OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Erätukun uudet mainokset
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
salminen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Huh 2007
Viestejä: 215

LähetäLähetetty: 19.07.2007 10:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo naapuri ( jussijänismies ) on ihan oikeassa, mitä sitä itkemään ET:n tuotteista. Ei kenenkään ole pakko niitä ostaa, hyvä että on tällainenkin mahdollisuus. Monikohan teistä muistaa ne ajat, kun ei ollut saattavilla muuta kuin sarkapukua tai intin pellepukua. Nyt on mahdollisuus tehdä valintoja, tehköön jokainen sen halujensa ja kukkaronsa mukaan.

Wink
_________________
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
piki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2004
Viestejä: 640
Paikkakunta: Kuhmo

LähetäLähetetty: 19.07.2007 12:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

salminen kirjoitti:
Tuo naapuri ( jussijänismies ) on ihan oikeassa, mitä sitä itkemään ET:n tuotteista. Ei kenenkään ole pakko niitä ostaa, hyvä että on tällainenkin mahdollisuus. Monikohan teistä muistaa ne ajat, kun ei ollut saattavilla muuta kuin sarkapukua tai intin pellepukua. Nyt on mahdollisuus tehdä valintoja, tehköön jokainen sen halujensa ja kukkaronsa mukaan.

Wink


Tätä samaa olen itsekkin aiemmissa kirjoituksissa koittanu sisäistää.
Onhan maailmalla mainoksia ja tavaraa tyrkyllä vaikka kuinka, mutta tarvitseeko johonkin yksittäiseen mainokseen tarttua kiinni, kuin täi tervaan?

Jälleen herää ajatus, että taitaa olla asialla saman alan myyjät. Ja pelko on myynnin tippumisesta, mutta tätähän se elämä on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hansa-hopper
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2006
Viestejä: 129
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 19.07.2007 15:06    Viestin aihe: totuushan Vastaa lainaamalla viestiä

on että erätukun kaltaiset liikkeet eivät myy mitään huippulaatua, mutta eihän laadun tarvitsekkaan erkki keskiverroille olla kohdallaan.

Itse en käytä mitään erätukun kamoja. Hyvänä esimerkkinä todettakoot että tilasin vasta itselleni käytettyä armeija retkeily kamaa.

Voin todeta että laatu oli kohdallaan ja rehellisesti sanottuna en ole koskaan nähnyt noin laadukkaita vermeitä mitä sain kohtuu hintaan.

Otetaanpa esimerkki: Armeijat käyttävät miljoonia dollareita tutkimukseen ja tuotekehitykseen. Onhan selvää että jollain erötukun tyylisellä ei tälläiseen ole varaa.

mutta mutta kuten sanottua: arvo keskiarvoille se laatu on omiaan, tarkoitan siis ihan IHAN kettuilematta.

Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 19.07.2007 16:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Turha kenenkään selitellä, etteivätkö täällä alan kauppiaat yrittäisi mustamaalata erätukkua. Kauppiaat esiintyvät tietenkin yksityishenkilöinä. Esimerkkinä näistä kauppiaista ovat ne, jotka ovat tarjonneet yksityisviesteillä myytävänä olevia aseitaan, kun olen täällä ilmoitellut ostoaikeistani. Eli kyllä niitä kauppiaita täällä liikkuu ja tottakai he sitten yrittävät viimeisessä hädässä mollata tuotteita, jotka ovat heidän markkinansa vieneet. Toinen ryhmä mollaajia on nämä hännystelijät, jotka eivät itse tiedä mitään asiasta mutta kun vaan ollaan olevinaan niin viisasta.

Myöntäkää itkijät jo tappionne, älkääkä isot miehet enää itkekö. Täytätte vaan tämän palstan aivan turhalla valituksella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussijänismies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 2606
Paikkakunta: Hallan Aroilla...

