OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

HuntView koira gps
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
pekusti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Syy 2008
Viestejä: 1334

LähetäLähetetty: 10.11.2009 20:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä on laite pelannut toistaiseksi ihan mallikkaasti. Olettekos muuten tukkinut sen laturin reiän niillä mustilla nappuloilla, joita tulee paketin mukana? Ilman sitä sinne ainakin menee lunta yms.

Välillä on ollut katkoksia koiran paikkatiedoss, mutta toistaiseksi ne on ollut lyhyitä. Viimeksi sunnuntaina oli n. 10 min katkos, mutta sen jälkeen pelas taas normaalisti. Mää en oikestaan muuta tarvi, kun koira ja oman paikan. Se riittää. Ihan olen ollut tyytyväinen tähän saakka.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sigamees
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Mar 2008
Viestejä: 11095

LähetäLähetetty: 19.11.2009 12:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Halusin halvalla GPS-paikannin -metsästäjäksi ja tämmöiset kokemukset.

Itse olen ollut tämän syksyn Samfinder käyttäjä. Juuri tällä hetkellä tyytyväinenkin, alussa oli jotain ongelmia ja käyttökatkoksia, viimeaikoina on pelannut moitettomasti. Oma puhelin Nokia 6121 ei näytä omaa sijaintia, vaan ainoastaaan Samfinder paikantimen sijainnin. Minulle se on harmaalla supipyynnissä ja ajokoiralla riittänyt. Päivityksiä on tullut koko ajan lisää ja käyttömukaavuus on lisääntynyt. 10x10km kartat olivat iso plussa, samoin haukkukuuntelu ja "hännän" piirtäminen viimeisen 1-10 paikannuksen väille.
Asiakaspalvelu on vastannut s.postiin tuntien kuluessa, kolme yhteydenottoa.

Ai niin ja hinta, paikannin oli 149, karttaohjelma 40 jolla sai 10 krediittiä (1 10x10 kartta haukku kuuntelulla vie 3), lisäkrediitit on 40e/10.
Puhelimen ostin käytettynä 40e,
Eli hintaa tälle "megasäästö"-paketille tuli 230e +tekstiviesti liittymä 7,95kk ja kartan lataukset puhelimeen datasiirtona muutaman kympin.

Mielestäni tämä on varsin hintansa arvoinen paketti, jotkut ongelmat ovat johtuneet vanhahkosta puhelimestani, ja ensi syksyksi on tarkoitus hommata puhelin joka näyttäisi omankin sijainnin.
_________________
Running target!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
horus



Liittynyt: 03 Hei 2012
Viestejä: 3
Paikkakunta: kaakkois osassa suomea

LähetäLähetetty: 03.07.2012 13:53    Viestin aihe: Kokemuksia Vastaa lainaamalla viestiä

Olisi pannan hankinta edessä. Millaisia käyttökokemuksia Viewin käyttäjillä on? Pari kaveria ainakin kehunut erittäin toimivaksi laitteeksi. Aluksi ollut joitakin ongelmia(2009???), mutta viimeisten päivitysten jälkeen ei mitään ongelmia. Kuulemma käypi ja kukkuu. Haluaisin myös ulkopuolisten(en kaveripiirin)käyttökokemuksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
horus



Liittynyt: 03 Hei 2012
Viestejä: 3
Paikkakunta: kaakkois osassa suomea

LähetäLähetetty: 29.08.2012 13:29    Viestin aihe: UPPISTA Vastaa lainaamalla viestiä

Kommetteja kaivataan edelleen....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koiranleuka
***


Liittynyt: 18 Jou 2004
Viestejä: 992
Paikkakunta: Siperiasta länteen

LähetäLähetetty: 18.09.2012 17:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on toisena gepsinä viime talvena ostettu huntview. Olen käyttäny ajokoiralla ja mäyriksellä.
Ei mitään toimintahäiriöitä pannan puolella. Nokia E52:n kanssa ohjelmakin toimi hyvin, nyt androidin
beta versiossa ohjelma kaatuu ajoittain. Olen pitänyt 30s paikannusväliä jolla akkukin kestää pitkän päivän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koiranleuka
***


Liittynyt: 18 Jou 2004
Viestejä: 992
Paikkakunta: Siperiasta länteen

LähetäLähetetty: 12.01.2013 14:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pistin oman Huntview tutkan tuonne huutonettiin (halvalla)myyntiin. Koiratilanne on nyt niin aneeminen tällähetkellä että carmin riittää vallanhyvin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com