittamassani linkissä asiallisen näköinen Foresteri, mutta kun katsoo missä kulmassa vetarit on, niin melkoisen lujille taitavat joutua.
https://www.youtube.com/watch?v=5K7joqd-hU0
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pirulainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hel 2008
Viestejä: 1077

LähetäLähetetty: 14.05.2015 01:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xdrive kirjoitti:
Minä olen ollut omaani varsin tyytyväinen, eli Subaru Outbackiin ja siinä aikaisemmin esillä ollut korotusjarja jo vajaa neljä vuotta. Pohja hyvä tasainen ja tukivarretkin takana hyvin muotoiltu. Maavaraa nyt noin 25 cm. Maantiellä mukava ajaa ja maastoonkin pääsee hyvin. Omassa käytössä tilat ei lopu kesken. En tosin aja samoihin paikkoihin kuin korotetulla Toyota Tercel 4x4:llä. Siinä on tosi metsäauto, halpa pitää ja ei tule suru puseroon jos tulee kosketuksia.



Terska on kova rauta, harmi vaan että pellit niistä happanee... alkavat jo olla iäkkäitä vehkeitä nuo suomiautot. Ja varaosien saanti hankalaa tai jopa mahdotonta. jos joku noita vielä ruuvailee, niin 3A koneen tilale heittää 4A motin pienellä modauksella, niin johan on tehoa ja vääntöäkin Laughing Laughing

Onko tuo outbackin maavara mitattu "perämurikan" alta vai mistä, kuulostaa jo ihan riittävälle normi jahtikäyttöön jossei tarvi rattorin jäljelle poiketa.
_________________
Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-

-Marlinisti-Jouskaripelle-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 14.05.2015 15:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Outbackin peräpäässä ei "perämurikka" ole se alin kohta vaan pakarinputki kulkee "murikan" alta. Siinäkin ilmaa välissä yli 25cm. Kynnyskotelon alimpaan pokkaukseen rapiat 28cm. Siitä pohja on hyvä kun ei ole mitään "kohoumia" alaspäin jotka tuottais ongelmaa, kun ajaa tietä jossa keskikohta korkeammalla kuin renkaitten kohdalla. Minun autossa korotusta edessä 25mm ja takana 35mm. Renkaat niin isot kuin mahtuu pyörimään ilman kiinniottamista. Ennen 225/55-17 ja nyt 215/60-17. Ehkä isompikin kävisi, en tiedä. Mitä modifiointia tarvii Tercettiin tehä että saisi 4A moottorin paikalleen? Siihen tehtiin korotus seuraavasti. Takajouset Nissan Terranosta ja kaasuvaimennin Ford Thunderbirdistä johon alapään silmukan kumi alkuperäisistä. Eteen alkuperäinen jousijalka ja siihen Camryn jousi ja yläpään jousilautanen. Renkaiksi 185/65-15 kun oli jouten ( ottaa vain vähän kiinni linkussa). Maavara erinomainen ja mukavan pehmeä ajaa kuoppaistakin tietä. Tältä se suurinpiirtein näyttää minunkin Outback, alin valkoinen kuva.
http://www.subaruoutback.org/forums/63-gallery/45704-pictures-outbacks-different-21.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 234, 235, 236  Seuraava
Sivu 62 Yht. 236

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com