OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Suomi kohti poliisivaltiota?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 18.09.2010 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kävitkös Sasu lukemassa tuon eeron laittaman linkin!?? Wink
Sieltä löytyis vähän lisää pohjaa sun ajamaasi agendaan. Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sasu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2006
Viestejä: 3487

LähetäLähetetty: 18.09.2010 15:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kävin lukemassa, ja kommentoinkin Söyringin blogikirjoitusta, siellä on joku Fieldsin hengenheimolainen nimimerkillä E.K.

http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/43990-aselakimuutos-tuo-turvattomuutta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 18.09.2010 15:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos linkistä, varsinki keskusteluosuus oli mielenkiintoista luettavaa pikaselauksen perusteella! Wink

Täytyy lukea ihan ajan kanssa, kunhan kiiruiltaan ehtii! Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asiakommentit tässä keskustelussa loppuivat jo silloin kun referenssinä alettiin esittää lasten lelukokemuksia. Sasumaiset kommentit "olen oikeassa koska olen oikeassa" ovat samaa sarjaa. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harjula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2225
Paikkakunta: NATO Suomi

LähetäLähetetty: 18.09.2010 17:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
Asiakommentit tässä keskustelussa loppuivat jo silloin kun referenssinä alettiin esittää lasten lelukokemuksia. Sasumaiset kommentit "olen oikeassa koska olen oikeassa" ovat samaa sarjaa. Laughing

Jo pitemmän aikaa olen saanut täsmälleen saman kuvan nimimerkki "Fields"in kirjoituksista.
Muutenkin kirjoituksista paistaa läpi poliitikkomainen suhtautuminen, vaikka tekstiä tulee, niin kysymyksiin ei oikeasti vastata mitään. Laughing
_________________
Halloo. Sanohan onko siellä petterbughissa kylymä?
Tuhotaan muskovia. NYT!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 17:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harjula kirjoitti:
Fields kirjoitti:
Asiakommentit tässä keskustelussa loppuivat jo silloin kun referenssinä alettiin esittää lasten lelukokemuksia. Sasumaiset kommentit "olen oikeassa koska olen oikeassa" ovat samaa sarjaa. Laughing

Jo pitemmän aikaa olen saanut täsmälleen saman kuvan nimimerkki "Fields"in kirjoituksista.
Muutenkin kirjoituksista paistaa läpi poliitikkomainen suhtautuminen, vaikka tekstiä tulee, niin kysymyksiin ei oikeasti vastata mitään. Laughing


Totta. Väitteitä esitetään, mutta kysyttäessä en saa vastauksia. Sinultakaan....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harjula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2225
Paikkakunta: NATO Suomi

LähetäLähetetty: 18.09.2010 17:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
Harjula kirjoitti:
Fields kirjoitti:
Asiakommentit tässä keskustelussa loppuivat jo silloin kun referenssinä alettiin esittää lasten lelukokemuksia. Sasumaiset kommentit "olen oikeassa koska olen oikeassa" ovat samaa sarjaa. Laughing

Jo pitemmän aikaa olen saanut täsmälleen saman kuvan nimimerkki "Fields"in kirjoituksista.
Muutenkin kirjoituksista paistaa läpi poliitikkomainen suhtautuminen, vaikka tekstiä tulee, niin kysymyksiin ei oikeasti vastata mitään. Laughing


Totta. Väitteitä esitetään, mutta kysyttäessä en saa vastauksia. Sinultakaan....

Olen vastannut kysyttäessä, mutta koska en ole virkamies ammatiltani, en ehdi päivystämään netissä 24/7. Minulla kun on ihan oikeitakin töitä tehtävänäni ja vapaalla on mukavaa myös harrastaa, esimerkiksi metsästystä ja ammuntaa jolle tämä palsta on omistettu.
Vaikka onhan toki hienoa että joku vaivautuu kertomaan meille hallintoalamaisille, miten asioista pitää ajatella. Twisted Evil
_________________
Halloo. Sanohan onko siellä petterbughissa kylymä?
Tuhotaan muskovia. NYT!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 17:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tietääkseni minäkään en ole jättänyt vastaamatta mihinkään asiallisiin kysymyksiin, eikä minulla ole, asiattomista puhumattakaan, mitään velvollisuuttakaan. Sillehän en mitään voi, jos vastaus ei miellytä tai sitä ei ymmärretä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Harjula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2225
Paikkakunta: NATO Suomi

