OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Koira-GPS?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 19.03.2009 23:29    Viestin aihe: Re: Vertailu Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
veetee kirjoitti:

Mekaaninen, liikkuva osa on pitempi aikaisessa käytössä mahdollinen riski.


Auton kampiakseli tai veneen potkuriakseli ovat molemmat mekaanisia osia, jotka pyörivät. Kampiakselin takana on öljy, joka vuotaa paljon helpommin kuin vesi, samoin veneen akselin takana on painevesi.

Voit miettiä, kuinka varma mekaaninen pyörivä akseli on vesitiiviyden suhteen. Tätä asiaa on turha arvailla ja mietiskellä kun on olemassa jo kokemus ratkaisujen toimivuudesta miljardien pyörivän akselin tiivistämiseen liittyvien laitteiden osalta.


Samalla tavalla on kokemusta erilaisista vesitiiviiden koteloiden kansiratkaisuista, joka edelleen vuosien käytön jälkeen pitävät veden siellä oikealla puolella. Laughing

Silti siinä kytkimessä on aina vikaantumisen vaara, vaikkei sinne vesi pääsiskään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vasamasa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 20 Hel 2008
Viestejä: 20

LähetäLähetetty: 19.03.2009 23:46    Viestin aihe: Re: Vertailu Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
veetee kirjoitti:
inkavuori kirjoitti:
[
Akkuasiassa, UP:n laite on avattava joka kerta kun sen laittaa päälle tai sammuttaa. Tuo on vesitiiveyden kannalta tosi huono asia.
Ennemmin tai myöhemmin vesi on sisässä akkukotelossa.


Päinvastoin. UP:ssa ei ole vikaantuvaa virtakytkintä. Akkukotelon kansi on KISS-tyyppiä (keep it stupid simpe). Ja koiralla, joka pyörittää itsensä kaikissa mahdollisissa p@skakasoissa, niin tuo UP:n panta on paree puhdistettava...


Virtakytkin kestää tuhansia pyörityksiä, joten vikaantumista ei tarvitse pelätä. G400:ssa se on erilainen kuin edellisissä, eli napsut on sisäpuolella puhtaassa tilassa. Yhdestäkään pannasta vesi ei ole mennyt virtakytkimen akselista sisälle.

Trackerin uusimmissa tuotteissa on luovuttu akkukannen avulla tapahtuvasta virrankytkennästä. Syy on yksinkertainen, todella isossa osassa latteista on vesijälkiä sisällä ja mennyt paristokannesta. Näitä 230 ja 138 tutkia tuolla paristokansisysteemillähän on tosi paljon maailmalla... Joten tuon tyyppinen akun sijoittaminen kuin se nyt on ei ole lainkaan sattuma...


Niinpä niin trakkereissa oli niissä vanhoissa haravatutkissa todella surkea se paristokotelo , kun se tiiviste oli surkea o-rengas. samoin toteutus oli sellainen että siinä ei saanut olla roskaa yhtään kannen ja rungon välissä.

No nyt ULTRAPOINTISSA,on kyllä avattava kansi mutta tiiveys on toistaluokkaa kuin traken haravissa eli kunnon tiivisteet, ja korotetut paristoosat, olen ollut todella tyytyväinen , ja tuosta ratkaisusta kyllä näkee että se toimii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teve
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Mar 2007
Viestejä: 140

LähetäLähetetty: 20.03.2009 09:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meidämpä Äiti tekee parempaa ruokaa, kuin teidän Äiti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 20.03.2009 09:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin kyllähän se näin menee,että mitä enemmän liikkuvia osia,samalla myös rikkoontumisen mahdollisuus lisääntyy.

Mytta kyllä minä enemmän olen huolissani trackerin ohjelman monimutkaisuudesta/raskaudesta, kuin UP vesitiiveydestä.

Vaikka patterikoteloon vesitippa pääsis, ei säre pantaa, korkeintaan patterit tyhjenee jos se täyteen menis, joka on hyvin epätodennäköistä.
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pehtooria
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Tam 2009
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 20.03.2009 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:


Mytta kyllä minä enemmän olen huolissani trackerin ohjelman monimutkaisuudesta/raskaudesta, kuin UP vesitiiveydestä.
[/b].