LähetäLähetetty: 19.07.2007 16:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VeturiVille66 kirjoitti:

Että mitenkä nää uudet kalvokengät toimii pakkasessa?.Että kastuuko kengät sisältäpäin vai toimiiko ne oikeasti ja pitää jalat kuivina?.
Entäs Tarkeneeko niillä nollasta aina -15 pakkasiin.näistä en ole kuullu mitään kommennttia koskaan mistään.

No, kommenttia premium-kengistä talvella.


Mulla siis nuo ET:n Premium kengät. Viime syksynä oli loppukaudesta useana aamuna pakkanen -15 ja -20 asteen välillä, hyvin noilla tarkeni, tosin itse olen aika liikkuvaa sorttia että en uskalla sanoa tarkeneeko niillä passissa kovemmalla pakkasella.
Aina kun kengän ottaa pois jalasta pidemmän reissun jälkeen, on kenkä kädellä tuntunut sisältä kostealta, jalka ja sukka on silti ollut lämmin ja kuiva. Ei liene mahdollistakaan että jalasta siirtyvä hikoilukosteus olisi silmänräpäyksessä kengän ulkopuolella Wink
_________________
Jussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hansa-hopper
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2006
Viestejä: 129
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 19.07.2007 17:10    Viestin aihe: niin se vain o Vastaa lainaamalla viestiä

minun tapauksessa ainakin 100 varmaa et e kauppias oo. Laughing

noh asiaan, ei se mitään itkemistä tämä laadun tarkkailu ole.
toisaalta eikös ole surullista jos tällainen valveutunut ostaja haluaakin käytettyä uuden sijasta. Se vaan on karu totuus että esimerkiksi repun jonka tilasin on juuri tälläisia isältä pojalle juttuja. Hakkaa kyllä nykyiset uretaani/polyhiili jutut, eikä syty tuleen. Ja mkä parasta näyttää aivan sairaan hyvältä päällä Cool

Eikä se nyt kiveen kirjoitettua ole ettenkö joskus jotain tilaisi erätukusta, esimerkiksi elektroniikka ks. kaupasta kiinnostaa jo enemmän minua
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 19.07.2007 17:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
En tiedä pelaako se silloin oikein, luottaa mulle kuitenkin.


Tässä kiteytyy koko airtex buumin ydin. Porukat, joilla ei ole mitään kokemusta kalvoasuista, ostavat entisten puuvillaisten tilalle jahtijaktit ja ovat onnessaan, pitävät sitä jopa ylivoimaisena. Hyvä niin tietysti. Ja hyvähän se on olla kun ei paremmasta ole tietoa. Mukava on varmasti elää vaikka heinäseiväs persiessä jos ei paremmasta tiedä. Tai kulkea airtex päällä kun ei paremmasta tajua.

Ja luuletko repe, ettei näillä palstoilla liiku hurjat massat myös Jahtijakt aateveljiä, joilla on tarkoitus lobata joka välissä ko. tuoteitta? Jo pelkkä uskonveljeys vaatii omien puolustelua, kuten Pikistäkin huomaa.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 19.07.2007 18:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saattaa olla aateveljiä paljonkin mutta lähinnä ottaa aiveloon tuo turha itkentä jostakin mainoksista. Mulle on ihan sama nuo mainokset lehdessä, oli niitä tai ei. Ne ei saa laukeamaan meikäläisessä sellaista mitään suojeluvaistoa, että "voi voi kanssaveljiäni ja -sisariani, kun niitä ilkeästi ja julmasti petetään ja johdetaan harhaan". Eikö tässä maassa tapahdu muka mitään ihan oikeasti väärää?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussijänismies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 2606
Paikkakunta: Hallan Aroilla...

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rastinsahi kirjoitti:
Lainaus:
En tiedä pelaako se silloin oikein, luottaa mulle kuitenkin.


Tässä kiteytyy koko airtex buumin ydin. Porukat, joilla ei ole mitään kokemusta kalvoasuista, ostavat entisten puuvillaisten tilalle jahtijaktit ja ovat onnessaan, pitävät sitä jopa ylivoimaisena. Hyvä niin tietysti. Ja hyvähän se on olla kun ei paremmasta ole tietoa. Mukava on varmasti elää vaikka heinäseiväs persiessä jos ei paremmasta tiedä. Tai kulkea airtex päällä kun ei paremmasta tajua.

