OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tracker G500
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
M..M
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Kes 2011
Viestejä: 594
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

LähetäLähetetty: 30.11.2011 08:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulla g400 ja ollut vasta yksi toiminta häiriö, nimittäin itse sähläsin viime syksynä puhelimen kanssa. th3 toiminut moitteetta ja oppinut jopa pikkumetkut mitä puhelin aina välillä tekee johtuuko operaattorista vai taivaan satenliiteistä mutta tiedähäntä.mutta jos tarvetulee niin onse tod näk uusi g500 tai mikä sitten parin vuoden päästä markkinoilla on.
_________________
MITÄ ET TEE TÄNÄÄN, EI SITÄ TARVITSE TEHDÄ HUOMENNAKAAN
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
psk123
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Jou 2005
Viestejä: 809

LähetäLähetetty: 30.11.2011 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

M..M kirjoitti:
mulla g400 ja ollut vasta yksi toiminta häiriö, nimittäin itse sähläsin viime syksynä puhelimen kanssa. th3 toiminut moitteetta ja oppinut jopa pikkumetkut mitä puhelin aina välillä tekee johtuuko operaattorista vai taivaan satenliiteistä mutta tiedähäntä.mutta jos tarvetulee niin onse tod näk uusi g500 tai mikä sitten parin vuoden päästä markkinoilla on.


Mikä puhelin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
M..M
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Kes 2011
Viestejä: 594
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

LähetäLähetetty: 30.11.2011 18:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

psk123 kirjoitti:
M..M kirjoitti:
mulla g400 ja ollut vasta yksi toiminta häiriö, nimittäin itse sähläsin viime syksynä puhelimen kanssa. th3 toiminut moitteetta ja oppinut jopa pikkumetkut mitä puhelin aina välillä tekee johtuuko operaattorista vai taivaan satenliiteistä mutta tiedähäntä.mutta jos tarvetulee niin onse tod näk uusi g500 tai mikä sitten parin vuoden päästä markkinoilla on.


Mikä puhelin?
vanha. 6730c mulle riittää niinkauan kun toimii niin hyvin kuin tänäänkin. eilen kokeilin ensikertaa realiseurantaa ja anto paikkaa 10-20 sek välein jos se ei riitä niin onpa aika kumma. puhelin tai mikä lie parikertaa tehnyt sen että on katkaistava ohjelma ja sitten virta ja uudelleen käyntiin niin taas jytää. puhelin on mulla vain ja ainoastaan koiratutkana muut puhelut toisella vehkeellä.
_________________
MITÄ ET TEE TÄNÄÄN, EI SITÄ TARVITSE TEHDÄ HUOMENNAKAAN
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
psk123
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Jou 2005
Viestejä: 809

LähetäLähetetty: 30.11.2011 22:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Reaaliaika seurannassa sen huomaa miten panta pysyy livessä/ antaa paikkaa reaali ajassa. Tulihan se paikkatieto Benfon pointerillakin jo reilu kymmenen vuotta sitten aina sillon tällön. Kuormitettaessa pantaa, ohjelmaa ja puhelinta näkee katuuleeko systeemi vai onko se toimiva paketti.
No viikonloppuna pääsee testaileen ja vertaileen G500 ja G400:sta, kun tänään lähti huollosta tulemaan G400:nen(Tapaturman takia huollossa).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettuajo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 12 Jou 2010
Viestejä: 9
Paikkakunta: Äänekoski

LähetäLähetetty: 01.12.2011 22:47    Viestin aihe: G500 Vastaa lainaamalla viestiä

Itse sain tarpeekseni ko valmistajasta jo edellisen g400 kanssa. Laitetta piti pitää auton katolla 3-20min ennenkuin sai gps yhteyden. Jos laskin koiran ennen sitä ei paikkatietoa koko päivänä. Myyjä sanoi että laitetta kuuluu käyttää oikein!!!! Eli ei kuulu takuuseen!!!! Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10156
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 02.12.2011 00:56    Viestin aihe: Re: G500 Vastaa lainaamalla viestiä

Kettuajo kirjoitti:
Itse sain tarpeekseni ko valmistajasta jo edellisen g400 kanssa. Laitetta piti pitää auton katolla 3-20min ennenkuin sai gps yhteyden. Jos laskin koiran ennen sitä ei paikkatietoa koko päivänä. Myyjä sanoi että laitetta kuuluu käyttää oikein!!!! Eli ei kuulu takuuseen!!!! Mad


Ite kävin justiinsa asentelemassa kaverille tuliterän G500 Black Magnumin.
Oli kuulemma kyllääntynyt Ultra Pointtiin. Mennä viikonloppuna kokeillut
sitten G400 UPn rinnalla, ja meinas, että vähän väliä piti Trackerilla paikantaa
kun Ultra Pointti oli hukassa.

