OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Beaglelle GPS
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
KORO
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2011
Viestejä: 333

LähetäLähetetty: 02.05.2012 13:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ketun perään kun säntää ja kity maasturilla ei pääse perään kun lunta tullu yön aikana 20cm.nii kyllä rupiaa garmin miehellä savu nousta karvalakin alta.
_________________
Tulisi kesä ja kärpäsiä, köyhillekin ystäviä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rikumansikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 12 Lok 2009
Viestejä: 176
Paikkakunta: hämeenkyrö

LähetäLähetetty: 03.05.2012 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eipä ole savu kertaakaan noussut.. 6km riittää tällä uudella ja autoantennilla on mukava katsella ja istua autossa Cool
_________________
My life, my destiny
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iso Koo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2007
Viestejä: 501
Paikkakunta: eteläinen-savo

LähetäLähetetty: 07.05.2012 21:07    Viestin aihe: Re: Mielipide Vastaa lainaamalla viestiä

mettämies0 kirjoitti:
Minulla on beaglen kaulassa ollut 2008 vuodesta asti kaksi akkuinen UP ja muusta ei ole omia kokemuksia. Kuullut olen kaikenlaista.


Kahdella akulla oleva mylly piisaa hyvillä akuilla kaksi päivää minun käytölläni, paikannan 60 s välein.


Laite on kaiketi yön kiinni, joten kauanko kestää yhtämittaista käyttöä ?

Paljonko kahden ja neljän akun malleilla on painoeroa, onko ero niin oleellinen, että haittaa mäyräkoiraa.
Itsellä suunnitteilla UP:n panta kahdella akulla, mutta akkujen kesto mietityttää reippaassa pakkasessa, kun samaa pantaa tulisi käytettyä myös muilla koirilla ja akkujen pitäisi riittää aamusta iltaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mettämies0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hel 2008
Viestejä: 147

LähetäLähetetty: 17.05.2012 23:46    Viestin aihe: Jep Vastaa lainaamalla viestiä

On ollut yön kiinni. Mutta kun akut ovat kunnossa niin ei ole pimeästäpimeään ollut mitään ongelmaa kovillakaan pakkasilla ja se kaksi päivää on ihan ok kun yön on pois päältä.

Painoerosta ja neliakkuisen soveltuvuudesta mäyräkoiralle en osaa sanoa. Itselläni on tuo piikle ja siihen tulokseen tulin että tuon kaksiakkuisen otin. Eikä harmita yhtään...

Se on totta että tuo kaksi akkuinen versio välillä on koiran kaulassa miten sattuu, mutta minulla se ei ole haitannut käyttöä mitenkään. Yhtään antennia ei ole mennyt rikki, eikä yhteyden kanssa ole ollut ongelmia. Yleensä panta on koiralla reissun jälkeen siten että akut toisella puolella kaulaa ja lähetin antenneineen toisella puolella. Tarkoitus kai olisi että akut olisivat alla ja antenniosa päällä... Ei kuitenkaan minulla ole ollut mitään vaikutusta mihinkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Janme
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 756
Paikkakunta: \o/

LähetäLähetetty: 18.05.2012 08:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jyrkkä D kirjoitti:
Jos ja kun vaihtoehtoina on Garmin, UP ja Tracker niin miten niissä menee kulupuoli? Hankintahinta vs. vuosimaksut vs. karttamaksut vs. päivitykset vs. puhelin- ja nettimaksut jne? Samalla tasolla?


Älä laita Garminia, oman ja kavereitten kokemuksen perusteella kantama on ihan hanurista. Ultrapoint omasta mielestä parempi ku träkkeri, varsinki softan keveyden ja vaihettavien pattereitten ansiosta. Myös 'kuuluvuus' tuntuis olevan parempi, ei tosin mitään tieteellistä tilastointia asiasta.

Ja omistan siis Garminin ja tuntuu olevan täällä aika harvinaista, että joku kriittisesti arvioi omia ostoksiaan. Seisojalle oiva peli, mutta dreeverinki kanssa on ihan fiftisiksti, että saako paikkatiedot vaiko eikö.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jyrkkä D
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2008
Viestejä: 6021

LähetäLähetetty: 18.05.2012 12:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Janme kirjoitti:
Jyrkkä D kirjoitti:
Jos ja kun vaihtoehtoina on Garmin, UP ja Tracker niin miten niissä menee kulupuoli? Hankintahinta vs. vuosimaksut vs. karttamaksut vs. päivitykset vs. puhelin- ja nettimaksut jne? Samalla tasolla?


Älä laita Garminia, oman ja kavereitten kokemuksen perusteella kantama on ihan hanurista. Ultrapoint omasta mielestä parempi ku träkkeri, varsinki softan keveyden ja vaihettavien pattereitten ansiosta. Myös 'kuuluvuus' tuntuis olevan parempi, ei tosin mitään tieteellistä tilastointia asiasta.

Ja omistan siis Garminin ja tuntuu olevan täällä aika harvinaista, että joku kriittisesti arvioi omia ostoksiaan. Seisojalle oiva peli, mutta dreeverinki kanssa on ihan fiftisiksti, että saako paikkatiedot vaiko eikö.


Kiitoksia, kyllä mä olen ollut jo jonkin aikaa poissulkemassa Garminia. Onko muuten erämessuilla normaalisti elämää suurempia tarjouksia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iso Koo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Tam 2007
Viestejä: 501
Paikkakunta: eteläinen-savo

LähetäLähetetty: 18.05.2012 20:11    Viestin aihe: Re: Jep Vastaa lainaamalla viestiä

mettämies0 kirjoitti:
On ollut yön kiinni. Mutta kun akut ovat kunnossa niin ei ole pimeästäpimeään ollut mitään ongelmaa kovillakaan pakkasilla ja se kaksi päivää on ihan ok kun yön on pois päältä.

Painoerosta ja neliakkuisen soveltuvuudesta mäyräkoiralle en osaa sanoa. Itselläni on tuo piikle ja siihen tulokseen tulin että tuon kaksiakkuisen otin. Eikä harmita yhtään...

Se on totta että tuo kaksi akkuinen versio välillä on koiran kaulassa miten sattuu, mutta minulla se ei ole haitannut käyttöä mitenkään. Yhtään antennia ei ole mennyt rikki, eikä yhteyden kanssa ole ollut ongelmia. Yleensä panta on koiralla reissun jälkeen siten että akut toisella puolella kaulaa ja lähetin antenneineen toisella puolella. Tarkoitus kai olisi että akut olisivat alla ja antenniosa päällä... Ei kuitenkaan minulla ole ollut mitään vaikutusta mihinkään.


Ok, kyllä tuo kaksiakkuinen pitäisi sitten riittää itsellenikin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com