Ja luuletko repe, ettei näillä palstoilla liiku hurjat massat myös Jahtijakt aateveljiä, joilla on tarkoitus lobata joka välissä ko. tuoteitta? Jo pelkkä uskonveljeys vaatii omien puolustelua, kuten Pikistäkin huomaa.


Olisit vain lainannut koko tekstin Rolling Eyes Se oli katso lähinnä vitsiksi heitetty, ehkä juurikin sinulle/sinun kaltaisille Wink Joka lukee koko lauseen ymmärtää kyllä mitä kerroin ja tarkoitin, eli puku on toiminut ainakin minulla.

Rastinsahilta löytyy varmaan goretexiä vaatekaapista, olenko väärässä?
Rolling Eyes

Tuosta tekstistä vaan huokuu, sanoisinko jopa pursuaa jonkinlainen ylimielisyys, "minä olen se joka totuuden sanoo, te muut olette täysiä nollia" Eihän täällä mitään TIEDETÄ, eikä TAJUTA, kunhan tyhjää vaan kirjoitellaan Wink

Tulee tässä mieleen monenlaisia kaskuja ja kansanviisauksia, vaan lienee menisi ohviksi... Laughing

Niin, ja en ole sanomasi aateveli, olen vaan sattunut joskus puvun ostamaan ja hyvin paljon sitä pitäneenä uskallan sanoa mielipiteeni siitä. Esim. juse noituu puvun alimpaan hel vettiin ja sanoo että on pitänyt sitä 4 syksyä. No en minä ainakaan kehtaa jätesäkkiä neljänä syksynä pitää jos ensimmäisenä syksynä jo huomaan ettei sillä mitään tee, niin vaikka en TIEDÄ enkä TAJUAKKAAN mistään Laughing Että herää kysymys mistä on oikein kysymys... Senpä voi jokainen mistään TIETÄMÄTÖN ja TAJUAMATON itse päättää ja hoksata Wink
_________________
Jussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14873

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No eihän siinä mainonnassa ole periaatteessa mitään muuta kuin se, että valistuksellinen lehti, joka jaetaan ilmaiseksi kaikille metsästäjille on tämä kyseinen kanava. Sama sille jos nämä lehdet pitäisi erikseen ostaa, mutta kun tässä mainonnassa sekoittuu mainos ja informaatio.

Ei tämä pelkästään kauppiaita hatuta, vaan myös niitä, jotka yrittävät jotain muuta ostatella. Kaupoissa ei ole enää eräasuja kuin juuri nimeksi.

Ihmetyttää miten länsinaapuri on välttynyt tällaiselta vaatekaupalta kuin ET. Siellä tämäntyyppistä toimintaa ei ehkä katsottaisi aivan niin suopeasti. Toisaalta voihan kyse olla siitäkin, että ET ei ole vielä ulottanut lonkeroitaan sinne asti...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nimrod kirjoitti:
No eihän siinä mainonnassa ole periaatteessa mitään muuta kuin se, että valistuksellinen lehti, joka jaetaan ilmaiseksi kaikille metsästäjille on tämä kyseinen kanava. Sama sille jos nämä lehdet pitäisi erikseen ostaa, mutta kun tässä mainonnassa sekoittuu mainos ja informaatio.

Ei tämä pelkästään kauppiaita hatuta, vaan myös niitä, jotka yrittävät jotain muuta ostatella. Kaupoissa ei ole enää eräasuja kuin juuri nimeksi.

Ihmetyttää miten länsinaapuri on välttynyt tällaiselta vaatekaupalta kuin ET. Siellä tämäntyyppistä toimintaa ei ehkä katsottaisi aivan niin suopeasti. Toisaalta voihan kyse olla siitäkin, että ET ei ole vielä ulottanut lonkeroitaan sinne asti...


