OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahti jakt air-tex vaelluskengät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
762-39
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 1293

LähetäLähetetty: 01.10.2004 13:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"Miten tämä sinun kenkiesi vuotaminen liittyi minun viestiini? Toistaiseksi minun air-texini eivät ole vuotaneet."

Ei mitenkään - tuli vain mieleen.

En tiennyt että Sinun Airtexeissäsi on kalvo varren suuhun asti.
Sellaisissa kengissä joissa ei ole, jalat kastuvat jo märässä kanervikossa kävellessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16706

LähetäLähetetty: 01.10.2004 13:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kerro arto m, missä kohti viestissä mainitsin kengistä mitään. Olen vaan seuranut tätä keskusteua, ja on tullut mielikuva, että tuota liikettä ei saa arvostella, vaan ainoastaan kehua. Jos jollain on huonoja kokemuksia ko. liikkeestä/tuotteista, niin pitäisikö niistä vaieta. Niinkuin mainitsin, että jokainen voi tehdä omilla rahoillaan ihan mitä tahansa. Minä ostan muualta kuin Erätukusta, ja saattaa maksaa enemmän, mutta se on minun valintani. Ja jos sinä olet tyytyväinen kenkiin, niin ostos on ollut silloin loistava. Tutkapannan verran on kokemusta Erätukusta, jonka veljeni osti sieltä, ja jää viimeiseksi ostokseksi. Mutta, minä lähden nyt Ylä-savoon viikoksi metsästelemään, ja toivon kuivia kelejä kaikille, olipa jalassa tai päällä mitä tahansa.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 01.10.2004 14:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitokset

Lähetetty: 24.09.2004 18:37 Vieraalle.

Itsekin olen katsellut kalvokenkiä vähän sillä silmällä, josko jonkinmoiset hommaisi eräkäyttöön(kin). Ainakin oheinen informaatio oli itselleni arvokasta.

Lahtinen
Takaisin alkuun
Jatsari



Liittynyt: 01 Lok 2004
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 01.10.2004 14:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

762-39 kirjoitti:

...En tiennyt että Sinun Airtexeissäsi on kalvo varren suuhun asti.
Sellaisissa kengissä joissa ei ole, jalat kastuvat jo märässä kanervikossa kävellessä.


Vilkaskaapa näitä linkkejä:
http://www.gronell.com/gb/hunting_file/savana2.htm - Näyttääkö tutulta?
http://www.outdry.com/en/app/footwear.html - Tässä vähän faktaa kenkien materiaaleista.
Summa summarum: vaikkei kalvo varren suulle ulotukaan, ei pikku kanervikot kastepisaroineen pure. Tämä johtunee Outdry nahasta. Saman ovat todeksi osoittaneet kliiniset kokeet.

Edelleen erätukun virallista kannanottoa odotellen,
Jatsari
-Fuck the anonyms- Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 01.10.2004 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taisi älähtää se koira, johon kalikka kalahti. Nimittäin arto_ämmä. Kumma juttu, kun joku itseään helvetin älykkäänä pitävä menee hyväuskoisuudessaan mainosmiehen vipuun, niin hän alkaa syytellä niitä, jotka suhtautuvat kriittisesti tuollaiseen kyseenalaiseen markkinointiin. Samalla lailla retkuun heittiöön rakastunut nainen rupeaa vihoittelemaan, kun hänen ystävänsä koettavat varoitella tästä rentusta.

Vai eikö erätukun markkinoinnissa muka mikään mätä? Esimerkkinä juuri ne kalvokengät: Maksavat 179,00 euroa, "lisäetuna" saat kaupanpäälle kalvollisen fleese-takin, jonka arvo on 155,00 euroa, sarkalakin, arvo 25,00 euroa ja kun tilaat netin kautta, saat vielä 16,00 euron sukat "ylimääräisenä" lahjana. Krääsää siis yhteensä 199,00 eurolla. Maksaisitteko tuollaisesta takista, sarkalakista ja sukista 199 euroa? Erätukku on hinnoitellut krääsänsä kuten se sanoo muiden tekevän:

Erätukusta ilman välikäsiä - lähes puolet halvemmalla!
JahtiJakt AIR-TEX® -kalvokengän tasoiset jahtikengät maksavat kaupoissa yli 300 €. Niin maksaisivat myös nämä JahtiJakt AIR-TEX® -kalvokengät, jos ne olisi annettu myyntiin kauppoihin, koska kaupoissa tuotteiden hinnoissa on noin puolet pakollisia tukku-, edustaja-, päällikkö-, vuokra- ja myyjäkuluja. Nämä välikädet eivät lisää tuotteen laatua ja ominaisuuksia yhtään, vain hintaa. älä maksa välikäsille, tilaa suoraan Metsästäjän Erätukusta!"


