OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

luolametsästys
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jersu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: seinäjoki

LähetäLähetetty: 27.12.2011 01:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Palkojani kirjoitti:
Ihan ei tullu mulle värisuoraa kun en saanut tuota mäyrää, mutta 2 Supea ja ton ison Ketun pääsin ampuun itse.


Tartteeko niitä laskea kuka ne saa jos reijästä saa.. Eiköhän se oo silloon "me saatiin" eikä "mä sain 6 ja muut sai pistoolilla rassin päähän yhen mitä mä en saanu".. Näin ainakin meillä.. Porukalla mennähän ja porukalla saadaan, vähä niin ku "kaverille kans"..
Reijillä hosumisella ja saaliin omimisella ei saada vaan ku koiran raatoja ku koira kurkkaa reijän suulta..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
jakrassel
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Maa 2010
Viestejä: 110

LähetäLähetetty: 27.12.2011 01:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös tuossa ollut "neisyys" menny vai kuinka luin, mutta asiaa puhuu Jersu kin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jersu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: seinäjoki

LähetäLähetetty: 27.12.2011 01:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jakrassel kirjoitti:
Eikös tuossa ollut "neisyys" menny vai kuinka luin, mutta asiaa puhuu Jersu kin


Tarinoiden mukaan se neitsyys reissu on ollu ensimmäänen ja viimeinen reissu, varsinki passi mieheltä... Ja on tarvinu kaivaa vain yksi monttu, ja sieltä ei oo otettu elukkaa ylähä...

Maltti on valttia...
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Alces
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 686
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 27.12.2011 11:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jersu kirjoitti:
Palkojani kirjoitti:
Ihan ei tullu mulle värisuoraa kun en saanut tuota mäyrää, mutta 2 Supea ja ton ison Ketun pääsin ampuun itse.


Tartteeko niitä laskea kuka ne saa jos reijästä saa.. Eiköhän se oo silloon "me saatiin" eikä "mä sain 6 ja muut sai pistoolilla rassin päähän yhen mitä mä en saanu".. Näin ainakin meillä.. Porukalla mennähän ja porukalla saadaan, vähä niin ku "kaverille kans"..
Reijillä hosumisella ja saaliin omimisella ei saada vaan ku koiran raatoja ku koira kurkkaa reijän suulta..

Mulla ei oo hajuakaan mitä "minä" oon ampunu tänä kautena vaan kaikki on laskettu "me" saldoon Smile Saalista on +80 pienpetoa ja suurimman osan itte lopettanu mutta porukalla pyydetään/saadaan. Ei oo mitään väliä kuka ampuu vaan pääasia että saadaan pois.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Palkojani



Liittynyt: 03 Maa 2011
Viestejä: 5
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 27.12.2011 12:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sama se on mullekkin, mutta pointtina oli että olin ensimmäistä kertaa touhussa mukana, kun tuli aloitettua tuo mettästys vasta. Monessa porukassa olen kuunnellut että vasta alkajille ei anneta oikeen ees mahdollisuutta, vaikka ulospäin muuta mainostavatkin? Samalla lailla olin kaivamassa kuin kuin kaverikin (oltiin alussa kahdestaan ja myöhempään kolmeen mieheen + koirat) Kylläkin koko ajan kyselin millai uskaltaa kaivaa etten osu koiraan, ja muita vastaavia juttuja. Luolaan ammutut ovat mielestänikin kaikkien, ampui kukavaan. Itse ampumani luikkivat suulin alta karkuun minkä pystyivä, mikä tekee pelin edes hiukan tasaväkisemmäksi, kun kyseessä on tällainen ensikertalainen kuin minä. Ja huomasin kyllä siinä kahta sivua vahtiessani että malttia on oltava, moni hätähousu olisi varmasti ampunut koiran. Joten iso kiitos kavereille että luottivat näin paljon. Ja antoivat edes mahdollisuuden.

Niin ja pääasiahan se on mullekkin, että kun saatiin Petoja pois suistosta niin moni lintu selviytyy paremmin jatkossa. ( On meilläkin linnut vähentyneet viimevuosina runsaassti)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Harge
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Mar 2004
Viestejä: 1380

LähetäLähetetty: 27.12.2011 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Turha kait tuosta on enempää jauhaa shaissea. Pedoilta ainokainen pois ja se on siinä, hyvä vaan että homma on innostanu. Jatka vaan Palkojani harrastusta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Huurreteeri-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hei 2011
Viestejä: 229

LähetäLähetetty: 07.01.2012 02:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yks luola tuli aukastua, ketään ei ollut kotona. !&%¤#"! haisi luola turkistarhalta, johtuuko vain siitä että sielä asutaan? Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jersu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: seinäjoki

LähetäLähetetty: 07.01.2012 12:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettu vain pyörähtäny tai kulkenu luolassa... Tänään ja eilen liian hienot kelit että kettu olis alla.. Pari päivää sitte tuli räntä p*skaa ja kettu silloon asunu sielä, ei se muuta vaadi..

