OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Gallup - foorumilaisten äänestäminen tulevissa vaaleissa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Äänestäminen tulevissa eduskuntavaaleissa
Keskusta
4%
 4%  [ 6 ]
Kokoomus
3%
 3%  [ 5 ]
SDP
1%
 1%  [ 2 ]
Vihreät
2%
 2%  [ 4 ]
Kristilliset
1%
 1%  [ 2 ]
Persut
86%
 86%  [ 124 ]
Vasemmistoliitto
0%
 0%  [ 1 ]
Ääniä yhteensä : 144

Kirjoittaja Viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 03.07.2010 12:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En menis suoraan tuonkaan väitteen taakse; politiikkahan on kompromisseja ja vaikka en kaikkia persujen ajamia asioita kanntakaan, niin kun kokonaisuutta vertaa valtapuolueiden ajamaan agendaan, niin ainakin tasoissa ollaan.
Nämä tulevat vaalit voivat olla todellakin nk. "protestivaalit" jossa valtapuolueille annetaan se kunnon näpäytys ajamansa politiikan vuoksi.
Rivien kokoaminen ei paljoa auta kun se vanha kalkkisjoukko kuitenkin määrää että miten homma hoidetaan ja nekin rivijäsenet vain vikisee siellä taustalla. Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marvin the martian
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Huh 2010
Viestejä: 2463
Paikkakunta: Sirius C3

LähetäLähetetty: 03.07.2010 13:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulle on ainakin tärkeintä se, että äänestämäni puolue tukee metsästystä ja ampumaharrastusta. Perussuomalaiset ovat sitä monesti julkisesti puolustaneet ja se riittää minulle. Jos tulee puukko selkään, niin kai se sitten olisi tullut joka tapauksessa. Jos joku metsästäjä/ammunnanharrastaja äänestää vasemmistoliittoa tulevissa vaaleissa, niin hänellä ei ole kaikki intiaanit kanootissa. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.07.2010 20:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Omistamisesta ei saa rankaista, sitä pitäisi jopa kannustaa?

Ymmärsitkö, mitä kirjoitin pari viestiä sitten?
Lainaus:

Jos torgoth väität että hallitset valtionbudjetin paremmin kuin nykyisen hallituksen ammattilaiset niin ehkä luulet itsestäsi liikoja?

Minä väitän, että pystyisin säästämään vähintään ne kaksi miljardia vuosittain, jotka työnnetään monikulttuurisuuden ja kehitysavun nimissä pohjattomaan kaivoon.
Lainaus:

Ei suomea tarvitse jättää mutta verot voi maksaa muualle..

Ei se ihan niin mene, jos aiot verosi muualle maksaa, saat oleilla Suomessa vain tietyn ajan vuodesta. Muutenhan itse kukin siirtäisi kirjansa Sveitsiin tai Monacoon.
Lainaus:

Mitä nurkkaan ajautumista on siinä että totean miten samaan tapaan persut puhuvat politiikasta kuin mitä natsit aikoinaan? ... En pelkää että persut aikoisivat mitään rotuerottelua mutta heidän ajama talouspolitiikka on samaa sukua NSDAP:in talouspolitiikalle, se on läheistä sukua kommunismille se on täyttä sosialismia! Ei sellaista politiikkaa ajavia saa päästää vallankahvaan.

Natsikommarit, tuttuja Simpsoneista. Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20765
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.07.2010 20:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hitlerillä oli ongelma, hän vihasi kommunismia vaikka oli itse kommunisti. Wink Sama ongelma tuntuu olevan Torgothilla?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtaaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2004
Viestejä: 2693
Paikkakunta: EU:n maakunta

LähetäLähetetty: 03.07.2010 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sasu kirjoitti:
lopettaa kaikki yritystoiminnan tukeminen, sitrat, tekesit ja muut, koska ne vääristävät markkinoita, jne.


Mielestäni noiden alasajo estäisi uusien yritysten syntymistä ja entisten säilymistä pystyssä tai suomessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Torgoth
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Elo 2004
Viestejä: 2668
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.07.2010 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Hitlerillä oli ongelma, hän vihasi kommunismia vaikka oli itse kommunisti. Wink Sama ongelma tuntuu olevan Torgothilla?

Niin minkähän ikäinen sinä mahdoitkaan olla? Mitään et pysty asiallisesti perustelemaan, pelkkää lapsellista nimittelyä ja itkemistä maailman pahuudesta. Mene sänkysi alle piiloon yöksi, niin natsikommarit eivät sinua vie avaruusalukseensa yöllä. Minä jätän sinut omaan arvoonsa tästä lähtien. Kirjoitatko täällä myös kukkohousu -nimimerkillä?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
näätämies212
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2006
Viestejä: 1143
Paikkakunta: pohjanmaa

LähetäLähetetty: 04.07.2010 00:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
Lainaus:
Rivien kokoaminen ei paljoa auta kun se vanha kalkkisjoukko kuitenkin määrää että miten homma hoidetaan ja nekin rivijäsenet vain vikisee siellä taustalla


Totta että suuri osa metsästäjistä iäkkäitä tod. näk. yhden puolueen miehiä, osa taas harrastaa metsästystä satunnaisesti, etteivät sen vuoksi näe tarvetta muuttaa äänestys käytäntöään. Mutta toivottavasti tämä pieni aktiivisesti asioita seuraava porukka, toimii sen mukaan että jokin piikki saadaan iskettyä nykyiseen hallituskokoonpanoon Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20765
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 04.07.2010 03:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Torgoth kirjoitti:
tuhola kirjoitti:
Hitlerillä oli ongelma, hän vihasi kommunismia vaikka oli itse kommunisti. Wink Sama ongelma tuntuu olevan Torgothilla?

Niin minkähän ikäinen sinä mahdoitkaan olla? Mitään et pysty asiallisesti perustelemaan, pelkkää lapsellista nimittelyä ja itkemistä maailman pahuudesta. Mene sänkysi alle piiloon yöksi, niin natsikommarit eivät sinua vie avaruusalukseensa yöllä. Minä jätän sinut omaan arvoonsa tästä lähtien. Kirjoitatko täällä myös kukkohousu -nimimerkillä?

No etpä ole itsekkään pystynyt perustelemaan mitään. Vaikka on epäkorrektia osoittaa sormella ketään, niin huomautan kansakunnan edun nimissä että sinulla tosiaan on ongelma sosialismin kanssa. Ja en kirjoita kukkohousuna, ei ole tarvetta monelle nimimerkille. Vaan sinä voit elää ihan omaa elämääsi ilman ymmärrystä kansallissosialismin ja kommunismin yhteneväisyyksistä, minua ei sinänsä kiinnosta... Ole sosialisti jos siltä tuntuu, mutta omapa on polkusi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com