Eli, jos kilpaileva kenkä maksaa kaupassa 340,00 euroa, on airtexin hinta siita 52,6 %. http://www.eratukku.fi/jj_kenka/ostopaikka/puoleenhintaan.html
Samalla periaatteella hinnoitellu lisäkrääsän hinnan pitäisi olla noin 104 euroa, vaan siinäkin tuntuu olevan liikaa. Menkää halpishalleihin katsomaan, mitä tuollainen krääsä oikeasti maksaa.

Entäpä sitten air-tex puvun mainonta? Vieläkin hurjempaa! Puku ja "juhlaetupaketti" 209,90. Tai annetaan erätukun taas itse kertoa:

Säästä nyt 600 €!!

Tämä JahtiJakt AIR-TEX -puvun ja JuhlaEtupaketin muodostama asukokonaisuus maksaisi kaupassa yli 840 € !!! (puvun arvo 500 € + etupaketin arvo 340 €). Nyt juhlan kunniaksi nopeimmat tilaajat saavat tämän täydellisen asukokonaisuuden vain 209,90 eurolla! Etusi on valtava 600 €. Vain Erätukku pystyy tähän; valtavat määrät ja toimitus suoraan tehtaalta ilman välikäsiä. Mutta tätä Juhlaetua riittää vain nopeimmille. TOIMI HETI!


Aikalailla "korkeaa" matematiikkaa. Sen verran korkeaa, että kuluttajaviranomaisiakin kuulemma kiinnostaa.

arto_ämmän on siis aivan turha väittää, että olisin arvostellut erätukun tuotteita. Vain markkinointi on ollut hampaissani. Ja jos olet foorumia lueskellut, niin muistat varmaan Nokian saappaitakin arvostellun. Olin myös silloin äänessä. Etkä todellakaan tiedä mitään kenkäkokeiluistani. Mutta minä tiedän puheittesi perusteella, että sinä et ole oikeassa metsässä käynytkään kenkinesi.
Ja varmasti erätukussa on tiedetty tästä vedenpitävyydestä. Onhan kenkä valmistettu heidän toimeksiannostaan ja mukamas testattu jopa metsästäjillä. Luulisi tuollaisen huonon ominaisuuden tulleen esille jo silloin.

Onhan erätukulla ansionsakin: Se on markkinoille tuomillaan tuotteilla saanut aikaan melkoisen alennusmyynnin metsästysasuja myyvissä liikkeissä. Vaan mintähän air-texit maksaisivat ilman noita kylkiäisiä?
_________________
I'm back!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipflop ja rahat katosi
Vieras





LähetäLähetetty: 01.10.2004 15:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten tästä enää kukaan jaksaa vääntää rautalankaa, onhan tuo aivan selvää että kyseessä on vanha tuttu tyhmiltä rahat pois ja vieläpä laillisesti ja härskillä tavalla näennäisesti sopivan organisaation nimissä. Vastaus lyhyt ja ytimekäs jos krääsää ei olisi joutuisi rytkyjen toimittaja maksamaan ongelmajätemaksua.
Takaisin alkuun
Kuvista kuviteltuna
Vieras





LähetäLähetetty: 01.10.2004 15:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ennen pidin kumipesäsaappaita nahkavarsineen vähemmän hiostavina kuin kokokumiset saappaat. Jostakin syystä ne jäivät myynnistä pois. Varsinaisena hikikinttuna olisivat nuo osakalvokengät kokeilemisen arvoiset. Tuskin vuotavat kauheasti jos ojaan mulahtaa, eikä jää sinne oleksimaan.
Takaisin alkuun
530pso
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Elo 2004
Viestejä: 12

LähetäLähetetty: 01.10.2004 15:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jatsari on kyllä Erätukun omia poikia, epäilen mainospäälliköksi. On niin sama tyyli noissa jutuissa että ei voi erehtyä. Samaa osoittavat myös lukuisissa yliopistoissa tehdyt vaativat kliiniset kokeet yhteistyössä maailman parhaiden metsästäjien kanssa. Laughing Laughing Laughing
_________________
Elä vielä laakase, naatitaan!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
arto_m
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 64
Paikkakunta: Imatra

LähetäLähetetty: 01.10.2004 16:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

762-39 kirjoitti:
En tiennyt että Sinun Airtexeissäsi on kalvo varren suuhun asti.


