Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
Lähetetty: 22.02.2011 12:16 Viestin aihe: |
|
|
Wikke kirjoitti: | Elikkä siis yli-iso neliveti henkilöauto muuttuu skädäm! Täys maasturiksi kun siihen vaihdetaan jouset ja lisätään lukko?
Ja kun puhetta ollut vakioista, niin millä tavoin tilanne siitä mihinkään muuttuu onko lisävarusteet on laitettu maahantuojalla tai jälkikäteen, vaiko autoa tilatessa rastitettu tai ostettu käytettynä moisilla varusteilla? |
No, on siinä vähän muutakin kuin jouset ja lukot. Mitenkäs auto sitten muuttuu maasturiksi muuten kuin muuttamalla se maasturiksi? Mitä muuta esim. tässä paljon mainostetussa lantikassa on, joka tekee siitä niin paljon "maasturimman"? Unohdetaan nyt oikeat maasturit (onko ainut sitten G mersu?) ja rakennellut offipelit.
Ja vakio on mielestäni vakio niin pitkään kuin voit sellaisen merkkiliikkeestä ostaa, ilman muutoskatsastusta. _________________
![](http://www.reloadbench.com/photo/smbulletwht1.gif) |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
Lähetetty: 22.02.2011 12:40 Viestin aihe: |
|
|
HÄH? Miksei tuo äijä voi ajaa noista paikoista tuolla kärryllä lässyttämisen sijaan? Vähäisen näköinen maavara. citymaasturi näkyy kaikenkaikkiaan koko peli olevan, parempi vaan keskittyä kehä kolmosella ajoon ja sielläkin korkeintaan ohituskaistalla ajoon jossa on sohjoa pari senttiä.[/quote] |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
Lähetetty: 22.02.2011 12:41 Viestin aihe: |
|
|
HÄH? Miksei tuo äijä voi ajaa noista paikoista tuolla kärryllä lässyttämisen sijaan? Vähäisen näköinen maavara. citymaasturi näkyy kaikenkaikkiaan koko peli olevan, parempi vaan keskittyä kehä kolmosella ajoon ja sielläkin korkeintaan ohituskaistalla ajoon jossa on sohjoa pari senttiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 22.02.2011 12:45 Viestin aihe: |
|
|
Mainospätkiin kannattaa aina suhtautua tietyllä varauksella .
Jokainen lienee nähnyt sen pätkän jossa kerrotaan totuus kuinka tehtiin se mainos jossa Audi Quattro ajaa mäkihyppytornia ylös? _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Panostaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Syy 2007 Viestejä: 1911
|
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6949
|
Lähetetty: 22.02.2011 12:54 Viestin aihe: |
|
|
Omalla kohdalla maasturissa pitää olla maantieominaisuudet kohdallaan ja tavaratilaa sen verran että mahtuu viikon kamppeet nelihenkiselle perheelle. Mukaanlukien lastenrattaat ja omat jahtikamppeet.
Discovery on toiminut loistavasti. Ilmajousilla varustettuna pääsee vähän huonompaakin tietä ja maantiellä todella hyvä ajaa. Lisäksi vielä hiljainen.
Tuo kankea kääntyvyys hieman ihmetyttää. Oma auto kääntyy kokoonsa nähden yllättävän pienessä tilassa. Eihän se mikään huippuluokan maastosuzuki ole, mutta ajaa asiansa. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Vortex Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hei 2004 Viestejä: 6885 Paikkakunta: Helsinki
|
Lähetetty: 22.02.2011 14:37 Viestin aihe: |
|
|
iivariiso kirjoitti: | Tuo kankea kääntyvyys hieman ihmetyttää. Oma auto kääntyy kokoonsa nähden yllättävän pienessä tilassa. Eihän se mikään huippuluokan maastosuzuki ole, mutta ajaa asiansa. |
Jos meinasit touaregin kääntyvyyttä verrattuna discoveryyn, niin lukuina kääntösäteet ovat:
Touareg, 11.9 m
Discovery 3: 11.8 m
Disco II: 12 m _________________
![](http://www.reloadbench.com/photo/smbulletwht1.gif) |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Harjula Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 2225 Paikkakunta: NATO Suomi
|
Lähetetty: 22.02.2011 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän "paras" auto ole se joka täyttää omistajansa kuljetustarpeet, ja jonka hankkimiseen tulot riittävät? Kaikki autot ovat enemmän tai vähemmän kompromisseja sen suhteen ajetaanko niillä enimmäkseen maantiellä vaiko maastossa.
