OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

jonkinlainen isohko hirvikivääri
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Suppana
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Huh 2007
Viestejä: 2074

LähetäLähetetty: 02.07.2009 15:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, tutulta kuulostaa Laughing

Kyllähän ne seuran vanhat ukot kokeilee kaikkea nuorilla miehillä, mutta kun ei urputa ja tekee sen mitä käsketään ja vähän enemmän niin rupeaa tulemaan sitä luotto ja arvostusta niin kuin muillekkin seuran jäsenille.

Muista ekoja kertoja kun olin hirvimetällä ja kun ajoporukalla otettiin niin lähdettiin katsomaan jälkiä. Nuotiolla mietittiin että kuka menee katsomaan minkäkin piston. Yksi vanhempi mies sanoi minä ja "juniori" käydään katsomassa yksi pitkä pisto mitä ei ole auratta... Mies sanoi hiacen kyydistä jättäessään minut tien varteen että tarkista sinä tuo pisto minä jään päivystämään. piston pituus 2km umpi hankea ja sitten vielä takaisin. Kyllä se vähän koettelee mutta nyttenkin seuran ukot rupattelee minullekin samalla äänen sävyllä kun muillekin seuran jäsenille...

Ja yksi vaihto ehto topicin aloittajalle http://www.ahtihuvila.fi/tuotteet/aseet/kaytetyt/browning-bar-long-trac-plus
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
fygy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Huh 2007
Viestejä: 935
Paikkakunta: Ryttylä

LähetäLähetetty: 02.07.2009 15:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vlad kirjoitti:
siru8 kirjoitti:
iksu kirjoitti:
kiitoksia vastanneille. tästä saa kyllä aika hyvän kuvan hirvenmetsästyksestä. Very Happy

mutta ihmekyllä se kiinnostaa edelleen... vaikka monessa paikassa on lyöty kyykkyyn. Very Happy

no katsellaan, tämän positiivisemman seuran yhteys henkilö lupasi soitelella, kun seuraava ns.kokous on. menen näyttämään pärstän, tässäkin käsittääkseni kyse ainoastaan yhdestä 70+parrusta Rolling Eyes

tämä nuoremman ikäluokan paljon puhuttu, mainostettu homma että pitäisi saada porukoihin. se on vitsi. Very Happy


Ei tuo mikään vitsi ole.
Pitäähän niitä nuoria saada porukkaan, esim. kuljettamaan autollaan vanhukset ykköspasseihin, repimään kaadetut hirvet tienviereen, nylkemään kaikki elukat(tietysti vanhuksien mielestä täysin väärin nyljetty), makkaranuotion pitää uusien poikien tehdä, vaikka väärin sytytetty, niin ja siivoamaan hirvisuuli päivän päätteeks.
Viimeiseks ottaa vanhojen viisaiden vi..uilut vastaan peijaisissa/saunailloissa.
Mutta joskus tuosta nuoresta lupaavasta metsästäjänalusta kasvaa itsestäänkin kova "hirvimies"!!


Vitsi kerrankin joku osaa pistää sanoiksi sen miten tää oikeesti menee... nimim. kokemusta on..


+1
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vlad
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Syy 2008
Viestejä: 163
Paikkakunta: Jossai meren rannalla

LähetäLähetetty: 02.07.2009 16:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nykyään pysyn pääasiassa jänis, kyyhky ja kettu holleilla.. ei tartte tehä edellä mainittuja.. Työssä saa repiä painavia keskuksia ja osia ihan riittävästi niin ei tartte sit harrastuksen parissa kaksistaan toisen nuoremman kanssa isoa sonnia repiä mettästä, kun pappat kävelee vierellä. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iksu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tou 2008
Viestejä: 486

LähetäLähetetty: 02.07.2009 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vlad, minä taidan pysytellä kannsasi samoilla holleilla. aihetta ja keskustelua seuranneena, toista työtä en tarvitse.

katsotaan sitte eläkeiässä jos tulee tylsää. Cool sain mielestäni hyvänkuvan touhusta, ei ole minun juttu. Very Happy

tästäkin varmasti keskustelu jatkuu ja pitäsikö aloitus otsikko muuttaa?

tästäkin ihanvarmasti joku kimpaantuu Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 02.07.2009 19:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iksu: Miksi ihmeessä, kukaan kimpaantuisi?

Kun kaverit kertoo suolistuksesta, hirvenveosta/ paloina kantamisesta ym. niin sehän on se kaajon huipennus? Kukaan ei varmasti "vidduile" tuolloin kelleen, vaan juhlitaan porukalla kaatoa.

Meikä arvostaa niitä, jokka siinä kaavolla osaavat tehäkki jotakin. Ei se iästä ole niin kiinni, mutta ees jotaki tekevät, saavat kunnioitusta osakseen?

Se minkä olen huomannu, niin muutamille esim. klo. 4 herätys lauantaina ja sama sunnuntaina, on se mikä tökkää?