Missä päin ilmajokea?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
siru8
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tou 2004
Viestejä: 2903
Paikkakunta: merikarvia

LähetäLähetetty: 07.01.2012 13:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Huurreteeri- kirjoitti:
Yks luola tuli aukastua, ketään ei ollut kotona. !&%¤#"! haisi luola turkistarhalta, johtuuko vain siitä että sielä asutaan? Surprised


Miksi tuli aukaistua Shocked
Eikös olis helpommin käynyt koiralla tarkistaa. Wink
Käyhän se tietysti noinkin. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-Huurreteeri-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hei 2011
Viestejä: 229

LähetäLähetetty: 07.01.2012 18:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei kellään ole luolakoiraa Laughing
Tänäänkin tuli käytyä toisilla luolilla, eikä sieläkään ketään vaikka jälkiä oli kolosta toiseen. Tietysti toi jos liian hienot kelit on. Ja tuomikylässä. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-Huurreteeri-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hei 2011
Viestejä: 229

LähetäLähetetty: 07.01.2012 18:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nytkin luvattu koko viikoksi pakkasta, pitäisikö olla nollassa ja huonompi keli että ne luoliin menisi vai kuinka? Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metsnugis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Tou 2004
Viestejä: 806
Paikkakunta: Merikarvia

LähetäLähetetty: 07.01.2012 18:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Huurreteeri- kirjoitti:
Ei kellään ole luolakoiraa Laughing
Tänäänkin tuli käytyä toisilla luolilla, eikä sieläkään ketään vaikka jälkiä oli kolosta toiseen. Tietysti toi jos liian hienot kelit on. Ja tuomikylässä. Razz

Itsekö ryömit koko luolan läpi ja totesit tyhjäksi Shocked

Joku talvi sitten Ilmajoelta oltiin täällä luolajahdissa kun oman seuran mailla niin paljon luolakoiria, ettei kaikille riitä pyydettävää Rolling Eyes

Supit on nytten melkein 100 prosentin varmuudella alla. Sen verran tota lunta sato ja pakkasetkin puskee päälle. Kettun löytää alta parhaiten märällä kelillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jersu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2006
Viestejä: 1519
Paikkakunta: seinäjoki

LähetäLähetetty: 07.01.2012 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitoon YV:tä tuos huurreteerelle... Koiriakin kyllä löytyy täältä...
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
-Huurreteeri-
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hei 2011
Viestejä: 229

LähetäLähetetty: 07.01.2012 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Metsnugis kirjoitti:
-Huurreteeri- kirjoitti:
Ei kellään ole luolakoiraa Laughing
Tänäänkin tuli käytyä toisilla luolilla, eikä sieläkään ketään vaikka jälkiä oli kolosta toiseen. Tietysti toi jos liian hienot kelit on. Ja tuomikylässä. Razz

Itsekö ryömit koko luolan läpi ja totesit tyhjäksi Shocked

Joku talvi sitten Ilmajoelta oltiin täällä luolajahdissa kun oman seuran mailla niin paljon luolakoiria, ettei kaikille riitä pyydettävää Rolling Eyes

Supit on nytten melkein 100 prosentin varmuudella alla. Sen verran tota lunta sato ja pakkasetkin puskee päälle. Kettun löytää alta parhaiten märällä kelillä.


En suinkaan. Lamppujen kanssa etsittiin ja mitään ei näkynyt. Voi ollakkin että supia oli alla mutta ei viitsitty kaikkia penkoa ja lapioida. Yksi kolo jonne meni muutamat jäljet niin katsottiin ja sieltä ei mitään löytynyt vaikka tarkasti katsottiin. Ja metsäkavereillani ei ole luolakoiria, en tarkoittanut ettei täälä luolakoiria olisi. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
siru8
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Tou 2004
Viestejä: 2903
Paikkakunta: merikarvia

LähetäLähetetty: 07.01.2012 19:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-Huurreteeri- kirjoitti:
Metsnugis kirjoitti:
-Huurreteeri- kirjoitti:
Ei kellään ole luolakoiraa Laughing
Tänäänkin tuli käytyä toisilla luolilla, eikä sieläkään ketään vaikka jälkiä oli kolosta toiseen. Tietysti toi jos liian hienot kelit on. Ja tuomikylässä. Razz

Itsekö ryömit koko luolan läpi ja totesit tyhjäksi Shocked

Joku talvi sitten Ilmajoelta oltiin täällä luolajahdissa kun oman seuran mailla niin paljon luolakoiria, ettei kaikille riitä pyydettävää Rolling Eyes

Supit on nytten melkein 100 prosentin varmuudella alla. Sen verran tota lunta sato ja pakkasetkin puskee päälle. Kettun löytää alta parhaiten märällä kelillä.


En suinkaan. Lamppujen kanssa etsittiin ja mitään ei näkynyt. Voi ollakkin että supia oli alla mutta ei viitsitty kaikkia penkoa ja lapioida. Yksi kolo jonne meni muutamat jäljet niin katsottiin ja sieltä ei mitään löytynyt vaikka tarkasti katsottiin. Ja metsäkavereillani ei ole luolakoiria, en tarkoittanut ettei täälä luolakoiria olisi. Wink


Ajattelin ensin että pilailet, mutta taidatkin olla ihan tosissas.
Ottakaa nyt ihmeessä joku luolakoira mukaan.
Pitäis löytyä lähiseudulta, edes jonkinlainen koiruus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 49, 50, 51  Seuraava
Sivu 31 Yht. 51

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com