Ei tarvihe huolehtia Wink hyvin pyörii reilut 200€ puhelimessa eikä töki! Ja käyttö on helppoa ku mikä, pikanäppäien takana kaikki tarvittavat toiminnot. Kaverilla UP, ja lykkäsin sille Hunterin käteen. Tuumaili vain että jopa on huomattavasti selkeämpi käyttää. Ja onhan se heti eri laadukkaan oloinen Hunter versus UP ohjelmaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 20.03.2009 14:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pehtooria kirjoitti:
Harmahtava kirjoitti:


Mytta kyllä minä enemmän olen huolissani trackerin ohjelman monimutkaisuudesta/raskaudesta, kuin UP vesitiiveydestä.
[/b].


Ei tarvihe huolehtia Wink hyvin pyörii reilut 200€ puhelimessa eikä töki! Ja käyttö on helppoa ku mikä, pikanäppäien takana kaikki tarvittavat toiminnot. Kaverilla UP, ja lykkäsin sille Hunterin käteen. Tuumaili vain että jopa on huomattavasti selkeämpi käyttää. Ja onhan se heti eri laadukkaan oloinen Hunter versus UP ohjelmaan.


Niin se 6210 puhelin ei taida paljon yli 200€ olla.
Tuota en allekirjoita ,että olisi hunter selkeämpi käyttää.
Ensinnäkin ikonit ei kerro aloittelijalle yhtikäs mitään.
UP:ssä lukee suoraan suomenkielellä mitä mikin tarkoittaa ei ole valikkojen alavalikkon valikkoja, niinkuin Hunterissa on...
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pehtooria
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Tam 2009
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 20.03.2009 15:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Pehtooria kirjoitti:
Harmahtava kirjoitti:


Mytta kyllä minä enemmän olen huolissani trackerin ohjelman monimutkaisuudesta/raskaudesta, kuin UP vesitiiveydestä.
[/b].


Ei tarvihe huolehtia Wink hyvin pyörii reilut 200€ puhelimessa eikä töki! Ja käyttö on helppoa ku mikä, pikanäppäien takana kaikki tarvittavat toiminnot. Kaverilla UP, ja lykkäsin sille Hunterin käteen. Tuumaili vain että jopa on huomattavasti selkeämpi käyttää. Ja onhan se heti eri laadukkaan oloinen Hunter versus UP ohjelmaan.


Niin se 6210 puhelin ei taida paljon yli 200€ olla.
Tuota en allekirjoita ,että olisi hunter selkeämpi käyttää.
Ensinnäkin ikonit ei kerro aloittelijalle yhtikäs mitään.
UP:ssä lukee suoraan suomenkielellä mitä mikin tarkoittaa ei ole valikkojen alavalikkon valikkoja, niinkuin Hunterissa on...




6210 on Markantalossa näköjään 245€ ja varmasti pyörii hunter ja hyvin.

Jos ikonit ei kerro, niin onneksi alapuolella lukee mitä mikäkin tarkoittaa Laughing Monet toiminnot mitkä hunterissa on alavalikoissa jää muistiin, eikä niihin tarvitse sen jälkeen koskea.

Mutta nämä on makuasioita joista ei voi muuta kuin kiistellä Laughing Tärkeintä on, että meille on tarjolla laadukkaita tuotteita!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pehtooria
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Tam 2009
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 20.03.2009 15:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Pehtooria kirjoitti:
Harmahtava kirjoitti:


Mytta kyllä minä enemmän olen huolissani trackerin ohjelman monimutkaisuudesta/raskaudesta, kuin UP vesitiiveydestä.
[/b].


Ei tarvihe huolehtia Wink hyvin pyörii reilut 200€ puhelimessa eikä töki! Ja käyttö on helppoa ku mikä, pikanäppäien takana kaikki tarvittavat toiminnot. Kaverilla UP, ja lykkäsin sille Hunterin käteen. Tuumaili vain että jopa on huomattavasti selkeämpi käyttää. Ja onhan se heti eri laadukkaan oloinen Hunter versus UP ohjelmaan.


Niin se 6210 puhelin ei taida paljon yli 200€ olla.
Tuota en allekirjoita ,että olisi hunter selkeämpi käyttää.
Ensinnäkin ikonit ei kerro aloittelijalle yhtikäs mitään.
UP:ssä lukee suoraan suomenkielellä mitä mikin tarkoittaa ei ole valikkojen alavalikkon valikkoja, niinkuin Hunterissa on...