Pitkä passiaika ja huono keli, ei varmasti monia kiinnosta...

Sitten kun vaikeuksienkautta elukka on nurin, niin eipä niitä "huonoja aikoja"ees muista. Tämän olen nähny, varsin ekan hirvensä kaataneijen olemuksesta. Ja sehän on kunnia-asia, että kaataja suolistaa elukan...nooh olen joskus "vähän" avittanu Wink

Offtopikkia on, mutta kuitnkin tämmöselle hirvenpyytäjälle, syksy on parasta aikaa.
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iksu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tou 2008
Viestejä: 486

LähetäLähetetty: 02.07.2009 19:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

varmasti joku, esim sinä ent.ap siinä hommassa viihdyt, ja se on mielestäni hyvä. kanta on pakko pitää kurissa, ja on hyvä että hirviporukat sen hoitaa.

mutta asiassa on myös toinenpuoli, ja osaporukassa tuntuu olevan samaa mieltä munkin kanssa.

ja siitä nuoresta mahdollisesta hirvimiehestä, eli minusta.
sitä olisin kyllä ollut.

mutta vaikka kirjoitustyylistä luulee, että olen 16v, niin täytän syksyllä 33v.

tämä asia harmittaa minua paljon enemmän kun se, ettei minusta tule hirvenmetsästäjää. Very Happy

osa totta osa huumorilla, päättäkää itse Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 02.07.2009 20:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iksu: meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä...se mitä tehet sillä, on vain sinusta kiinni?... Joku varotteli n. 20v sitten kun 150 kg( niskassa toistoja ottaessa)halusin kyykätä vielä yhen, että tapakkosie ittes...mie otin vielä sen yhen Twisted Evil...ja vielä ainakin "raivolla" pari.

Elikkä: jos jotakin haluaa...niin sinne mennään vaikka "säärtäpitkin"...vanha mettästäjien totuus?
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.


Viimeinen muokkaaja, ent.ap pvm 03.07.2009 17:16, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
siru8
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tou 2004
Viestejä: 2903
Paikkakunta: merikarvia

LähetäLähetetty: 02.07.2009 21:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei nuo hirvijahdit nyt loppujenlopuks niin kamalia ole, pientä huumoria vaan viljellään.
Joka syksy sinne vaan mennään, vaikka mukamas suurinpiirtein kaikki jahtiin liittyvä on vastenmielistä.
Kyllä se huonokin jahtipäivä aina kotiolot voittaa!
Lähes koko kesä menee odotellessa syksyä ja jahtikautta, onneks viikonpäästä ollaan Virossa jahdissa.
Nimimerkki: Hirvimies vuodesta 96
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
iksu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tou 2008
Viestejä: 486

LähetäLähetetty: 02.07.2009 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

en minä mistään nokkiini ota mutta toi ei välttämättä sovi mulle, ainakaan tällä hetkellä. kun paimentaa kahta koiraa ja on muitakin harrastuksia. niin aika ei riitä. itekseen omakotitalossa, olen kahen koiran yh.

hirven metsästys on syksystä lähtien, joka vkl hommaa. parempi kun en sitoudu siihen kun en kuitenkaan kerkeäisi tarpeeksi mukana olla. ja yleensä sanomista tulisi. Very Happy

arvostan kyllä hommaa

ensin olin sakemannin yh ja sitten otin adobtioon 2kk vanhan labbiksen, lisätään vielä että erittäinhyvältä metsästyslinjaisten labbisten kasvattajalta, tämä mölli on maksanvärinen uros, ja voi hyvin.

siltävaralta että joku tunnistaa Cool


Viimeinen muokkaaja, iksu pvm 04.07.2009 15:21, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jyrkkä D
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2008
Viestejä: 6024

LähetäLähetetty: 03.07.2009 10:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iksu kirjoitti:
en minä mistään nokkiini ota mutta toi ei välttämättä sovi mulle, ainakaan tällä hetkellä. kun paimentaa kahta koiraa ja on muitakin harrastuksia. niin aika ei riitä. itekseen omakotitalossa, olen kahen koiran yh.

hirven metsästys on syksystä lähtien, joka vkl hommaa. parempi kun en sitoudu siihen kun en kuitenkaan kerkeäisi tarpeeksi mukana olla. ja yleensä sanomista tulisi. Very Happy

arvostan kyllä hommaa Wink

niin lisäyksenä, kyseessä ei ole se että akka lähti. tähän yh hommaan. kehotin itse sitä lähtemään ja koska koirani eivät ole maksukykyisiä joudun itse tämän maksamaan. Very Happy

ensin olin sakemannin yh ja sitten otin adobtioon 2kk vanhan labbiksen, lisätään vielä että erittäinhyvältä metsästyslinjaisten labbisten kasvattajalta, tämä mölli on maksanvärinen uros, ja voi hyvin.

siltävaralta että joku tunnistaa Cool


Naurattaako sinua aina joka lauseen jälkeen puhuessasikin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com