No kun ei ole

Lainaus:
Sellaisissa kengissä joissa ei ole, jalat kastuvat jo märässä kanervikossa kävellessä.


No kun ei kastu. Miten sinä et ymmärrä tällaista asiaa? Tässä ketjussa on moneen kertaan todettu, ettei airtex-kengissä kalvo ulotu varren yläosaan saakka. Sen totesin itsekin. Siitä huolimatta märässä kanervikossa kävely ei ole kastellut minun sukkiani. Minulla on housujen lahkeet kenkien varsien päällä, joten korkeammasta kasvillisuudesta tuleva kosteus valuu lahkeita pitkin kenkien alaosaan ja siitä edelleen maahan. Ehkä se vesi tulisi sisään, jos lahkeeni eivät yltäisi kenkien päälle, en tiedä. Tapanani vain ei ole kävellä shortseissa metsällä. Tässä on varmaan jo tullut sinullekin ilmi se, että minä tiedän, etteivät airtex-kenkäni ole vedenpitäviä varren yläosaan saakka. Tästä huolimatta olen kenkiin tyytyväinen, koska edes märässä kanervikossa kävely ei ole kastellut minun sukkiani. Kenkien ulkopinta on nahkaa, jonka olen rasvannut. Ehkä sekin auttaa asiaan. Kyllähän hyvällä nahkakengällä pysyy jonkin aikaa kuivana ilman kalvojakin.

Repesorsa kirjoitti:
[...]arto_ämmä[...]


Etköhän sinä, Repe, anna tuossa ihan riittävästi tietoa omasta ajattelu- ja keskustelukyvystäsi. Et kerro profiilissasi tietoja itsestäsi, mutta ainakin annat kuvan, että olet keskenkasvuinen kakara, joka ei osaa kuin räyhätä ja aukoa päätä. Oletko varma, että haluat sellaisen kuvan itsestäsi antaa? En minäkään pidä Erätukun mainostamisesta, mutta osaan sentään erottaa toisistaan firman mainokset ja tuotteet. Sekä airtex-puku että -kengät ovat minun käyttööni erittäin sopivia. Mainokset ovat perseestä, mutteivät sentään sumenna minun ajattelukykyäni. Totuushan on se, että jos nykyaikana jättää ostamatta kaiken, jota mainostetaan päin persettä, jäisi moni päivittäistavara ostamatta ihan vauvan vaipoista lähtien.

On ihmeellistä, että te niin taivastelette sitä, miten minä (ja muut kengät ostaneet) olen mennyt vipuun. Mainoksessa luvattiin enemmän kuin tuote on. Ei ole Erätukku ainoa, joka on tehnyt saman tempun - tämä tosin ei sinänsä ole mikään puolustus. Soitin liikkeeseen, josta sanottiin, miten asia on. Sanottiin, että lähetä kengät takaisin, jos ei miellytä (ei tosin noilla sanoilla Wink ) Minä mietin asiaa, ja totesin että jopa näin vaillinaisenakin nämä kengät ovat minulle erinomaiset, joten päätin pitää ne. Jos vesi olisi tullut sisään käytännön metsästyksessä, olisin palauttanut kengät. On siis minun oma valintani, että käytän kenkiä senkin jälkeen, kun selvitin vian olemassa olon. Onko teille jotenkin vaikea ymmärtää sitä, että airtex-kengät ovat mielestäni näin hyvät? Tiedätkö esimerkiksi sinä, Repe, minua paremmin sen, mitkä kengät minulle sopivat ja mitkä eivät?

Tiedätkö myöskään sitä, että jos ilman todisteita väität Erätukun syyllistyneen rikokseen, sinua itseäsi voidaan syyttää? Luulen tosin, että tässä tilanteessa Erätukku ei nostaisi syytettä ketään vastaan, muttei sinun syyttelysi (ilman todisteita) ole yhtään sen moraalisempaa kuin Erätukun toimintakaan.

Ihme homma, että yhden firman mainosten takia täytyy keuhkota ja meuhkata tuolla tavalla. Kannattaisiko sinun, Repe, hiukan vetää henkeä ennen seuraavaa viestiäsi? Mitä ihmettä se sinuun noin sattuu, vaikka jotkut joutuvatkin mielestäsi huijatuksi? Etkö ole kuullut sanontaa: "on moraalisesti väärin antaa tyhmien pitää rahansa"?