LähetäLähetetty: 18.09.2010 17:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
Tietääkseni minäkään en ole jättänyt vastaamatta mihinkään asiallisiin kysymyksiin, eikä minulla ole, asiattomista puhumattakaan, mitään velvollisuuttakaan. Sillehän en mitään voi, jos vastaus ei miellytä tai sitä ei ymmärretä.

Kun mielipiteesi näyttävät olevan aina se ainoa oikea vaihtoehto, joten sopiiko kysyä kuka on juuri sinusta jumalasta seuraavan (ylöspäin) nimittänyt?
Tai antaa olla, koska et kuitenkaan linjastasi luovu, niin turhaa on kanssasi asiasta keskustella enempää, minä kuitenkin omaan muutakin elämää kuin netissä päivystämisen...
_________________
Halloo. Sanohan onko siellä petterbughissa kylymä?
Tuhotaan muskovia. NYT!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No miksi ihmeessä sitten äskeisen(-kin) tyhjänpäiväisyytesi avauduit?

Mutta varsinaiseen asiaan. Teräaselaki ei ole estänyt meitä "normaaleita" ihmisiä kanniskelemasta työkalujamme, mutta joillekin tuottaa surua se, ettei vaimon koulutussession jälkeen stiletin kantaminen ole laillista Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hq
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 3688

LähetäLähetetty: 18.09.2010 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
meitä "normaaleita" ihmisiä kanniskelemasta työkalujamme, mutta joillekin tuottaa surua se, ettei vaimon koulutussession jälkeen stiletin kantaminen ole laillista Twisted Evil


Näyttääpä niiden työkalujen kanniskelu isolta jutulta, jos vaikka tulisi akuutti tarve 'kouluttaa' vaimoa reissun päällä? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 19:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hq kirjoitti:
Fields kirjoitti:
meitä "normaaleita" ihmisiä kanniskelemasta työkalujamme, mutta joillekin tuottaa surua se, ettei vaimon koulutussession jälkeen stiletin kantaminen ole laillista Twisted Evil


Näyttääpä niiden työkalujen kanniskelu isolta jutulta, jos vaikka tulisi akuutti tarve 'kouluttaa' vaimoa reissun päällä? Rolling Eyes


iso juttuhan tämä "ongelma" näkyy olevan joillekin Ikuista lapsuutta eläville Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 18.09.2010 19:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eipäs näytä Fieldsiltä löytyvän kommenttia todellisiin tutkimustuloksiin joita on nyt parin kappalein esitetty jopa lähteet mainiten!!?? Twisted Evil

Vei sen verran varmaan pohjaa pois hänen järjestelmään uskovalta mielipiteiltään, että saapi päätään raapia pitempäänkin ennenkuin osaa vastata. Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hq
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 3688

LähetäLähetetty: 18.09.2010 19:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
iso juttuhan tämä "ongelma" näkyy olevan joillekin Ikuista lapsuutta eläville Shocked


Toivottavasti en koskaan kasva niin 'Aikuiseksi' että tarvitsee elvistellä vaimon koulutuksella kättäpidempien kanniskelusta puhuttaessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 18.09.2010 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
Eipäs näytä Fieldsiltä löytyvän kommenttia todellisiin tutkimustuloksiin joita on nyt parin kappalein esitetty jopa lähteet mainiten!!?? Twisted Evil

Vei sen verran varmaan pohjaa pois hänen järjestelmään uskovalta mielipiteiltään, että saapi päätään raapia pitempäänkin ennenkuin osaa vastata. Laughing


a) tutkimustulokset kiistatta osoittavat henkirikosten vähentyneen
b) järjestelmään uskominen?????
c).... Ei lisää uskoani lukutaitoon Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Seuraava
Sivu 22 Yht. 28

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com