Sen verran vielä, ei ne tekstitkään kerro aloittelijalle sen enempää! Samalla tavalla käyttö on opeteltava UPssakin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 20.03.2009 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pehtooria kirjoitti:


Mutta nämä on makuasioita joista ei voi muuta kuin kiistellä Laughing Tärkeintä on, että meille on tarjolla laadukkaita tuotteita!


Just näin. Makuasioita, toiset tykkää äiteestä, toiset tyttärestä.
Minä kerroin vain, miksi aikoinaan päädyin UP:hen, enkä tarkoita, että muut olisivat millään muotoa huonoja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 20.03.2009 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No laitanpa kuvina
UP:n päävalikot





Toki mieltymys asiahan on tykkääkö ikoni valikoista
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
inkavuori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: PÖLJÄ

LähetäLähetetty: 20.03.2009 20:02    Viestin aihe: Valikot Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla oli sama My Wayssa teksti valikot ja vastustin itse näitä Ikonivalikoita ja nyt kun olen sinut niiden kanssa niin tekstivalikot tuntuvat vanhanaikaisilta. Ei varmaan mene kauaa, kun muutkin laittaa Ikonipohjaisiksi. Wink
_________________
Paam
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Harmahtava
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 942

LähetäLähetetty: 20.03.2009 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitappas inkavuori Hunterin valikoista kuvia,niin jokainen saa tehdä johtopäätöksensä ihan itse..
_________________
UPean oloinen android
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
inkavuori
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2008
Viestejä: 115
Paikkakunta: PÖLJÄ

LähetäLähetetty: 20.03.2009 21:18    Viestin aihe: Valikot Vastaa lainaamalla viestiä

Harmahtava kirjoitti:
Laitappas inkavuori Hunterin valikoista kuvia,niin jokainen saa tehdä johtopäätöksensä ihan itse..


Panhaan, panhaan jahka ehditään. Tutustuin taas tuohon Hunteriin, kun en ollut 2 viikkoon käyttänyt, että siellähän takana onkin osalla normaalivalikot Very Happy

Eli päävalikosta aloitetaan siitä voit mennä noihin alavalikoihin identitteetisyistä en näytä niitä. Esim. kohteet valikon alta saat vaikka paikantimet ja sieltä olen valinnut esim 2 koiraa. Toinen on tavallinen seuranta ja toinen live (laatikko) palaa vihreänä kun livetys päällä. Valikosta olen valinnut Pike koiran ja sinisen nuolen alta tulee esim Nauhoita /Aloita jäljen nauhoitus ja sitten voitkin katsoa jo koirasi kulkemaa reittiä Livenä kännysi näytöltä. Sekä majakin ja passipaikkoja näkyy sekä toinen koirakin. Rolling Eyes Ja kaikkiin noihin voit myös suunnistaa.
Nyt on muistettava 2 ohjelmaa vertaillessa että tämä ohjelma on niin monipuolinen verrattuna toisiin ohjelmistoihin esim. voit suunnistaa koiralle tai muille jahtimiehille, että tällainen pieni näyttö tässä voi vain sekoittaa ja aiheuttaa moniaita lisäkysymyksiä, joihin vastaan kyllä mielelläni Aina kun vain on viljammalti aikaa.
Ohjelmisto vaatii kyllä paneutumisen ja pienen innostuksen, että siitä saa kaiken irti. Käyttämällä ja kysymällä oppii Cool

Toivotaan, että kuvat antavat lisäinnoitusta ja nuoren pojan uteliaisuutta, kun hankitte laitteita Wink

Vielä löysin tuon 1 kuvan tuonne loppukevennykseksi Laughing


By inkavuori
_________________
Paam


Viimeinen muokkaaja, inkavuori pvm 20.03.2009 22:27, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
arzi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2005
Viestejä: 882

LähetäLähetetty: 20.03.2009 21:29    Viestin aihe: Re: Valikot Vastaa lainaamalla viestiä

inkavuori kirjoitti:
PS. Hunter sovellus/G400 vanhaa Myytä vastaan näkyisi olevan< 850e ja vanhasta 310 pannasta hyvitys 400 e

Ihme hinnoittelua. Mie oon yleensä ostanu rahalla, enkä vanhoilla romuilla. Laitappa samalla oikea, koko paketin hinta kun noita kauppaat Very Happy Vai eikö ilkiä Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
maalari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 856
Paikkakunta: kainuu

LähetäLähetetty: 20.03.2009 22:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuoltahan se tarjous löytyy
http://www.wextra.com/pdf/Tracker_tarjous.pdf
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 5 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com