Mukana tullut krääsä on todellakin laadukkaampaa kuin halpahallien kympin takit. En väitä, että Erätukun fleecet olisivat parasta mahdollista laatua, mutta joka tapauksessa ne hakkaavat nuo halpahallien halvimmat puvut. Tässäkin tapauksessa taisi Repe väittää jotain, josta ei ole mitään kokemusta. Kenkien mukana tullut fleece on minulla päivittäisessä käytössä ja puvun mukana tullut takki päällä silloin, kun puvun oma takki on liian kuuma. Eikä ole tarvinnut noiden toimivuudesta tai kestävyydestä valittaa.

Puutunpa lopuksi vielä yhteen asiaan:

Lainaus:
Samalla periaatteella hinnoitellu lisäkrääsän hinnan pitäisi olla noin 104 euroa, vaan siinäkin tuntuu olevan liikaa. Menkää halpishalleihin katsomaan, mitä tuollainen krääsä oikeasti maksaa.
[...]
arto_ämmän on siis aivan turha väittää, että olisin arvostellut erätukun tuotteita.


Jaa'a, en tiedä, mitä sinä tuolla ensimmäisellä kappaleella ymmärrät, mutta minusta tuo on aika selvää arvostelua - tuotteesta nimenomaan.

9.3x622 kirjoitti:
Kerro arto m, missä kohti viestissä mainitsin kengistä mitään.


Anteeksi vaan, muistelin väärin. En tarkistanut vanhoja viestejä, vaikka se olisi pitänyt tehdä. Siinä mielessä olet oikeassa, että liikettä pitää saada haukkua, jos tarvetta on. Ja kyllähän ne Erätukun mainokset ovat aika perseestä ja hehkuttavia. Täytyisi kuitenkin muistaa, ettemme ole Amerikassa, eli kuluttajallakin on järjenkäyttövastuu. Minun lisäksi hieman ottaa pannuun arvostelu tyyliin: "haista !&%¤# erätukku on !&%¤# ja sinä olet tyhmä ja !&%¤#". (Ei koske sinua tämä viimeinen virke Cool )

Kirjoitetaan vielä lopuksi, että jos nyt olisin vasta ostamassa kenkiä, en tilaisi Erätukusta tämän ketjun lukemisen jälkeen. Haluaisin kengän, jossa kalvo ulottuu ylös asti. Koska nyt olen todennut, millaiset kengät ovat ja sen, etten tarvitse ylös ulottuvaa kalvoa, pidän kengät. Teen näin siitäkin huolimatta, että joidenkin mielestä en ole koskaan metsässä käynyt ja joku saattaa pitää minua muutenkin tyhmänä - naismaisuudesta puhumattakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 01.10.2004 17:12    Viestin aihe: Paksua Vastaa lainaamalla viestiä

Repesorsa kirjoitti:

Krääsää siis yhteensä 199,00 eurolla. Maksaisitteko tuollaisesta takista, sarkalakista ja sukista 199 euroa? Erätukku on hinnoitellut krääsänsä kuten se sanoo muiden tekevän:


Vaimolleni tuli kyseinen takki puvun hankinnan yhteydessä ja olen sitä pitänyt. Se on erittäin miellyttävä päällä ja on näissä vähäisissä syyssateissa pitänyt kyllä veden ulkopuolella ja silti en ole havainnut ongelmia hengittävyydessä ainakaan minun käytölläni. Siksi puheesi "Krääsästä" ovat mielestäni loukkaavia. Tosi paksua tekstiä. En osaa sanoa noiden "oikeaa" arvoa, mutta ainakin minun kohdallani kyse on siis ehdottomasti kunnon tavarasta. Itselläni on se kääntötakki ja pidän sitä näin alkusyksyn hirvijahdeissa parempana kuin Jahti Jakt pukua. Eli ei siinäkään valittamista.

Kyseisen firman mainostaminen on aika räväkkää. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä etteikö myös lisätavarat olisi aivan käypäsiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jatsari



Liittynyt: 01 Lok 2004
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 01.10.2004 17:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

530pso kirjoitti:
Jatsari on kyllä Erätukun omia poikia, epäilen mainospäälliköksi. On niin sama tyyli noissa jutuissa että ei voi erehtyä. Samaa osoittavat myös lukuisissa yliopistoissa tehdyt vaativat kliiniset kokeet yhteistyössä maailman parhaiden metsästäjien kanssa. Laughing Laughing Laughing