Mikä on "valistuksellinen lehti"? "Aateveljillä" sellaisia on. Metsästäjä on lehti, joka tulee kaikille riistanhoitomaksun suorittaneille ja siinä saa vapaasti ilmoittaa kuka tahansa. Myös kilpailevien tuotteiden edustajat. http://www.riista.fi/data/attachments/Mediakortti07_su.pdf Lehti kuuluu muös aikakauslehtien liittoon.

Älä väitä, ettei kaupoissa olisi muita eräkäyttöön soveltuvia vaatteita. Varmasti löytyy. Ainakin minä olen nähnyt kaikenlaista rompetta jopa suurissa marketeissa yms. ja suorastaan edulliseen hintaankin. Kiitos erätukun. Ja mitä tulee kauppiaiden hatutukseen, niin Suomi on vapaa maa ja Suomessa saa myydä halvemmalla kuin kartelli määrää. Sympatiani eivät ole kauppiaiden puolella ensinkään. Suomi ei myöskään ole mikään DDR, jossa toveri valvoi toveriaan.

Ja kyllähän erätukku toimii Ruotsissakin. Toimii aika monessakin maassa.
http://www.vildmarks.se
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kkssu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Hel 2006
Viestejä: 724

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nimrod kirjoitti:


Ihmetyttää miten länsinaapuri on välttynyt tällaiselta vaatekaupalta kuin ET. Siellä tämäntyyppistä toimintaa ei ehkä katsottaisi aivan niin suopeasti. Toisaalta voihan kyse olla siitäkin, että ET ei ole vielä ulottanut lonkeroitaan sinne asti...


Ei oo ennää. Haaparannasta löytyy jo kyseinen pulju.

Lainaus:
mutta lähinnä ottaa aiveloon tuo turha itkentä


Eikö repe ohjeistanu osaa porukkaa olemaan lukematta niitä mainoksia, tai koko lehteä. Samaahan voi soveltaa foorumillaki...

Lainaus:
Eikö tässä maassa tapahdu muka mitään ihan oikeasti väärää?


No tuohan tekeeki huijaamisen sallitummaksi.

jussijänismies kirjoitti:
Mulla siis nuo ET:n Premium kengät.


Tuliko niihin ne kuivauspötkylät etupaketissa? Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
GWP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 1442
Paikkakunta: tosi lähellä ruåttia

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noin tarkalleen ottaen länsinaapurissakin on et:n myymälöitä ja sikiläisissä vipusissa et:n valistusta.
Sillä mie ihmettelen tuota et:n puvun hengittävyyjen haukkumista, kun omani hengittää helkutin hyvin. Sastamolon puvussa hikoaa paljon paremmin, mutta sadekelillä se on kyllä mukavampi. Jos se et:n talvikamo on yhtä hyvä "hiljainen tuulipuku", kuin tuo et: ykkönen, niin sen kyllä haluaisin talvijahtiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jussijänismies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2005
Viestejä: 2606
Paikkakunta: Hallan Aroilla...

LähetäLähetetty: 19.07.2007 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kkssu kirjoitti:

Tuliko niihin ne kuivauspötkylät etupaketissa? Laughing


Eipä tullut.
_________________
Jussa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dxman
***


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 7494

LähetäLähetetty: 19.07.2007 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wink Heh. Toisia hatuttaa mainonta lehdissä ja toisia mainosten haukkuminen foorumilla. Alkaa epäilyttämään, että täällähän on mainoskauppiaita puolustelemassa mainoksia... tai vähintäänkin sellaisia jotka eivät ole edes mainoksia käyttäneet .

Itse olen käyttänyt mainoksia kesällä ja talvella eikä ole tullut hiki. Parhaiten kesäkeleissä on pelittänyt Ferrarin F1 varikkokaulus t-paita clooni joka meinattiin ostaa Sunny Beachilla väkisin päältä.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
Sivu 6 Yht. 12

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com