Kehu Tracker Hunter 3 ohjelmistoa paljon helpommaksi kuin UPn softa....

Mielipiteitä on monia... Sen oon huomannu, että monet UP miehet kehuu
tutkaansa, vaikka paikkaa ei tule. Ite sen sijaan kyllä annan risuja
Trackerille, jos siihen on aihetta. Ei ole kynnys vaihtamiseen ylittynyt,
kun vierestä on UP ukkoja seuraillut.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lounela
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Mar 2008
Viestejä: 223
Paikkakunta: eteläpohojammaa

LähetäLähetetty: 02.12.2011 19:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuossa viikolla olin juoksuttamassa karhukoiraa ja pirätin siinä yhden jänis miehen juttuuhin ja noin tunnin siinä turistelin miehen kans ja se kehuu up:n maasta taivaaseen ja valehtelematta 5 kertaa tunnin sisällä se otti akkua irti ja teki vaikka mitä kun ei tullut paikkaa ja kaikki jumitti.. että kaippa niisä kummassakin on omat hyvä ja huonot puolensa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solvi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Kes 2009
Viestejä: 77

LähetäLähetetty: 02.12.2011 20:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tutkasta vai puhelimesta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 02.12.2011 21:21    Viestin aihe: Re: G500 Vastaa lainaamalla viestiä

Peto kirjoitti:
Kettuajo kirjoitti:
Itse sain tarpeekseni ko valmistajasta jo edellisen g400 kanssa. Laitetta piti pitää auton katolla 3-20min ennenkuin sai gps yhteyden. Jos laskin koiran ennen sitä ei paikkatietoa koko päivänä. Myyjä sanoi että laitetta kuuluu käyttää oikein!!!! Eli ei kuulu takuuseen!!!! Mad


Ite kävin justiinsa asentelemassa kaverille tuliterän G500 Black Magnumin.
Oli kuulemma kyllääntynyt Ultra Pointtiin. Mennä viikonloppuna kokeillut
sitten G400 UPn rinnalla, ja meinas, että vähän väliä piti Trackerilla paikantaa
kun Ultra Pointti oli hukassa.

Kehu Tracker Hunter 3 ohjelmistoa paljon helpommaksi kuin UPn softa....

Mielipiteitä on monia... Sen oon huomannu, että monet UP miehet kehuu
tutkaansa
, vaikka paikkaa ei tule. Ite sen sijaan kyllä annan risuja
Trackerille, jos siihen on aihetta. Ei ole kynnys vaihtamiseen ylittynyt,
kun vierestä on UP ukkoja seuraillut.

Ja tracker-miehet haukkuu toisten tutkat Wink

No mutta jos rehellisiä ollaan niin itsellä on kokemusta oikeastaan pelkästään UP:stä lähipiirissä. Eikä oo ollut minkäänlaisia ongelmia. Live toimii aina kun vaan kännykässä on yksikin tolppa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 886
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 13.12.2011 04:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli verrattua g400 ja g500 pantoja käytännössä. Sama päivä ja kellonaika sekä maasto (kaksi koiraa). Puhelimena Nokia C7. G400: ssa Saunalahden sim ja G500: ssa dna sim. Puhelimessa dna sim. Reaaliaikapaikannus 5 sekunnin välein.

G400: paikkatiedon ikä vaihteli 12 - 900 sekuntia riippuen "kentistä".
Ohjelma T3 ei kaatunut kertaakaan.

G500: paikkatiedon ikä vaihteli välillä 5 - 12 sek. riippuen "kentistä". Eli huonoimmassakin kentässä paikkatieto tuli 12 sekunnissa. Samassa paikassa g400: sta saadun tiedon ikä oli 900 sek.

Eli G500 osoittautui selvästi paremmaksi oikeastaan kaikissa kentissä sillä alueella.