Arvon "530pso", taidat tietää kliinisistä kokeista yhtä paljon kuin minä erätukun mainosmyynneistä- eli kohtuullisen vähän. Saanen selventää hiukan termistöä- kliininen koe tarkoittaa valmisteen/tuotteen tarkoituksenmukaista käyttöä kontrolloiduisti luonnollisissa olosuhteissa, tässä tapauksessa lähinnä jänkhällä peippailua ja sukkien kastumisen tarkkailua. Sen sijaan jos erätukku mainostaa VTT:n ja Tampereen YO:n laboratoriokokeiden tuloksia ei niillä ole juurikaan tekemistä kliinisyyden kanssa. Toisekseen käytin termiä "kliininen" lähinnä elävöittääkseni tekstiä, sanahan viittaa lähinnä lääketieteeseen.
Koska satuit puuttumaan kirjoitustyyliini, saanen vastavuoroisesti ihmetellä nickisi merkitystä. "530pso" ja kuopio, hmmm.. tyylisi, nikkisi ja paikkakuntasi perusteella olet paikallisen lennoston eläkkeellä oleva sotilasmestari. Hajusta ei voi erehtyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 01.10.2004 18:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

arto kun viittasi Ameriikkaan niin siellä kyseinen firma makselisi jo huimia korvauksia joukkokanteen nostaneille metsästäjille joita on pettänyt virheellisellä mainonnallaan.
Ja kun kerran on todistettu ja firma itsekin asian myöntää niin mitä arto tarkoitaa tällä

"Tiedätkö myöskään sitä, että jos ilman todisteita väität Erätukun syyllistyneen rikokseen, sinua itseäsi voidaan syyttää? Luulen tosin, että tässä tilanteessa Erätukku ei nostaisi syytettä ketään vastaan, muttei sinun syyttelysi (ilman todisteita) ole yhtään sen moraalisempaa kuin Erätukun toimintakaan.
"

Joku sanoi että kulemma internetissä oleva mainos on korjattu...
"ainakin kun arton linkin kun tänään avasin niin edelleen varsi oli ylös asti vedenpitävä"

Ite olen erätukusta tilannut puvun , tavallisen koiratutkan , pointerin ja asekaapi ja niinhin olen tyytyväinen.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: 01.10.2004 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kannattaa painaa reload/refresh niin alkaa sivut päivittymään.
Takaisin alkuun
762-39
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 1293

LähetäLähetetty: 01.10.2004 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

arto m kirjoitti:

"Miten sinä et ymmärrä tällaista asiaa?...Tapanani vain ei ole kävellä shortseissa metsällä...Kyllähän hyvällä nahkakengällä pysyy jonkin aikaa kuivana ilman kalvojakin. "

Asia selevä, ja mielipiteesi ymmärretty.
Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 01.10.2004 21:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaahas, vai rikollinen minä sitten olenkin.

Anonymous kirjoitti:
No ostin noi kyseiset kalvokengät. Kävelin järveen niin että vesi oli tossa jalkapöydän yläpuolella. Vesi tuli läpi n 5minuutissa. Lähetin kengät takaisin. Parin päivän päästä tuli soitto ja sanottiin että kalvo ulottuu vain sentin jalkapöydä yläpuolelle ja lopun vartta ei Air-Tex kalvoa ole. Suora lainaus mainoksesta sanoo "Kengässä on korkea varsi ja sen vedenpitävyys ulottuu aivan varren ylälaitaan asti. Ja koska vesi ei pääse tunkeutumaan pintanahan ja kalvon väliin, kenkä säilyttää keveytensä." No tietenkin kysyin asiasta. Vastaus oli että mainokseen on tullut virhe ja mitäs et kysyny että pitääkö mainos paikkaansa ennenkuin ostit kengät. Kengät tuli takaisin ja rahaa ei takaisin anneta.

Taitaa olla melkonen huijari pulju toi koko Metsästäjän Erätukku


Siinä oli erätukun ensimmäinen kommentti asiakkaan kyselyyn. Eli se siitä rikollisuudestani. Sitäpaitsi olen vain sanonut erätukun mainontaa valheelliseksi, mitä se on ollutkin.
Toiseksi kyllä m-kirjain voidaa kirjoittaa ämmä. pieni m on pikkuämmä ja ISO M on ISOÄMMÄ. Elikkä ämmä ja ÄMMÄ. Samaten s voidaan kirjoitta ässä sama ISONA on ÄSSÄ.
Ja keskustelutaidosta minulle on turha tulla huomauttelemaan. Varsinkin sellaisten, joilla sitä ei ole itsellään.
_________________
I'm back!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Seuraava
Sivu 4 Yht. 19

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com