OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi jalostus Suuntaus!
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 58, 59, 60  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Rammeri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Hel 2011
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 15.03.2011 18:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos luottamuksesta Räsä mutta en ole kiinnostunut.
Jos sinun jämptillä on pisin seisontahaukku viime syksyltä 5,5 tuntia niin se on nippanappa täyenerän koira.Tuosta ei tosiaankaan minulla vielä valu mitään rinnuksille,jos hirvet ei pitempään pysy haukussa niin en jalostasi sillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 15.03.2011 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olet käsittänyt väärin, tämä 5,5t oli karhu haukku.... voin sen verran sinulle valaista, pari vuotta sitten haukkui kokeissa 22t, aloitti aamulla puol yhdeksän, ja seuraavana aamuna kolmelta oli vielä haukkutiheys 85,tä, joten uskoisin että koiralla on mehtä veriä???? ja jos haluut tietää??? käytö valioksi haukutuissa kokeissa on pisteiden keski arvo, 86,5p Rolling Eyes Tämä siksi kun näytät tietävän koe hommista niin paljon, joten jos siltä kantilta katsoo...ei mikään rakuttaja ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 15.03.2011 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Laughing Niin ja! Koe hommien luotettavuuteen palatakseni,,,miten se nyt voi olla mahdollista??? kun korkea arvoiset koe tuomarit on niinkin helposti hölmäyttettävissä, että tällänenkin "kylähullu" kuin minä pystyy siihen, arvatkaapa???kun metsään lähtee oikea peli mies, tuomarit ei varmaan osaa poiskaan kuin kädestä taluttaen. Ja näiden tekemiin lappuihin on uskominen...EI KIITOS!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 15.03.2011 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räsä-ukko kirjoitti:
Laughing Laughing Niin ja! Koe hommien luotettavuuteen palatakseni,,,miten se nyt voi olla mahdollista??? kun korkea arvoiset koe tuomarit on niinkin helposti hölmäyttettävissä, että tällänenkin "kylähullu" kuin minä pystyy siihen, arvatkaapa???kun metsään lähtee oikea peli mies, tuomarit ei varmaan osaa poiskaan kuin kädestä taluttaen. Ja näiden tekemiin lappuihin on uskominen...EI KIITOS!


Onneksi ei ole hirvikoetuomarikorttia. Tässähän joutuisi vähintäänkin arvelluttavaan asemaan... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rammeri
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Hel 2011
Viestejä: 41

LähetäLähetetty: 15.03.2011 20:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taas Räsä mainostat koiriasi koetuloksilla ja keskiarvoilla,samaan lauseeseen kerrot ne tekaistuiksi tuloksiksi.Olet uskomaton tyyppi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 15.03.2011 21:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minähän yleistän kaikkien tuomareitten toimet..... en yksilöi koiria, enkä tuomareita, jokaisen koiran tuloksessa on VARMASTI jotakin filunkia. Mut kun mennään metälle...selittelyillä ei saalista saa, koiran täytyy pelata.... Ja jokainen jolla on hyvä koira.....tietää miten helppoa se on. Ja mitä tulee minun koiran tuloksiin....halusin vaan sinulle rammeri valaista....kun kerta luotat koe tuloksiin???? voit miettiä minkamoinen koira minulla on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 15.03.2011 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räsä-ukko kirjoitti:
Minähän yleistän kaikkien tuomareitten toimet..... en yksilöi koiria, enkä tuomareita, jokaisen koiran tuloksessa on VARMASTI jotakin filunkia. Mut kun mennään metälle...selittelyillä ei saalista saa, koiran täytyy pelata.... Ja jokainen jolla on hyvä koira.....tietää miten helppoa se on. Ja mitä tulee minun koiran tuloksiin....halusin vaan sinulle rammeri valaista....kun kerta luotat koe tuloksiin???? voit miettiä minkamoinen koira minulla on.

No nythän sie. Kai siulla on jotain todisteita tuosta?