Ja mitä itse maastoautoon tulee, niin jos olisi tarpeeksi rahaa pitää 2 autoa, niin itse valitsisin "maasturiksi" Unimogin. Mutta kun ei ole rahaa, niin pitää pärjätä Hiluxilla. Ainakin toistaiseksi on ominaisuudet riittäneet omiin tarpeisiini, ja se riittää minulle.
Mutta jatkakaa vapaasti kikkelin mittaamiskilpailujanne. ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) _________________ Halloo. Sanohan onko siellä petterbughissa kylymä?
Tuhotaan muskovia. NYT! |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6949
|
Lähetetty: 22.02.2011 15:11 Viestin aihe: |
|
|
Harjula kirjoitti: | Eiköhän "paras" auto ole se joka täyttää omistajansa kuljetustarpeet, ja jonka hankkimiseen tulot riittävät? Kaikki autot ovat enemmän tai vähemmän kompromisseja sen suhteen ajetaanko niillä enimmäkseen maantiellä vaiko maastossa.
Ja mitä itse maastoautoon tulee, niin jos olisi tarpeeksi rahaa pitää 2 autoa, niin itse valitsisin "maasturiksi" Unimogin. Mutta kun ei ole rahaa, niin pitää pärjätä Hiluxilla. Ainakin toistaiseksi on ominaisuudet riittäneet omiin tarpeisiini, ja se riittää minulle.
Mutta jatkakaa vapaasti kikkelin mittaamiskilpailujanne. ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) | Kyllä minäkin alunperin katselin Hiluxia tuplahytillä, mutta hinnat oli vain niin tolkuttoman kovat. Piti tyytyä halvempaan jatkeeseen. Nyt jälkeenpäin ei ole harmittanut niin hirveästi. Ainoa miinus nykyisessä on kulutus. Varsinkin pakkasilla ja lyhyessä ajossa. Matka-ajossa vie sen 9 litraa ja pienemmässä pyörityksessä 12,5l. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6949
|
Lähetetty: 22.02.2011 15:15 Viestin aihe: |
|
|
Vortex kirjoitti: | iivariiso kirjoitti: | Tuo kankea kääntyvyys hieman ihmetyttää. Oma auto kääntyy kokoonsa nähden yllättävän pienessä tilassa. Eihän se mikään huippuluokan maastosuzuki ole, mutta ajaa asiansa. |
Jos meinasit touaregin kääntyvyyttä verrattuna discoveryyn, niin lukuina kääntösäteet ovat:
Touareg, 11.9 m
Discovery 3: 11.8 m
Disco II: 12 m |
Yleisesti kun puhutaan että lantikat on kankeita kääntymään. Touaregia katselin myös viimeksi kun autoa vaihdoin. Käytetyt ovat vain aika paljon ajettuja kuin myös Toyotat. Discoja saa kohtuu vähän ajettuna jos katsotaan saman ikäisiä autoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sämpy Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 6276 Paikkakunta: Uleåborg
|
Lähetetty: 22.02.2011 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Onko niissä niin paljon vikoja, ettei kilometrejä kerkiä tulemaan? _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6949
|
Lähetetty: 22.02.2011 15:29 Viestin aihe: |
|
|
Ilmeisesti. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
iivariiso Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2007 Viestejä: 6949
|
Lähetetty: 22.02.2011 15:35 Viestin aihe: |
|
|
Minkälaisia kilometri määriä porukka ajelee maastureillaan, kun kaikki ovat huolissaan pannun kestosta. Lantikka ollu nyt 6 kuukautta ja 23000 km. Ei vikoja ja katsastusmies totesi että huippukunnossa on. Autolla ajettu 135000km. |
|
Takaisin alkuun |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|