G500: n miinuksena pidemmän antennin muovisuojan katkeaminen risuihin hakatessaan. Pala putosi ja katosi metsään.
Tulisi ilmeisesti saada "tuetuksi" pantaan. Mielestäni vedetty ylös väärältä laidalta pantaa (soljen puolelta).
_________________
Parasta elämässä on itse elämä! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Biiveri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 95

LähetäLähetetty: 04.02.2012 00:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No mitkä on repetin mielipitteet G500:sesta nyt jonniin ajan käytön jäläkeen? Oottako teheneet testiä vaihtamalla sim kortit toisin päin pantoihin, koska niisähän oli eri operaattori? Mitä porukka on mieltä tästä trackerin vaihto tarjouksesta G400=>G500. Itellä ainaki pannu harkitteen vaihtoa, tappijalan kaulasa tullee tietyillä pienillä maasto alueilla pitkiäki katkoja 20 sekunnin paikannukseen ja jos vaihto tosiaan auttais asiaan niin eihän tuo nyt niin paha raha ois. Saispahan ainaki kaikki koiran koiruuet näytölle näkyviin koko ajaksi, eikä jäis arvailuihin ennään mittään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metsässä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 522

LähetäLähetetty: 04.02.2012 07:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikähän on on normaalikäytössä virrankulutuksen ero 400 ja 500 välillä.
Näyttää olevan samankokoiset akut.
Tuollahan on vertailutesti,jossa alalaidassa virrankulutuksen ero näyttäisi olevan päivän aikana vain viitisen prosenttia.
http://www.tracker.fi/webshop/index.php?pPath=59
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 886
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 05.02.2012 17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Biiveri kirjoitti:
No mitkä on repetin mielipitteet G500:sesta nyt jonniin ajan käytön jäläkeen? Oottako teheneet testiä vaihtamalla sim kortit toisin päin pantoihin, koska niisähän oli eri operaattori? Mitä porukka on mieltä tästä trackerin vaihto tarjouksesta G400=>G500. Itellä ainaki pannu harkitteen vaihtoa, tappijalan kaulasa tullee tietyillä pienillä maasto alueilla pitkiäki katkoja 20 sekunnin paikannukseen ja jos vaihto tosiaan auttais asiaan niin eihän tuo nyt niin paha raha ois. Saispahan ainaki kaikki koiran koiruuet näytölle näkyviin koko ajaksi, eikä jäis arvailuihin ennään mittään.


Itellä on tuo G 500 ja vävyllä ja tyttärellä molemmilla G 400.

Sim-kortteja ei ole vaihdeltu, joten sen puolen erosta en osaa sanoa.
Nyt olen kokeillut tuota bt gps: ää oman paikan saamiseen puhelimen akun säästämiseksi. Tuottaa usein ongelmia tuossa T3 ohjelmassa.

Mutta kun oman paikan jättää päältä pois, on koiran seuraaminen käynyt varsin hyvin ja nopeasti.

Ja olen seurannut kaikia 3 koiraa samanaikaisesti livenä.
_________________
Parasta elämässä on itse elämä! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
metsässä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 522

LähetäLähetetty: 05.02.2012 20:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Repetti kirjoitti:

Nyt olen kokeillut tuota bt gps: ää oman paikan saamiseen puhelimen akun säästämiseksi. Tuottaa usein ongelmia tuossa T3 ohjelmassa.

Minulla toimii niin,että laittaa gps bt mokkulan ensin päälle,niin
puhelin hakee se ja paikan automaattisesti.
Oma paikka on ollut koko ajan päällä.
4 näppäimestä kun painaa lyhyesti niin gps sammuu.
pidempi painallus estää tai sallii kartanlatauksen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Biiveri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 95

LähetäLähetetty: 06.02.2012 20:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun molemmissa pannoissa ois sama operaattori käytösä, niin sillon se ero ois vain pantojen ominaisuuksista kiinni ja helepompi tojeta.
Kyll kait se varmaan ens syksyksi on vaihettava, jospa ne pari "mustaa länttiä" sit siitä valakenis.

Mulla on käytössä vielä TH2, ericsson c702 ja bt gps. Oma paikka 2sek välillä, koira 15 tai 20sek välillä sit vielä isäukko ja sen käyttämä koira live tarkkailusa sillon ko ovat metäsä ja akku riittää juur ja juur päivän. Totta sitä G500:sta pystyy komentaan vielä tuolla TH2:lla ihan samalla lailla?? Ei oo tullu päivitettyä sitä 3 versiota ko joutus ostaan sit uuven tutkapuhelimen, ei riitä nykysen ominaisuuet siihen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 5 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com