Voi kuule. Sen hirven saa ammuttua vaikka millaselle kengän kiillottajalle...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 15.03.2011 22:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen päin vastaista mieltä.... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 15.03.2011 22:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räsä-ukko kirjoitti:
Minä olen päin vastaista mieltä.... Laughing

No hirven voi ampua 15min haukusta, mutta kokeesta sillä ei ykköstä saa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16710

LähetäLähetetty: 15.03.2011 23:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

takeem kirjoitti:
Räsä-ukko kirjoitti:
Minä olen päin vastaista mieltä.... Laughing

No hirven voi ampua 15min haukusta, mutta kokeesta sillä ei ykköstä saa!


Miten muuten hirvikoira, joka ei ole vuosien aikana haukkunut hirvijahdissa kertaakaan hirveä, kiillottaa vaan miesten kenkiä, niin voi olla kva.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
takeem
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2010
Viestejä: 592

LähetäLähetetty: 16.03.2011 00:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
takeem kirjoitti:
Räsä-ukko kirjoitti:
Minä olen päin vastaista mieltä.... Laughing

No hirven voi ampua 15min haukusta, mutta kokeesta sillä ei ykköstä saa!


Miten muuten hirvikoira, joka ei ole vuosien aikana haukkunut hirvijahdissa kertaakaan hirveä, kiillottaa vaan miesten kenkiä, niin voi olla kva.

Koirat kun ei ole koneita!

Joskus pelaamattomuus saattaa johtua terveydellisistä syistä tai sitten on myös se mahdollisuus, että jos koira on vaihtanut omistajaa, niin kaikki koirat eivät vaan "pelaa" muun henkilön, kuin sen OIKEAN isännän kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 16.03.2011 07:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Seli Seli....Hyvä ja innokas koira pelaa vaikka mannen matkassa,ja vaikka vietäs viipurin kirkolle.... se koira varsinkin jonka ostin, ja oli "saavuttanut" kokeessa voi 86p...voin kyllä sanoa että voi voi... koira oli tosi huono..... ja myyjäkin sai ovelasti minua jyvättyä kun kahdesta sai valita, oli kva ja tämä romu,,,,niin minkahanmoinen on se kva? sitä en ottanut kun oli vanhempi, ja koiraa kyllä tutkittin että onko sairas....lääkärin lausunto oli vaan ....henkisellä puolella....kasvattajakin ylisti maasta taivaaseen, ja nytkin on samaisen nartun astuttanut....että varokaa..... Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16710

LähetäLähetetty: 16.03.2011 08:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

takeem kirjoitti:
9.3x622 kirjoitti:
takeem kirjoitti:
Räsä-ukko kirjoitti:
Minä olen päin vastaista mieltä.... Laughing

No hirven voi ampua 15min haukusta, mutta kokeesta sillä ei ykköstä saa!


Miten muuten hirvikoira, joka ei ole vuosien aikana haukkunut hirvijahdissa kertaakaan hirveä, kiillottaa vaan miesten kenkiä, niin voi olla kva.

Koirat kun ei ole koneita!

Joskus pelaamattomuus saattaa johtua terveydellisistä syistä tai sitten on myös se mahdollisuus, että jos koira on vaihtanut omistajaa, niin kaikki koirat eivät vaan "pelaa" muun henkilön, kuin sen OIKEAN isännän kanssa.


Nuo selitykset ei kelpaa ja nuo osaan jopa minä ladella asiantuntijan tyyliin. Kun se hupi nyt kva on, niin luulisi, että se edes joskun vuosien aikana haukkuisi hirveä edes huonosti. Nooh, tästä hupista puhutaan, että pullovalio. Laughing
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Räsä-ukko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Hel 2010
Viestejä: 310

LähetäLähetetty: 16.03.2011 09:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mutta veljet! Nyt on jo pohdittu näitä pentujen vanhempia, ja minua mollattu "kylähulluksi" siispä! ottakaapa kantaa, minkämoisia mielestänne pennuista tulee? Jos vaikka luonnetta, ja miten sopii jahtikoiraksi? vai onko pelkkiä "kengän kiillottajia" Nyt rammeri....käytä mielikuvitustasi. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jonesis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Hel 2008
Viestejä: 1024
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: 16.03.2011 10:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Varmasti voi tulla hyviä pyyntikoiria kunhan vaan menee oikeanlaisille isännille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 58, 59, 60  Seuraava
Sivu 17 Yht. 60

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com